کد خبر 1313983
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
دستگیری

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقی که در پوشش پستچی اقدام به سرقت از منازل شهروندان می کرد، خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران، سرهنگ جلیل موقوفه ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: عوامل کلانتری ۱۱۵ رازی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی فردی را در حال فرار مشاهده کردند که شهروندان به تعقیب وی می‌پرداختند.

بیشتر بخوانید

دستگیری سارق منازل شمال تهران

وی افزود: ماموران کلانتری بلافاصله وارد عمل شدند و پس از مدتی تعقیب و گریز متهم را دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از وی یک قبضه سلاح جنگی با ۹ فشنگ کشف کردند.

سرهنگ موقوفه ای تصریح کرد: عوامل عملیات کلانتری ۱۱۵ رازی به محلی که متهم از آنجا متواری شده بود مراجعه و طی تحقیقات پلیسی و اظهارات شاکی و شهود مشخص شد متهم ابتدا با عنوان پستچی و با دردست داشتن پاکت نامه به درب منازلی که ظاهر مجللی داشته مراجعه و با زدن زنگ واحدها به ساکنان خود را پست چی معرفی و پس از باز کردن درب توسط ساکنین وارد ساختمان شده و با مراجعه به درب ورودی واحد با استفاده سلاح جنگی قصد زورگیری را داشته که با تعداد بالای ساکنین ساختمان روبرو و متواری می‌شود.

وی افزود: متهم دستگیر شده به کلانتری دلالت و با تحقیقات فنی پلیسی به بزه انتسابی اعتراف و اظهار کرد، اسلحه را از استان‌های غربی کشور خریده است و قصد سرقت داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    1 0
    درود
  • CA ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    2 0
    مردم به چه راه هایی افتادن خدا به خیر کنه ا
  • ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    1 0
    مثل این فیلم‌های غرب وحشی میمونه باید تعداد پلیس ها را افزایش داد و بهشون رسیدگی بیشتر شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس