کشته شدن ۴ تن طی درگیری فتح و حماس در اردوگاه «برج شمالی» در لبنان

تیراندازی افراد مسلح وابسته به «جنبش فتح» به شرکت کنندگان در تشییع جنازه یکی از شهدای انفجار اردوگاه فلسطینی برج شمالی در لبنان، به شهادت چهار نفر منجر شد.

به گزارش مشرق، افراد مسلح وابسته به جنبش «فتح» امروز (یکشنبه) شرکت کنندگان در تشییع جنازه «حمزه ابراهیم شاهین» جوان فلسطینی را که در انفجار اخیر در اردوگاه برج شمالی در لبنان به شهادت رسیده بود، هدف تیراندازی قرار دادند.

منابع محلی اعلام کردند که در جریان تیراندازی نیروهای امنیتی وابسته به جنبش فتح، چهار نفر به شهادت شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این مراسم شماری از رهبران جنبش حماس از جمله عزت الرشق، زاهر جبارین و حسام بدران حضور داشتند.

همچنین شمار زیادی از علما و رهبران بسیاری از گروه‌های فلسطینی و هیئتی بلندپایه از حزب الله لبنان و شیخ مدرار الحبال مفتی منطقه صور نیز در این مراسم حاضر بودند.

شاهدان عینی عنوان کردند که ناگهان نیروهای امنیتی جنبش فتح شرکت کنندگان در مراسم تشییع جنازه را پس از رسیدن به نزدیکی گورستان اردوگاه برج شمالی به گلوله بستند. در جریان این تیراندازی چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند.

این در حالی است که طبق توافق صورت گرفته بین گروه‌های فلسطینی قرار بود این مراسم در آرامش و با حضور شخصیت‌های ملی و اسلامی برگزار شود؛ اما نیروهای حاضر در یکی از مراکز جنبش فتح در نزدیکی گورستان اردوگاه برج شمالی اقدام به تیراندازی به سمت تشییع کنندگان کرده و این جنایت را رقم زدند.

منابع محلی اعلام کردند که زاهر جبارین عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در حادثه تیراندازی به سمت تشییع کنندگان پیکر حمزه شاهین جوان فلسطینی در اردوگاه برج شمالی در جنوب لبنان زخمی شده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    1 0
    نیروهای محمود عباسن دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس