طالبان: رسانه‌های خارجی درباره افغانستان سیاه نمایی می‌کنند

معاون سخنگوی طالبان گفت که رسانه‌های خارجی درباره افغانستان سیاه نمایی می‌کنند و واقعیت‌های خوب دولت طالبان را نادیده می‌گیرند.

به گزارش مشرق، «انعام‌الله سمنگانی» معاون سخنگوی طالبان گفت که بسیاری از هیئت‌های کشورهای خارجی که به افغانستان می‌آیند «درک می‌کنند چهره بسیار نادرستی از افغانستان در رسانه‌های معروف خارجی نمایش داده می‌شود».

وی با اظهار اینکه رسانه‌های خارجی درباره افغانستان «سیاه نمایی» می‌کنند، افزود: بحران اقتصادی و تعدادی از مشکلات نظام نو پا به‌جای خود، اما واقعیت‌های زیاد و خوب دیگر کاملاً نادیده گرفته می‌شود.

پیش از این نیز «عبدالقهار بلخی» سخنگوی وزارت خارجه طالبان گفته بود که مشکلات کنونی افغانستان از دولت اشرف غنی برای طالبان به ارث رسیده و آمریکا نیز به این موضوع اعتراف کرده است.

«توماس وست» نماینده ویژه آمریکا برای افغانستان در تلاش برای طفره رفتن از مسئولیت واشنگتن درباره بحران افغانستان گفته بود که  افغانستان «پیش از اواسط ماه آگوست از بحران بشردوستانه وحشتناک رنج می‌برد که جنگ، سال‌ها خشکسالی و همه‌گیری کرونا آن را بدتر کرده بود».

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیدحامد AF ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
    0 0
    سیاه نمایی چی است احمق سمنگانی من افغانستان هستم وضع بدجور خراب است قیمت ها لحظه یی بالا میرود پطرول امش ۹۶ افغانی فی لیتر دولت قبلی ۳۵ افغانی بود روغن ۱۰ لیتر هزار افغانی رود دوهزار بالا تر است وهمینطور روزانه افزایش قیمت جریان دارد بیکاری هم فراتر از اوجش
    • محمد IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
      1 0
      نتیجه اعتماد به امریکاست برادر ولی انشاالله دوباره ممالک اسلامی رو با کمک هم میسازیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس