کد خبر 1313357
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳
فتح، هرگونه تماس با حماس را در لبنان  قطع کرد

جنبش آزدایبخش فلسطین «فتح» در لبنان سه‌شنبه شب در بیانیه‌ای از قطع هر گونه ارتباط و تماس با حماس در همه سطوح و در همه زمینه‌ها در لبنان خبر داده است.

به گزارش مشرق از خبرگزاری رسمی لبنان ( (NNA ) جنبش آزادی‌بخش فلسطین (فتح) در لبنان مدعی شد که این تصمیم به خاطر اتهام مقامات حماس و آن هم پیش از پایان یافتن تحقیقات از سوی دستگاه‌های امنیتی لبنان و دستگاه قضایی این کشور در حادثه کشته و زخمی شدن شماری از اعضای جنبش حماس در مراسم تشییع جنازه شهید حمزه شاهین صورت می‌گیرد.

در حادثه تیراندازی در مراسم تشییع پیکر «حمزه شاهین» یکی از جانباختگان انفجار جمعه شب گذشته در اردوگاه فلسطینی البرج الشمالی در جنوب لبنان چهار نفر کشته و شماری نیز زخمی شده بودند.

پیشتر برخی منابع گزارش دادند، تیراندازی از سوی نیروهای جنبش فتح صورت گرفته است؛ اما نیروهای ملی فلسطینی در اردوگاه البرج این ادعا را رد کردند.

جنبش حماس نیز پیشتر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود که انفجار جمعه شب در اردوگاه البرج الشمالی در انبار حاوی سیلندرهای اکسیژن و گاز که برای بیماران کرونایی نگهداری می‌شد، اتفاق افتاده است. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • SE ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
    4 0
    اسراییل خیلی احمق است. اگر یک وجب به عنوان استقلال به فلسطینی ها بدهد همانها همدیگر را تکه پاره خواهند کرد و اسراییل هم فقط تماشا خواهد کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس