اعتراف ۵ شرور خشن به سرقت و آزار پسران‌نوجوان

اعضای یک باند شرارت که با ربودن پسران نوجوان آنها را به بیابان‌های اطراف کرج کشانده و پس از ضرب و جرح و شکنجه اموال شان را سرقت می‌کردند در حالی دستگیر شدند که به یک مورد قتل نیز اعتراف کرده‌اند.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده از چند ماه پیش به‌دنبال شکایت چند پسر نوجوان به اداره پلیس استان البرز شروع شد این چند پسر در اظهارات خود مدعی شدند که از سوی سرنشینان دو خودروی پراید سفید و مشکی مسافربرنما در محدوده‌های کمال‌آباد، حصارک، چهار باغ، خرمدشت و سهیلیه با تهدید قمه به محل‌های خلوت کشانده شده و مورد ضرب و جرح و شکنجه قرار گرفتند. مردان شرور پس از بستن دست و پای این پسران نوجوان و سرقت اموال شان آنها را در بیابان رها کرده و می‌گریختند.

در حالی که کارآگاهان پلیس البرز به‌دنبال یافتن ردی از این مردان شرور بودند با پرونده قتلی رو به رو شدند که احتمال می‌رفت از سوی اعضای همین باند رخ داده باشد.

بیشتر بخوانید

محاکمه مجدد متهم به کودک آزاری

ســـرهـــنـگ مـحـمـد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح این پرونده به «ایران» گفت: ۱۸ آبان امسال پیکر نیمه جان پسر ۲۱ ساله‌ای که دست و پاهایش با طناب بسته شده و چسبی بر دهانش زده بودند در بیابان‌های اطراف کرج پیدا شد. پس از انتقال وی به بیمارستان با وجود تلاش پزشکان پسر جوان جان باخت. بنابراین تلاش برای شناسایی و دستگیری عامل این جنایت نیز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

از سوی دیگر با توجه به افزایش تعداد شاکیان پرونده آدم ربایی و شکنجه پسران نوجوان کارآگاهان توانستند با استفاده از ظرفیت‌های علمی وچهره نگاری، متهمان تحت تعقیب را شناسایی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کنند.

رئیس پلیس استان البرز درباره این پرونده گفت: طی تحقیقات ویژه مشخص شد که اعضای این باند ۵ نفر هستند که پس از سوار کردن پسران بین ۱۵ تا ۲۱ ساله، آنان را به بیابان‌ها کشانده و ضمن سرقت اموال شان برخی از آنها را مورد آزار و اذیت نیز قرارداده‌اند.

پس از دستگیری متهمان آنها به بیش از ۴۰ فقره سرقت، آزارو اذیت و یک فقره قتل اعتراف کردند. از بین قربانیان تاکنون سه پسر نوجوان که مورد سرقت و تعرض قرار گرفته‌اند به اداره پلیس مراجعه کرده و شکایت خود را اعلام کردند، همچنین هشت پسر دیگر نیز که مورد سرقت قرار گرفتند شکایت خود را ثبت کرده‌اند. اما با توجه به اینکه سایر مالباخته‌ها هنوز برای شناسایی متهمان و ثبت شکایت مراجعه نکرده‌اند بازپرس پرونده با درخواست انتشار تصاویر آنان از کسانی که از سوی این افراد مورد سرقت و ضرب و جرح قرار گرفته‌اند خواست برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

اعتراف ۵ شرور خشن به سرقت و آزار پسران‌ نوجوان +عکس

گفت و گو با قربانیان باند شرارت

یکی از قربانیان این باند شرور که پسری ۲۰ ساله است درباره جزئیات ماجرا گفت: من دانشجوی روزنامه نگاری هستم روز حادثه برای رفتن به خانه سوار یک خودروی پراید مشکی شدم که دو سرنشین داشت بین راه آنها با تهدید قمه مرا به زیر صندلی کشانده و با لوله فلزی کتکم زدند. بعد به محل خلوتی رفتند و مرا از خودرو بیرون کشیده و با تهدید چاقو و قمه دست و پایم را بستند و آنقدر مرا زدند که نیمه بیهوش روی زمین افتادم.

آنها گوشی‌ام را سرقت کردند و از محل گریختند. کارکنان یکی از کارخانه‌های اطراف با دیدن من به سراغم آمدند و مرا به بیمارستان منتقل کردند. از آن روز همیشه با کابوس و ترس زندگی کردم آنقدر با لوله به سرم کوبیدند که هنوز هم سردرد دارم، فقط خدا کمک کرد که زنده ماندم.

پسر نوجوان دیگری که ۱۷سال سن دارد، گفت: روز حادثه از چهار باغ کرج سوار خودروی پراید سفید رنگی شده بودم که یکی از سرنشینان به زور گوشی‌ام را از دستم گرفت آنها مرا بعد از نیم ساعت چرخاندن در خیابان‌های خلوت به یک منطقه بیابانی بردند که دور آن دیوار کاهگلی بود بعد به زور مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و فرارکردند.

بعد از چند ساعت من به سختی با سنگ‌هایی که آنجا بود طناب دستم را پاره کردم و خودم را به جاده رساندم اما این اتفاق تأثیر بسیار بدی در روح و روانم باقی گذاشته و از اینکه تنها سوار خودروهای مسافربری شوم وحشت دارم.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 32
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • ج د ا IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    60 3
    اعدام برای این حیوانات وحشی خیلی کمه باید قطعه قطعه بشوند و جنازه هاشون هم باید خوراک سگ های ولگرد بشود نه اینکه به خاک سپرده شوند .زیرا این اراذل بیرحم و وحشی مایه وحشت مردم و جامعه هستند ظلم و ستم این حرامیان به قربانیان بی گناه بی حد و اندازه بوده است.لعنت ابدی خداوند قادر متعال بر این حرامیان وحشی .
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      44 11
      اختیار دارید. این اراذل و اوباش محترم تحت لوای رئوفت و عطوفت و دهها دادگاه تجدید نظر قرار گرفته و کلیه این اشخاص مظلوم توسط قوه محترم قضاییه آزاد خواهند شد و به زودی آن نوجوان 17 ساله به جرم ارتکاب عمل ننگین لواط به دست مجازات سپرده خواهد شد. اصلأ نگران نباشید.
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      18 1
      همه این اراذل سابقه دستگیری و زندان دارند و از خدا ووجدان وپلیس وزندان هم نمی ترسند تحریک هم میشوند بیکار و بی پول هم هستند پس هر جنایتی مرتکب میشوند
    • مجید IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      34 0
      شما مگه از حقوق متهم بی خبرید؟ نهایتاً یکی دو ماه حبس اونم با هزار ترفند جوری اعتراف میکنند که هیچ کدوم محکوم نشوند تا وقتی قانون در برابر اوباش و سارقین فقط چند ماه حبس در نظر میگیره حالا حالا از این خبرها میشنویم تنها راه برخورد با سارق و اوباش ایجاد ا ردوگاه کار سخت اجباری در یک جزیره است تا مجبور باشند برای یک لقمه غذا و زنده ماندن کار کنند
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      4 0
      بعد از مشخص شدن شاکیان دیگر لطفا اعدام در ملا عام تا دیگه کسی فکر نکنه دنیا بیصاحبه و هرغلطی که خواست می‌تونه بکنه و قسر دربره لطفا فقط اعدام، بیشرفای متجاوز، آری به اعدام
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    29 0
    تو این کشور چه خبره؟! هنوز در شوک خانه وحشت بودیم که این پرونده جدید؟! بیماران جنسی تو خیابان راست راست می چرخند و هر کاری می خوان می کنند!!!!!!!!!!
    • میلاد IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      3 1
      تمام اینها از سالهل قبل با نقشه انجام شده. بیش از 200 کانال ماهواره ای که فقط فیلمهای فحشا و مستهجن پخش میکنند. سایتهای مستهجن و..... وفیلمهایی که در گوشی نوجوانان ذخیره است و آنها را به شرارت و فحشا ترغیب میکنند . من حیث المجموع ، به چنگ رفته ایم.
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    26 3
    همه ی این جونورهای نجس رو بایداعدام کرد تازمین ازلوث وجودشون پاک بشه ودرس عبرتی هم برای دیگران بشن.
  • FI ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    27 1
    فقط اعدام و همین و لا غیر!!!
  • بی نام IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    21 1
    سلام حکم اینها اعدام هست واقعا باید اینها رو باید آورد با تانک رفت روشون بهشون کرد
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    16 2
    سلام باید هربلایی که سر قربانی درآوردن سرشون بیارن
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    22 1
    اعدام
    • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
      0 0
      اعدامشون کنید هر سلبریتی کثیف هم که از این قاتلین دفاع کرد مجازات کنید
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    7 2
    کودکان قهرمان سلبریتی ها
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    11 11
    واقعا ماندم مات ومتحیر چرا کشورعزیزدواسلامی مان به اینجا کشیده شده نتیجه دولت قبلی دربی عرضگی وبی خیالی درآمور کشور داری همین میشه..بفرما جناب خاتمی اینم نتیجه ی آزادی که سال ها پیش فرمودید تابه این جا رسیدیم..خدابراتون نسازه..
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    23 4
    از وقتی اعدام در ملاءعام برچیده شده قاتلین و متجاوزین به عنف با خیال راحت و با منتهای وحشیگری جان و مال و نوامیس مردم رو مورد هجوم و تعرض قرار میدن . اشکال کار در برخورد منفعلانه و بی اثریه که همه داریم می بینیم . بهیچ عنوان بازدارنده نیست
    • امید IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      1 0
      احسنت مشکل همین جاست
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    18 1
    یک چرخ گوشت بزرگ باید ساخته بشه و اینها به صورت زنده داخل آن انداخته بشن و بعد از نرم شدن استخواهایشان غذای سگ بشوند . گرچه بعید میدونم سگ هم همچین نجاستهابی رو بخوره
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    10 8
    الان اگر قضات کشور دستگاه قضا حکم اعدام برای این انسان های کثیف و پست و رذل صادر کنند ، جماعتی از مجازی ها و سلبریتی های جوگیر مشغول کار می‌شوند هشتک نه به اعدام ! تمام تلاششون رو خواهند کرد که این جنایتکاران که جامعه رو نا امن کردند اعدام نشوند ! گاهی برای امنیت اکثریت جامعه باید چند نخاله چند نفر جنایتکار تبهکار ارازل و اوباش اعدام شوند ..
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    2 1
    ازار و اذیت یعنی چه ؟
  • حسین IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    1 0
    اگر خیلی زود و قاطع در انظار عمومی دار زده شوند و به عوعوی سلبریتی های غرب پرست توجه نشود، امید است بازدارندگی ایجاد شود اگر آزد شوند همین آش و همین کاسه
  • رضا IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    1 0
    اگر با قاطعیت برخورد نشود روز به روز به تعداد این جانوران وحشی افزوده می شود. آقای اژه ای عدالت را اجرا کنید تا ریشه اخلال گران امنیتی و ناموسی خشکانده شود.
  • سید IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    2 0
    به والله هر 5 نفر تو میدان اصلی کرج باید اعدام بشن .
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    1 0
    این ها رو اعدام کنید
  • کوروش CA ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    0 0
    ‌باید بلایی سر این افراد آورد که سر اصغر قاتل بروجردی کردنند اعدام در مقابل مردم که درسی بشود برای دیگران
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    1 0
    اگر اعدام نمی کنید اردوگاه کار اجباری با یک وعده غذا در روز ببرید که یا از شدت کار بمیرند یا از گرسنگی
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      1 0
      خیالت تخت اینا تن به مذگ میدن اما حاضر نیستند کار کنند
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    4 0
    باید عکس این بیشرف ها را بدون محدودیت در همه روزنامه ها و فضای مجازی پخش کرد تا آبروی خانواده های کثیفی که این جنایتکاران را تحویل جامعه داده اند رفته و خودشان هم در ملاعام سنگسار و اعدام شوند
  • سید IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    0 0
    همه از دم اعدام
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    0 0
    لعنتیا لعنتیا لعنتیا
  • حمید کلباسی IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    2 0
    اگر دولت امثال این جنایتکاران حرفه ای و سابقه دار که به مال و جان و ناموس مردم تجاوز کرده اند مصادره اموال و اعدام کند میلیونها ایرانی احساس امنیت و آرامش خواهند نمود
  • IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    0 0
    بنظر من همه اش ازبیکاری جوانان گرونی بیدادکرده جوان به همه خلاف میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس