ارتش صهیونیستی به نظامیان خود فرار از اسارت حزب الله را آموزش داد

ارتش اسرائیل نیروهای احتیاط خود را با هدف تمرین نحوه تهاجم و اشغال لبنان و کمک به همقطاران جهت فرار از تله‌های اسارت حزب الله به صف کرد.

به گزارش مشرق، یانت پایگاه آنلاین روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارشی که عصر امروز شنبه منتشر شد، خبر داد، بعد از دو سال وقفه ارتش اسرائیل با فراخوانی نظامیان احتیاط آنها را وارد رزمایشی با سناریوی نحوه حمله و اشغال لبنان کرد.

به نوشته این رسانه عبری زبان یگان‌هایی از ارتش اسرائیل، عبور از یک دره خطرناک و تسلط بر اهدافی در جنگل را برای شبیه سازی مناطقی که حزب الله بر آن تسلط دارد، به انجام رساندند.

نظامیان اسرائیلی بعد از عبور از خط مرزی فرضی با لبنان حتی نحوه تعامل با حادثه واژگون شدن تانک را هم (که یکی از کابوس‌های نظامیان صهیونیست در جنگ ۳۳ روزه بود) تمرین کردند.

در همین چارچوب یک تانک واژگون شده در منطقه آتش فرضی قرراداده شد تا نظامیان احتیاط یکی از دشوارترین ماموریت‌های خود رادر این رزمایش یک هفته‌ای به انجام برسانند و بهترین راه برای نجات همقطاران خود را که در تانک مورد هدف قرار گرفته، گرفتار شده‌اند، تمرین کنند.

به نوشته یانت در این تمرین نظامیان باید مکان نظامی مفقود شده یا شاید ربوده شده از داخل تانک را معین و یا شمار نظامیان در محاصره قرار گرفته را مشخص کنند.

در بخش دیگری از این گزارش تاکید شده است، یکی دیگر از تمرین‌های انجام گرفته برای نظامیان احتیاط انتقال فوری و سریع آنها از شرایط زندگی غیر نظامی به صحنه یک جنگ است که بخشی از دکترین ارتش اسرائیل محسوب می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده است، شرایط برای این یگان‌ها که معمولا وضعیت لاکچری داشته و چندان فشاری را متحمل نمی‌شدند، دشوار شده است، آنها باید خود را در برابر مجموعه‌هایی از حزب الله می‌دیدند که با سلاح‌های ضد زره انتظار تانک‌های اسرائیلی را کشیده و با موشک‌های کورنیت به سوی آنها شلیک می‌کنند.

سرهنگ، یسرایئل فریدلر فرمانده این یگان می‌گوید: ما آموزشی به نیروها برای زمانی که به اسارت حزب الله در می‌آیند نمی‌دهیم، بلکه واحدها و گردان‌های دیگر باید بدانند چگونه منطقه را کاملا محاصره کرده و با فراخوانی تعداد بیشتری از نیروها در کوتاه‌ترین زمان روند ربایش (اسارت) را متوقف کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    2 0
    پوشک هاشون رو پوشیدند !!؟ ؛)) که موقع اسارت خودشون رو خیس کردن. معلوم نباشه ؛))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس