عملکرد ۱۰۰ روزه شهرداری و شورای شهر تهران/ اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و جامانده از دوره قبل + فیلم

رئیس شورای شهر تهران، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و بر جامانده از دوره قبل را یکی از اقدامات انجام شده در طی ۱۰۰ روزه دانست.

به گزارش مشرق، ترکیب فعلی شورای شهر ششم با شعار "‌تهران سربلند" پا در عرصه خدمت به شهروندان تهرانی گذاشت تا پس از گذشت یک دوره رخوت و بی‌عملی، تهران و تهرانی‌ها دوباره شاهد اجرای پروژه‌های بزرگ و باز شدن گره‌های کور از این کلان‌شهر باشند.

بیشتر بخوانید:

تکمیل برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری +فیلم

حالا حدود ۱۰۰ روز از فعالیت شهرداری و شورای شهر تهران در دوره جدید گذشته و اعضای شورای شهر تهران با قرار گرفتن در مقابل دوربین تسنیم به برخی از اقدامات انجام شده طی ۱۰۰ روز گذشته در این دوره از مدیریت شهری اشاره کرده‌اند.

مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران درباره اقدامات انجام شده در طی ۱۰۰ روزه گذشته در شهرداری تهران و شورا به تسنیم گفت: خیلی صادقانه بخواهم بگویم، شهرداری در این مدت ۱۰۰ روزه کارهای ارزشمندی را انجام و در ارتباط با مباحث مالی، یک انضباط خوبی را ایجاد کرده است.

وی درباره اقدام شورا در این مدت تصریح کرد: کار شورا اجرایی نیست؛ همین که شورا توانسته است یک آرامش را در شهر با طرح‌ها و لوایح به وجود بیاورد، کار خوبی بوده چرا که در گذشته در بخش‌های مختلف شاهد کم‌کاری از سوی مسئولان شهری در پایتخت بوده‌ایم.

به گفته رئیس شورای شهر تهران، توجه و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و بر جامانده از دوره قبل از اقداماتی است که در ۱۰۰ روز توسط شهرداری و با همراهی شورا انجام شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس