ارتش صهیونیستی رزمایش از پیش اعلام نشده‌ای را آغاز کرد

نظامیان ارتش (رژیم) اسرائیل مانور نظامی را در سرتاسر فلسطین اشغالی آغاز کردند که رسانه‌های این رژیم از آن به عنوان اعلام نشده و غافلگیر کننده نام بردند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند: ارتش اسرائیل در چارچوب این رزمایش قرار است هزاران نظامی احتیاط را به خدمت فراخوانده و نظامیان اسرائیلی آنچه را که فرماندهان آن تلاش برای حفاظت از امنیت اسرائیل نامیده‌اند را تمرین کنند.

به نوشته این رسانه‌ها ارتش اسرائیل شامگاه شنبه مانور نظامی از پیش اعلام نشده‌ای را آغاز کرد.

در این تمرین نظامی یگان‌های فن آوری، لجستیک و بخش عملیات نیروی زمینی هم مشارکت خواهند داشت و در چارچوب یک سناریوی ویژه در منطقه جنوب (فلسطین اشغالی) به انجام رزمایش خواهند پرداخت.

ارتش اسرائیل اعلام کرد در این رزمایش فراگیر، شاهد تحرکات گسترده نظامی و نقل و انتقال زره پوش‌ها و دیگر ادوات نظامی سنگین در سرتاسر (فلسطین اشغالی) خواهیم بود در حالی که به همین منظور هزاران نفر از نظامیان احتیاط تا ساعت‌های پایانی روز شنبه دستور پیوستن به واحدهای خود را دریافت خواهند کرد.

در روزهای آتی نیز یگان‌های فن آوری، لجستیک، مسئولین سوله‌های موارد غیر مترقبه در فرماندهی‌های مختلف و نیز دژبان و واحدهای بهداری و نیز تعمیر و نگهداری در بخش‌های مختلف ارتش هم به رزمایش احضار می شوند.

منابع آگاه در ارتش اسرائیل به رسانه‌های عبری زبان خبر دادند، هدف اصلی این رزمایش از پیش اعلام نشده و فراگیر بررسی میزان آمادگی ارتش اسرائیل و کارایی آن برای مقابله با هر نوع اقدام غافلگیر کننده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
    3 0
    برای "بقا" تمرین میکنند. یعنی کسی که آخر خطه و همه تلاشش برای زنده ماندن به هر قیمتی است. فقط شنا کردن یاد بگیرند کافی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس