اتوبوس نمایه

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان برای توسعه حمل و نقل عمومی در اصلاحیه بودجه ۱۴۰۰ را یکی از اقدامات مهم و انقلابی مدیریت شهری در ۱۰۰ روزه گذشته عنوان کرد.

به گزارش مشرق، ترکیب فعلی شورای شهر ششم با شعار "‌تهران سربلند" پا در عرصه خدمت به شهروندان تهرانی گذاشت تا پس از گذشت یک دوره رخوت و بی‌عملی، تهران و تهرانی‌ها دوباره شاهد اجرای پروژه‌های بزرگ و باز شدن گره‌های کور از این کلان‌شهر باشند.

بیشتر بخوانید:

زاکانی: چرا باید زمین‌های مردم را به قیمت مفت بخریم!

حالا حدود ۱۰۰ روز از فعالیت شهرداری و شورای شهر تهران در دوره جدید گذشته و اعضای شورای شهر تهران به برخی از اقدامات انجام شده طی ۱۰۰ روز گذشته در این دوره از مدیریت شهری اشاره کرده‌اند.

سید جعفر تشکری هاشمی؛ رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات انجام شده طی ۱۰۰ روز گذشته در این دوره از مدیریت شهری اظهار کرد: با شروع به کار شورای ششم و با توجه به شناختی که به مسائل شهری داشتیم در چند جبهه کاری، کار خود را شروع کردیم؛ مهمترین کاری که انجام شد راه‌اندازی کارگروه‌های ۱۱ گانه‌ بود که این کارگروه‌ها با حضور متخصصین مختلف تشکیل شد تا بتوانند با تولید طرح‌ها و لوایح مورد نیاز، اعضای شهر تهران را یاری کنند؛ در این بخش از ظرفیت دانشگاه‌ها هم کمک گرفتیم.

وی با اشاره به خروجی طرح‌ها از کارگروه‌های اشاره شده گفت: نخستین خروجی‌های این طرح در راستای بهبود حمل و نقل عمومی بوده که بر اساس آن در اصلاحیه بودجه توانستیم در یک بخش ۵ هزار میلیارد تومان برای توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص بدهیم که یک تصمیم انقلابی بود.

تشکری هاشمی تصریح کرد: انتقال نمایشگاه‌ها به محل نمایشگاه‌های شهر آفتاب، یکی دیگر از اقدامات در این ۱۰۰ روز محسوب می‌شود چرا که برگزاری نمایشگاه‌ها در سطح شهر مزاحمت‌های زیادی را برای شهروندان تهرانی ایجاد کرده بود و ما مصوب کردیم که برگزاری نمایشگاه‌ها به محل نمایشگاه شهر آفتاب منتقل شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 0
    تمام مسئولان همت کنند یک روز اتوبوس مترو سوارشوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس