کد خبر 1317258
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
جام حذفی فعلا گذشت/استقلال به حال و هوای لیگ بازگردد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: مجموعه استقلال باید شب نه چندان خوب دیدار با نود ارومیه را فراموش کرده و به حال و هوای لیگ بازگردد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پیروزی دشوار از مرحله یک شانزدهم نهایی در جام حذفی و راهیابی به مرحله بعدی این مسابقات، روز جمعه و در ادامه مسابقات لیگ برتر در مشهد به مصاف پدیده می‌رود و این دیدار در حالی برگزار می‌شود که آبی پوشان با ۲۲ امتیاز در رده دوم و پدیده با ۲ امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

علی چینی پیشکسوت و مربی سابق آبی پوشان اظهار داشت: در اینکه استقلال شب خوبی را مقابل نود ارومیه سپری نکرد تردیدی نیست، اما باید بازیکنان و اعضای کادر فنی از حال و هوای این بازی خارج شوند و به فضای لیگ باز گردند. فضای لیگ از فضای جام حذفی کاملاً متفاوت است و آبی پوشان برای آنکه شرایط شان را در بالای جدول حفظ کنند ناچارند از مشهد دست پر بازگردند.

مربی سابق آبی پوشان بیان داشت: با اینکه پدیده در انتهای جدول قرار دارد، اما نباید این تیم را دست کم گرفت. استقلالی‌ها باید از دست کم گرفتن تیم نود به اندازه کافی عبرت گرفته باشند و از این به بعد با تمام قوا در همه دیدارهای خود به میدان بروند. در این بازی هم نباید به جایگاه پدیده در جدول نگاه کرد و مجیدی باید همانطور تیمش را در این بازی به میدان بفرستد که در دیدار مقابل سپاهان یا دیگر مدعیان به میدان می‌فرستد.

وی افزود: اینکه در فوتبال تیم سخت و ساده یا بازی دشوار و راحت نداریم از شعار گذشته و تیم نود ارومیه این درس را به استقلال داد.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: استقلالی‌ها اگر خودشان باشند و با تمام قوا به میدان بروند، نباید مشکلی برای کسب ۳ امتیاز کامل این بازی داشته باشند. اما در غیر این صورت ممکن است در این بازی هم به مشکل برخورد کنند.

چینی با اشاره به آمارهای استقلال در گل زده و خورده تاکید کرد: خوشبختانه تیم مجیدی در ساختار دفاعی به بلوغ کامل رسیده، اما در بعد حمله و در فاز تهاجمی با گذشت یک سوم از فصل هنوز مشکل دارد؛ و این در حالی است که مهره‌های تهاجمی خوبی در این تیم حضور دارند. امیدوارم مجیدی و دستیارانش هرچه زودتر این مشکل را هم در استقلال حل کنند. قطعاً تیمی که از خط دفاعی مستحکم برخوردار است اگر خط حمله زهردار و گلزنی هم داشته باشد بیشتر از دیگران می‌تواند روی قهرمانی حساب کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس