کد خبر 1317244
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
اتفاق بدی در استقلال افتاده است/ «فاصله» برای آبی‌ها دردسر می‌شود

کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال فاصله بین بازیکنان اصلی و نیمکت نشینان این تیم را به عنوان یک دردسر برای ادامه رقابتها عنوان کرد.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار در خصوص صعود پرانتقاد استقلال به مرحله یک هشتم نهایی جام حذف گفت: همیشه شاهد حذف تیم های بزرگ و معتبر دنیا در جام حذفی هستیم. در فوتبال ما هم بارها اتفاق افتاده که تیم های ضعیف توانسته اند لیگ برتری ها را شکست داده و شگفتی ساز شوند و دیدیم که تیم هوادار تهران که در لیگ برتر بازی می کند مقابل یک تیم ماهشهری بی نام و نشان حذف شد. استقلال هم تا دقایق پایانی مغلوب نود ارومیه بود اما تجربه به داد این تیم رسید و توانست تیم بی ادعای نود ارومیه را حذف کند.

وی در مورد تغییرات زیاد در ترکیب استقلال گفت: آبی ها فکر می کردند که به راحتی می توانند نود ارومیه را شکست دهند و به دور بعد صعود کنند اما بازیکنان و پرانگیزه ارومیه ای تلاش زیادی کردند تا بتوانند به برتری برسند. آنها یک بار دروازه استقلال را باز کردند و تا آستانه حذف آبی پوشان پیش رفتند. استقلال تغییرات زیادی در ترکیبش داشت. سرمربی تیم به گفته خودش برای اینکه بازیکنان اصلی اش دچار مصدومیت نشوند به ۷ نفر استراحت داد اما بازیکنان ذخیره نتوانست به راحتی نود ارومیه را شکست داده و بازی گره خورده بود.

مدافع پیشین استقلال خاطرنشان کرد: سرمربی آبی پوشان کار عجیبی را در برابر نود ارومیه انجام داد. ۷ بازیکن تاثیرگذار کنار گذاشته شدند آن هم به این دلیل که شاید با توجه به فشردگی بازیها دچار مصدومیت شوند. ما هنوز در ابتدای شروع لیگ هستیم و اینکه نگران مصدومیت باشیم عجیب است. این بازیکنان باید بازی های زیادی را پشت سر بگذارند و اگر آمادگی بدنی خوبی داشته باشند و دوران بدنسازی موفقی را پشت سر گذاشته باشند به طور حتم چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

صادق ورمزیار در ادامه گفت: اعتقاد دارم مجیدی حریف را دست کم گرفته بود و فکر می کرد که به راحتی برنده می‌شود و همین غرور باعث شد که استقلال روز سختی را برابر نود ارومیه پشت سر گذاشته و با سختی بتواند به مرحله بعد صعود کند.

مدافع پیشین استقلال در مورد فاصله بازیکنان اصلی با نیمکت نشین گفت: این یک اتفاق بد برای استقلال است. ذخیره ها در حد و اندازه های بازیکنان اصلی نیستند و این می تواند در آینده برای استقلال دردسرساز شود. با شروع نیمه دوم، استقلال فقط روی به ارسال از جناحین آورده بود که بالاخره توانست در دقایق پایانی گل تساوی را وارد دروازه حریف کند. کادر فنی استقلال باید از این بازی تجربه بزرگی به دست بیاورد و برای اینکه دوباره اسیر یک تاکتیک دفاعی نشود باید راهکاری پیدا کند که بتواند در صورت تکرار این اتفاق راه نفوذ به دفاع حریف را پیدا کند.

وی در مورد دیدار امروز جمعه استقلال برابر شهر خودرو از هفته یازدهم لیگ برتر که در مشهد برگزار می‌شود گفت: آبی ها اگر بخواهند شهرخودرو را دست کم بگیرند و این تیم را از پیش بازنده بدانند دوباره بلای نود ارومیه به جانشان خواهد افتاد. شهر خودرو تیمی نیست که به راحتی شکست بخورد. آنها شرایط خوبی ندارند اما حتما مقابل استقلال با تمام توان بازی خواهند کرد تا بتوانند از این وضعیت بیرون بیایند. سرمربی استقلال به همراه همکارانش باید آنالیز خوبی از استقلال داشته باشد. نقاط قوت و ضعف حریف را به خوبی شناسایی کرده تا بتواند از همانجا به این تیم ضربه زده و به یک برد دیگر دست پیدا کند تا همچنان صدرنشینی خود را در لیگ تداوم ببخشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس