کد خبر 1317238
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
نوازی: بیشتر کدورت‌ها به دلیل عدم حضور یک استقلالی روی نیمکت است/ برخی‌ها گذشته‌شان را فراموش کرده‌اند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پدیده مشهد شاید در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته اما زخم خورده است و انگیزه‌های فراوانی برابر استقلال خواهد داشت.

به گزارش مشرق، محمد نوازی اظهار داشت: استقلال در بازی با نود ارومیه نتوانست انتظارات را برآورده سازد، این تیم از نفراتی استفاده کرد که کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده بودند و البته شرایط خوبی نداشتند.

وی افزود: استقلال تغییر و تحولات زیادی را در ترکیب خود در هفته‌ای اخیر داشته که این موضوع اتفاق خوبی نیست. استقلال باید ثبات داشته باشد.

نوازی تصریح کرد: به طور حتم استقلال در بازی با پدیده نفراتی را به میدان می‌فرستد که در بازی با سپاهان به میدان رفته بودند. مجیدی نمی‌خواهد کارش در این جدال گره بخورد و به دنبال برد و سه امتیاز کامل این جدال است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر پدیده را دست کم نخواهد گرفت، این تیم فقط و فقط به دنبال برد و سه امتیاز کامل است و می‌خواهد برنده از زمین خارج شود.

وی تاکید کرد: پدیده شاید در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته اما زخم خورده است و انگیزه‌های فراوانی برابر استقلال خواهد داشت، آنها یک تیم خطرناک مقابل استقلال خواهند بود که آبی‌پوشان باید مواظب این تیم باشند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: امین قاسمی‌نژاد بازیکن بزرگی است و می‌تواند بهتر از اینها در خدمت استقلال باشد. خیلی از بازیکنانی که در تیم‌های خود ستاره بودند در استقلال نتوانستند عملکرد قابل قبلی باشند اما نظر من این است که باید از او بهتر استفاده شود چرا که پتانسیل بالایی دارد ضمن اینکه توقعات از وی بالاست و باید هواداران او را حمایت کرده و بدانند یکی از دلایل این است که کمتر بازی می‌کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس