لطیفی: فوتبالی که استقلال ارائه می‌کند را دوست ندارم/ استقلال شخصیت تیمی بسیار خوبی برای قهرمانی دارد

پیشکسوت استقلال گفت: مجیدی شخصیت تیمی و روحیه بسیار بالایی به استقلال تزریق کرده، اما همچنان در ارائه فوتبال زیبا و کارهای ترکیبی کاستی‌هایی داریم.

به گزارش مشرق، علی لطیفی در خصوص برد استقلال مقابل نود ارومیه در جام حذفی اظهار داشت: تیم ۹۰ ارومیه علی رغم استفاده از بازیکنان جوان و کم تجربه، پتانسیل بسیار بالایی دارد. پارسال برنامه‌ای سه ساله به مسئولان این تیم ارائه کردم، اما پس از مدتی به دلیل عدم هماهنگی و حمایت از این تیم استعفا دادم. بازیکنان نود با انگیزه بالایی مقابل تیم مدعی استقلال قرار گرفتند و برای ما مشکل‌ساز شدند.

وی ادامه داد: فرهاد مجیدی از بازیکنان رزرو و ذخیره خود استفاده کرد تا آن‌ها را در شرایط مسابقه قرار دارد و این حرکت مثبت و درستی بود. تیمی که قصد رقابت در ۳ تورنمنت را دارد باید دو تیم آماده و کامل در اختیار داشته باشد.

لطیفی درباره سبک بازی استقلال عنوان کرد: شخصاً فوتبالی که استقلال ارائه می‌کند را دوست ندارم و آن بازی دلچسب که مد نظر هواداران استقلال است را از آبی‌پوشان نمی‌بینیم. بازیکنان در موقعیت سازی بسیار خوب عمل می‌کنند، اما این موقعیت‌ها را به راحتی از دست می‌دهند و پیشکسوتان و هواداران توقع بازی تاثیرگذارتر و بهتری از استقلال دارند.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: فرهاد مجیدی شخصیت تیمی و روحیه بسیار بالایی به استقلال تزریق کرده است، اما همچنان در ارائه فوتبال زیبا و کارهای ترکیبی کاستی‌هایی داریم و در برخی از بازی‌ها صرفا اقدام به بازی احساسی و ارسال از جناحین می‌کنیم. بازیکنان باید تلاش بیشتری از خود نشان داده و روند پیروزی‌های خود را ادامه‌دار کنند.

علی لطیفی در پایان در خصوص تقابل استقلال با پدیده مشهد گفت: استقلال شخصیت تیمی بسیار خوبی دارد و در هر بازی از لیگ برتر می‌تواند پیروز میدان باشد. امیدوارم در بازی امروز هم با ارائه فوتبالی روان ۳ امتیاز مهم دیگری را کسب کنیم.

 
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس