کد خبر 1317288
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
استقلال فرهاد با تیم پدرم قابل قیاس نیست / مجیدی از مهاجم تیمش باید بیشتر استفاده کند

بازیکن سابق استقلال می گوید نقطه قوت این تیم خط دفاع آن است.

به گزارش مشرق، آتیلا حجازی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: شرایط استقلال خیلی عالی نیست، ولی بد هم به نظر نمی‌رسد. تیمی که پس از ۱۰ هفته شکست نداشته، می‌توانیم بگوییم خوب نتیجه گرفته است، ولی شکل بازی استقلال باید تغییر کند و یکسری نقاط ضعف برطرف شود. نقطه قوت استقلال در خط دفاع است و آمار گل خورده این تیم همین موضوع را نشان می‌دهد. هر چقدر استقلال در خط دفاع انسجام دارد، در خط حمله مهاجم زهرداری نمی‌بینم. وسط زمین هم کسی نیست که خلاق باشد و بتواند مهاجمان را در موقعیت گل قرار دهد.

وی در مورد اعلام نتیجه پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: راه درازی تا انتهای فصل باقی مانده است. خیلی نمی‌توان روی دو امتیازی که به استقلال داده شد، حساب باز کرد و بگوییم کمک می‌کند تیم قهرمان شود.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص اینکه فرهاد مجیدی همیشه خودش را با مرحوم ناصر حجازی مقایسه می‌کند و اعتقاد دارد در خیلی از مسائل به تنهایی کارها را در استقلال پیش می‌برد، گفت: طبق اطلاعاتی که دارم خدا را شکر استقلال هیچ گونه مشکلی ندارد. فرهاد حمایت هیئت مدیره و مدیرعامل را دارد. استقلال همیشه به همه بدهکار بوده، از رستوران و هتل گرفته تا تولیدی‌ها و بازیکنان. امسال شنیدم مشکل مالی ندارند و خبرهایی مثل بدهکاری نمی‌شنویم. شاید دلیل این آرامش حضور آجورلو باشد. شرایط فرهاد و پدرم را یکسان نمی‌بینم. در سال دوم حضور پدرم در استقلال به عنوان سرمربی، او اصلا مورد حمایت قرار نگرفت. مهره‌هایی که پدرم در اختیار داشت قابل مقایسه با الان نیستند. مقایسه کردن کار درستی نیست. شاید در سال‌های قبل اتفاقات مشابه برای فرهاد افتاده باشد، ولی امسال شرایط برای قهرمانی استقلال مهیا است.

حجازی در مورد اینکه شاید منظور مجیدی بحث داوری‌ها باشد، یادآور شد: همه تیم‌ها شاکی هستند. از تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان گرفته تا پرسپولیس و و بقیه تیم‌ها درباره داوری صحبت می‌کنند. اشتباهات داوری شامل همه تیم‌ها می‌شود. بله، قبول دارم در دربی، استقلال می‌توانست صاحب پنالتی شود و سه امتیاز را بگیرد، ولی تمرکز روی مسائل حاشیه‌ای، باعث می‌شود از اصل داستان دور شویم. استقلال باید آنقدر قوی باشد که داوری هم نتواند سد راه قهرمانی‌اش شود.

وی گفت: استقلال اگر بتواند مسائل حاشیه‌ای و همینطور نقاط ضعفش را برطرف کند، شرایط ایده‌آلی برای قهرمانی خواهد داشت. آرمان رمضانی در بازی با نود ارومیه خیلی موثر بود. درست است که تیم مقابل سطح آنچنان بالایی نداشت، ولی فرهاد می‌تواند بیشتر از رمضانی استفاده کند. امیدوارم امسال استقلال بتواند قهرمان شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    2 1
    همه نظرمیدن....
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
    0 1
    باشه بابا تو خوبی. کاش یکم به پدرت میرفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس