کد خبر 1311466
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
اغفال دختر ۱۳ ساله توسط پسر غریبه برای فرار از خانه

با پایش اطلاعات به دست آمده از محل تردد مشاهده شد در زمان خروج شیما از منزل، جوانی کم سن و سال مقابل منزل منتظر او بوده و پس از ملاقات همدیگر سریعاً از محل متواری شدند!

به گزارش مشرق، به دنبال شکایت مرد جوانی در رابطه با ناپدید شدن دختر ۱۳ ساله‌اش تحقیقات توسط کاراگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران آغاز شد.

پدر شیما در تحقیقات گفت: ساعت دو بعدازظهر ۱۰ آذر دخترم از خانه خارج شد و دیگر خبری از او ندارم.

بیشتر بخوانید

تعرض ۵ مرد شیطان صفت به دختر جوان

با شکایت مرد جوان، بررسی‌ها برای یافتن شیما توسط کاراگاهان پلیس ادامه یافت و کارآگاهان به استعلام از بیمارستانها، بهزیستی و کلانتری‌ها پرداختند اما هیچ ردی از دختر ۱۳ ساله به دست نیامد.

کارآگاهان در ادامه به تحقیقات محلی اطراف محل اقامت شیما پرداخته و با پایش اطلاعات به دست آمده از محل تردد مشاهده شد در زمان خروج شیما از منزل، جوانی کم سن و سال مقابل منزل منتظر او بوده و پس از ملاقات همدیگر سریعاً از محل متواری شدند.

با مشخص شدن این موضوع، هویت پسر جوان به دست آمد و بررسی‌ها نشان می‌داد شیما چند ماه قبل در فضای مجازی با بهنود آشنا شده است.

با شناسایی هویت بهنود، کاراگاهان راهی منزل او شدند اما خانواده‌اش گفتند که بهنود به خاطر اختلافات خانوادگی آنها را ترک کرده و راهی سفر شده است.

کارآگاهان بلافاصله با هماهنگی با پایانه مسافربری غرب، اتوبوسی را که بهنود و شیما سوار آن بودند، شناسایی کردند و در یک عملیات پلیسی هر دو متهم دستگیر شدند.

بهنود مدعی شد: من و شیما با خانواده‌مان اختلاف داشتیم و تصمیم به فرار گرفتیم و می‌خواستیم به شهرهای شمالی برویم و زندگی جدیدی را آغاز کنیم.

سرهنگ مرتضی نثاری؛ معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با اعتراف پسر نوجوان، تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 38
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    53 27
    نیاز دختران به شوهر بعد از بلوغ امری طبیعی و حقی شرعی است. اما با آن مخالفید. پس ناچار کار به این دوستی ها می کشد. مادر بزرگهای من در 12 سالگی ازدواج کردند و همسران و مادرانی بسیار موفق بودند.
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      41 57
      شما تا ۱۸ سالت نشه حق داشتن گواهینامه و رای دادن نداری چون عقلت نمی رسد و کار اشتباه می کنی.مادر بزرگت هم هزار مشکل داشته
    • علی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      18 9
      آیا هر امر طبیعی را در هر شرایطی باید انجام داد؟ مثلا اگه نیاز به دستشویی رفتن داشتی وسط خیابونم بودی دستشویی میکنی؟ اگه گرسنت بود و پول همراهت نبود میری از مغازه دزدی میکنی؟ مشکل شما اینه که انسان رو با حیوان یکی کردید.
    • به 11.36 IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      12 9
      اینکه شما و یا بچه هایتان تا 18 سالگی عقلشان نمی رسد و درست فردای 18 سالگی ناگهان عقلشان می رسد مشکل شما است. بقیه اینطور نیستند. دختری که عقلش می رسد که دوست پسر بگیرد چرا ازدواج نکند؟ مادربزرگهای ما هم فرضا در زندگی مشکل داشتند اما خوشبخت و عزیز و پاک زندگی کردند.
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      10 5
      مادربزرگات مال 100 سال قبل بوده اشتباه میکردن پای اشتباهشون وایمیستادن الان کوچکترین اشتباهی بکنی باختی و خداحافظ
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      7 1
      کامنت ۱۱:۳۶ درست میگی شاید عقلش نرسه ولی همین نبود عقل باعث میشه دست به دوستی هایی بزنه که تا ابد پشیمانی و بدبختی برای خودش و خانوادش به بار بیاره ... گاهی طرف دیگه هیچوقت نمیتونه ازدواج کنه چون با بی عقلی خودشو به فنا داده و ترشیده و تنها از همه دنیا بیزاره و همه رو دعوت به ازدواج نکردن میکنه تا امثالش زیاد باشن... گاهی اونقد با این و اون دوست میشه که وقتی به سن مورد نظر شما برای ازدواج میرسه شدیدا تنوع طلب شده و نمیتونه مدت زیادی با یه نفر بمونه! وقتی طرف خودش توی این سن عاشق شد و خانوادش به صلاح دونستن چه اشکالی داره ازدواج؟ در بدترین حالت ممکنه طلاق بگیره ! اگه ازدواج کردن توی این مملکت اینقدر احمقانه سخت نباشه دوباره میتونه ازدواج کنه! بگذریم که در اکثر موارد در صورتی که وضع اقتصادی خانواده مناسب باشه و زن و شوهر به دین و یا حداقل اخلاق و آزادگی پایبند باشن امکان طلاق به شدت پایین میاد! همچنین از ائمه علیهم السلام روایت داریم که صیغه برای مردان مجرده و تاکید روایات بر صیغه بخاطر اینه که این سنت باقی بمونه و مانعی باشه برای زنا...
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      1 1
      جوابی دندان شکن
    • به علی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      10 1
      دقیقا نکته همین است که ازدواج برای آن است که وسط خیابان زن و مرد مثل گربه ها جفت نشوند و دوست پسر و دوست دختر نگیرند. شما حکایت آن کسی هستید که می گویید سرویس بهداشتی ممنوع. به جایش در خیابان کارتان را بکنید. میل جنسی دختران بعد از بلوغ بسیار شدید است و عدم ارضای شرعی و صحیح آن در بسیاری از موارد منجر به فاجعه می شود. دستور اسلام هم شوهر دادن دختران به مرد هم کفو بعد از بلوغ است.
    • DE ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      4 1
      این سن ۱۸ سالگی را ما از غربی ها کپی کردیم خودشون هم سابقا همچین چیزی نداشتند تازه بعضی کشورها‌ ۲۱ سالگی و بعضی از غربگداها که دیدند رای نمیارن میخواستند از ۱۶ سالگی افراد را ذیصلاح بدانند تا رای بیارن.....خخخ ولی خداوند متعال بلوغ شرعی را دقیقا مشخص کرده حالا بلوغ سیاسی بعضی ها در ۸۰ سالگی هم ندارند و بلوغ اجتماعی هم بعضی ها حتی در سنین پیری مانند بچه تصمیم میگیرند.بلوغ شرعی را با بلوغ قانونی تصویب شده توسط نمایندگان هر کشوری قاطی نکنید.
    • محمد IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      1 0
      سلام دختر و پسر تا احساس نیاز ب ازدواج پیدا کردن باید خانواده هاشون کمک کمند تا ازدواج کنند دو ازدواج دختری ک زیر نظر پدرش نباشه خطرناک هست چون دختر ضعیف هست سه سن ازدواج هر چقدر بالاتر بره خطرناک تره ادم هر چ سنش بالاتر بره ترسوتر میشه برای ازدواج چهار ادم هر چ سنش بالاتر بره زودرنج تر میشه و این برای ازدواج خوب نیشت و در اخر به همه پدرها توصیه میکنم این ک دخترتون رو ازاد میزارید نشونه دوست داشتنتون نیست چرا که دختر رها شده فقط ی طعمه هست برای عده ای از پسرها و مردهای هوسران و بی وجدان و بی دین
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    38 7
    کاش می فهمیدیم واقعا لزومی ندارد نوجوانان زیر 20 سال موبایل داشته باشند و در فضای مجازی بچرخند
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      4 3
      اکثریت کشورهای اروپایی و غربی، آمریکا کودکان و نوجوانان زیر سن 18 سال اجازه ندارند در صفخگحات مجازی پیچ و صفحه شخصی داشته باشند تا مبادا دچار انحراف شوند، ولی در ایران عزیز کودکان در هر سنی پیج و صفحه ایجاد می‌کنند !!! دختران و پسران کم سن و سال در اینستاگرام و امثالهم صفحه شخصی دارند نتیجه همین می‌شود ..!
    • سایه IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      2 0
      دقیقا منم میخوام بفهمم
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    27 12
    واقعا فقط باید تاسف خورد به حال روز دختر های نسل جدید که اینطور بی بند بار هستن فکر میکنن با این کارا به جایی میرسن
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      7 0
      سلام دوست عزیز. اگه والدین توجه بیشتر و نظارت بیشتری را به فرزندانشان بکنند چنین اتفاقهای رخ نخواهد داد. بی حوصلگی و بی اهمیتی والدین باعث فرار نوجوان خواهد شد. نوجوانان ما با بی مهری خانواده ها در دام می افتند. محبت ها در خانوادهای ما بسیار کم شده. فقط رفاه فرزند در نظر گرفته میشود. در صورتیکه رفاه بیش از حد باعث کارهای شیطانی خواهد شد.
    • . IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      1 8
      شماخودتوجم کن غصه مارونخور
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      5 0
      ۱۳:۰۹ قصه امثال تو رو بخورم؟! لیاقتتون همینه مشکلی ندارم برید ازتون استفاده کنن اخر هم عین دستمال کاغذی بندازن دور :)
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    41 13
    حال اگر این دختر اگر در سن 13سالگی ازدواج حلال می کرد تمام فمنیست ها گلو و قلم خود را جر می دادند
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      19 18
      کار اشتباه اشتباهه.در این سن از سر نادانی فرار کرده،ازدواج در این سن هم عاقبت بدتری داره
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      5 0
      بله علاج واقعه را باید قبل از وقوع می کردن به بهانه کرونا یکی یه گوشی دست بچه ها دادن و سپردنش دست شیطان. حالا مگه میشه گوشی رو از دست کودکان معتاد به ان گرفت
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      9 6
      موفقترین زن جهان خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها در 9 سالگی با شوهر 24 ساله اش ازدواج تا نشان دهند می شود با همین سن کم و با این اختلاف سنی موفقترین خانواده ها را با بهترین فرزندان دنیا تشکیل داد.
  • علی خان IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    16 5
    حقوق کودک ، آزادی کودک ، کودکان هر کاری در راستای برنامه ی شیاطین می‌توانند بکنن چون شیاطین اینچنین دوست دارن اگه پدری و مادری ، کودکش را مجبور به نماز خواندن کند یا روزه گرفتن این شیاطین اسم کودک آزاری را حواله این والدین میکنند، ولی اگر کودک خود را آزاد و رها در دام شیاطین و محصولات صنعتی و تبلیغاتی اونها (مولینکس بودن) قرار دهن مشکلی نیست حتی اگر کودکان دختر و پسر تیکه پاره یا نابود شون ، این است نقشه شیطان ،، و آن وقت که می‌فهمد دیگر کسی نیست او را نجات دهد جز پرودگار و تسلیم شدن در برابر اراده رب ،، والدین عزیز در حق کودکان بزرگترین لطف را کنید و به آنها نماز خواندن و روزه گرفتن و قرآن خواندن بیاموزید و قصه های قرآنی را هر روز بازگو کنید و برای کسب نان حلال به خانه از هم سبقت بگیرید نه در گرفتن حق هم نوعان خود که بد روزی است که خانواده شما را گمراه و نابود می‌کند ، نه در ظاهر بلکه در باطن .
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    5 0
    هم خدا هم خرما نمیشه مردم از یه طرف با فیلتر مخالفن از طرف دیگه میخوان بچه شون وارد باتلاق اینترنت بشه ولی لجن مال بیرون نیاد
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    3 1
    مردم از یه طرف با اینترنت پاک و فیلتر اینستا و فضاهای مجازی مشوق گناه مخالفن از طرف دیگه میخوان بچه شون وارد باتلاق اینترنت بشه ولی لجن مال بیرون نیاد
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    6 1
    چند نفر مثل غزاله و ... باید به قتل برسند تا مردم متوجه خطر رابطه دختر و پسر بشوند.
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    3 1
    بی جهت نبود که خارجی ها به اذری جهرمی بخاطر 2030 جایزه دادن. عدم فیلتر اینستا و معتاد کردن کودکان به ان و فسادهای بعدی . حالا دیگه کسی جرات نداره اینستا را از مردم معتاد شده به آن بگیرد؟ بدتر از معتادان نئشه می شوند
  • یه مامان با حال IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    5 1
    بابا بفهمید گوشی واسه نوجوونها عین سَم هست من یک خواهرزاده ۱۵ساله دختر دارم از صبح تا شب تو اینترنت وچت کردن هست اینقدر که عمو وباباش وخواهرم میگن فقط گوشی هلی شارژ داشته باشه غذا نمیخواد دیگه اگه زلزله ۱۰ریشتر هم بیاد نمیفهمه.کاش کلاس ها کامل حضوری میشد تا یه کم از گوشی زده بشن.
    • هلن IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
      2 0
      کلاس های مجازی از روی اجباره ولی اینکه بچه ی تو این سن گوشی جداگانه با اینترنت و صفحه داشته باشه قابل قبول نیست. توی هر جامعه ای یه خطراتی هست ولی با یکم محتاطی میشه بچه هامون و حفظ کنیم
  • زهرا IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    4 1
    فرار از خونه بدترین فکر دنیاست چون بیرون خونه خیلی چیزهای وحشتناکی در انتظار اوست..بنظر من اگه توی خونه هر چقدر بهت بد بگذره بازم بهتر از فراری بودن است
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    1 1
    دوتاشون بچه آمد.واژه متهم یک کم براشون سنگینه.بهتر بگیم دو نوجوان خاطی.
  • همایون IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    2 0
    خدا لعنت کنه اینجور جوانهایی رو که نمیفهمند پدر و مادر این دخترا چی میکشن
  • محمد حسین جزینی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    1 0
    سلام کاشکی سن پسره رو هم مینوشتن تا حد اقل می‌فهمیدیم آیا به سن بلوغ رسیده یا نه خخ گوشی دادن دست بچه توی این سن سال اشتباهه ماهم اشتباه میکردیم
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    1 0
    آخه بذار سر از تخم در بیاری بعد. فینگول.
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
    1 0
    آخه با دختر 13 ساله چطور می خواستی زندگی مشترک راه بندازی تو را به خدا مواظب بچه های نوجوان مخصوصا دخترها باشید که در فضای مجازی چکار میکنن منظورم اینه که آموزشهای لازم را به صورت دوستانه به اونها بدید همچنین مدارس هم باید یه کتاب مخصوص این موضوع تهیه کنن و به صورت جدی به بچه ها آموزش بدن
  • ارسلان IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    0 0
    سلام این همه دختر فراری داخل پارک دانشجو مواد فروش هستش کسی کار نداره خجالت دولت نمیگیره کارشون نداره غیرت مردانگی کجا رفته دولت ایران بفریاد برس فریاد رسی نیست اگر دست من بود ظرف بیست چهار ساعت مواد مخدر و بی حجابی و فراری ها در سراسر ایران را جمع آوری میکردم افسوس که هیچ کاره ام داخل این مملکت غیرت شر رفته فکر کنین ناموس خودتونه شرف غیرت داشته باشین
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    0 0
    تحقیقات کافیه دیگه. مشخص شد رفتند شمال زندگی جدید اغاز کنند
  • حسام IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    0 0
    همین دختر فردا از پیش اون پسر فرار میکنه و میره پیش یکی دیگه ...
  • محمد IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    0 0
    تا زیر سن قانونی باید با پدر و مادر در تصمیم گرفتن مشورت بشه البته بسته به تربیت خانواده داره بعضی از پدر و مادر ها متاسفانه فکر میکنن باید فقط بچه رو به وجود بیاری بزاری تو دنیا خودش بزرگ میشه البته همه خانواده ها مثل هم نیستن تربیت ها متفاوت و عقل ها متفاوت هوش متفاوت در هیچ موردی افراد مثل هم نیستن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس