.

درحالی که همه اخبار مربوط به مذاکرات وین حاکی از دست برتر ایران است، صهیونیستها یک شانتاژ تبلیغاتی با عنوان «تهدید نظامی» ضد کشورمان آغاز کرده‌اند.

سرویس جهان مشرق _ هفتمین دور مذاکرات وین درباره پرونده هسته ای ایران درحالی انجام شد که در این دور از مذاکرات، هیئت مذاکره‌کننده کشورمان به ریاست «علی باقری» معاون سیاسی وزیر خارجه با ترکیب متفاوت و البته فنی و کارشناسانه‌تر نسبت به ادوار قبل وارد وین شدند. مجموعه‌ای از متخصصین از معاون ارزی بانک مرکزی و معاون اقتصادی وزارت خارجه گرفته تا معاون بین‌الملل وزارت اقتصاد و معاون حقوقی وزارت خارجه در این هیئت حضور داشتند که حاکی از ابتکار جدید و عزم جدی ایران برای رسیدن به توافق خوب طبق منافع ملی کشور آن‌ هم در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

مذاکرات وین و دست برتر ایران

در همین زمینه «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان پیش‌تر با انتشار پیامی توئیتری با اشاره به اقدامات ایران اعلام کرد: «ایران، تیم مذاکره‌کننده جدی و سطح بالا تشکیل می‌دهد، خواستار توافق خوب فوری و اجرای کامل برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ می‌شود، رایزنی‌های منطقه‌ای انجام می‌دهد، کافی است اولویت‌های دو طرف را مقایسه کنید.»

حال که بعد از گذشت حدود پنج ماه از آخرین دور مذاکرات احیای برجام، ایران تصمیم به از سرگیری این مذاکرات گرفته است کارشناسان معتقدند باید درباره نحوه و شرایط پیشروی در مذاکرات به نکات بسیاری توجه شود.

تهدیدهای توخالی اسرائیل برای به حاشیه بردن اخبار مذاکرات وین/ دست برتر ایران چگونه صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟

علی‌رغم تلاشِ محکوم به شکست برخی مدعیان اصلاحات برای ارسال پالس ضعف و انفعال به طرف‌های برجام، ادبیات حاکم بر مواضع دیپلماتیک دستگاه دیپلماسی، گشایش‌های اخیر ارزی، افزایش ذخایر هسته‌ای، افزایش فروش نفت و صادرات غیرنفتی و همچنین ترکیب تیم کارشناسی و فنی جدید حاکی از دست پُر و برتر ایران در این دور از مذاکرات است. ایران در حال حاضر بیش از هزار سانتریفیوژ پیشرفته و سریع دارد و توانسته تأسیسات هسته‌ای خود را توسعه و ارتقا دهد و نسبت غنی‌سازی اورانیوم خود را از کم‌تر از ۴ درصد به ۲۰ درصد و سپس ۶۰ درصد برساند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که چه این مذاکرات به نتیجه برسد و چه نرسد، بزرگترین برنده آن ایران خواهد بود. «عبدالباری عطوان» تحلیلگر برجسته جهان عرب و سردبیر روزنامه رای الیوم در این زمینه معتقد است: ایران بزرگترین برنده مذاکرات هسته‌ای وین است؛ حال چه این مذاکرات نتیجه بخش باشد یا به شکست منجر شود. اگر این مذاکرات هسته‌ای به نتیجه برسد و آمریکا شروط و مطالبات قانونی و مشروع ایران را برای لغو کامل تحریم‌ها بپذیرد، این یعنی ایران به لحاظ اقتصادی شکوفا می‌شود و به ۲۰۰ میلیارد دلار دارایی مسدود شده خود توسط آمریکا دست پیدا می‌کند و به جامعه جهانی و روال قبلی صادرات نفت باز می‌گردد و صادارت نفت بیشتر به معنای افزایش درآمد و شکوفایی اقتصادی برای ملت ایران است. اما اگر این مذاکرات فرو بپاشد، ایران به برنامه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد و غنی سازی اورانیوم را که به حدود ۶۰ درصد رسانده به ۹۰ درصد می‌رسد. واقعیت این است که ایران در حال حاضر به لغو تحریم‌ها جز بر اساس شروط خود و بدون دیکته‌های آمریکا نیاز مبرمی ندارد. اگر ایران طبق خواسته خود به برنامه هسته‌ای اش ادامه دهد، به یک قدرت هسته‌ای جهانی تبدیل می‌شود.

دست و پا زدن های اسرائیل برای جلوگیری از احیای برجام

اما در این میان رژیم صهیونیستی که از یک سال گذشته و هم زمان با تلاشهای «جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده برای بازگشت به توافق هسته ای با ایران، در تکاپو برای جلوگیری از این امر بوده و آمریکا را به اتخاذ گزینه نظامی ضد تهران تشویق میکرد، در شرایط خفقان آوری قرار گرفته است. صهیونیستها که به دنبال انحصار قدرت هسته ای در منطقه هستند میدانند که موفقیت مذاکرات وین به معنای شکست همه تلاشهای آنها ضد پروژه هسته ای ایران از ۲ دهه گذشته خواهد بود.

تهدیدهای توخالی اسرائیل برای به حاشیه بردن اخبار مذاکرات وین/ دست برتر ایران چگونه صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟

واقعیت آن است که اشغالگران نمیتوانند نگرانی خود از احیای توافق هسته ای ایران را پنهان کنند و بعد از اینکه فشارهای آنها بر آمریکا جهت جلوگیری از آغاز دور جدید مذاکرات با ایران نتیجه نداد شروع به انجام تهدیدات توخالی ضد ایران کرده اند. حتی «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه ایالات متحده تماس گرفته و از او خواست تا مذاکرات با تهران را متوقف کند.

حمله به مواضع ایران؛ فراتر از توهم و رویا برای اسرائیل

در همین زمینه «آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا مدعی شد که این رژیم درحال بررسی عملیاتی جهت حمله به تاسیسات هسته ای ایران است. نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در ادامه ادعاهای واهی خود گفت که این رژیم به رغم همه تلاشها و تکاپوی طرفهای مربوطه برای احیای توافق برجام، در برابر ایران و همپیمانانش در منطقه خواهد ایستاد. هم زمان با آن «بنی گانتس»، وزیر جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز تهدید کرده است که ارتش این رژیم در حال بررسی و تغییر نقشه های خود برای حمله به تأسیسات هسته ای ایران است.

در وهله نخست پرواضح است که رژیم اسرائیل هرگز جرات انجام هیچگونه تجاوزی ضد ایران را ندارد؛ چرا که به خوبی از پیامدهای آن آگاه است. از این گذشته صهیونیستها در جنگ اخیر غزه نتوانستند در برابر مقاومت فلسطین که بخش کوچکی از محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران به شمار میرود کاری از پیش ببرند و بسیاری از سران و کارشناسان رژیم صهیونیستی به این امر اعتراف میکنند. بنابراین فکر حمله به مواضع ایران برای صهیونیستها فراتر از یک توهم و رویاست.

تهدیدهای توخالی اسرائیل برای به حاشیه بردن اخبار مذاکرات وین/ دست برتر ایران چگونه صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟

از آن گذشته ناظران معتقدند، آنچه که تاکنون اسرائیل را از ورود به جنگ جدید با محور مقاومت باز داشته، عدم توانایی این رژیم در مدیریت و به پایان رساندن این جنگ است. محافل امنیتی و سیاسی و نیز بسیاری از کارشناسان صهیونیستی اعتراف کرده اند که جبهه داخلی این رژیم توانایی هیچگونه رویارویی جدید و مقابله با موشکهای مقاومت را ندارد. قابل توجه است که صهیونیستها در این اعترافات خود همواره درباره ترس از تهدیدهای حماس و حزب الله سخن میگویند و اشاره دارند که ایران برای اسرائیل فراتر از این تهدیدهاست؛ همانطور که «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی در جریان جنگ اخیر غزه اعتراف کرد: زمانی که شرایطمان در برابر حماس اینگونه است، مقابل ایران چه وضعیتی خواهیم داشت؟

نگاهی به توان نیروی هوایی رژیم صهیونیستی که تحت حمایت آمریکا و کشورهای غربی قرار دارد شاید این تصور را ایجاد کند که اسرائیل توانایی حمله به تاسیسات هسته ای ایران را دارد؛ اما مسلم است که چنین اقدامی هزینه ای به مراتب بیشتر برای صهیونیستها خواهد داشت که خودشان کاملا از آن آگاهند و چنین ریسکی نمیکنند.

اظهارات پوچ صهیونیستها؛ تهدید یا شانتاژ تبلیغاتی؟

با توجه به این موارد، کارشناسان تهدیدهای مذکور رژیم صهیونیستی را در قالب «شانتاژ تبلیغاتی» برای به حاشیه بردن اخبار مذاکرات وین تعبیر میکنند. همانطور که اشاره شد، شرایط، حاکی از دست برتر ایران در مذاکرات مذکور است که بسیار قدرتمندتر از ادوار گذشته در این مذاکرات حاضر شده است.

اسرائیل بعد از آنکه نتوانست آمریکا و طرفهای بین المللی را برای جلوگیری از ورود به دور تازه مذاکرات هسته ای با ایران مقاعد کند در مرحله فعلی تلاش دارد تا دست کم با طرح تهدیدات نظامی ضد ایران، موضع واشنگتن را در این مذاکرات تقویت کرده و برای آن امتیاز بگیرد و اخبار مربوط به دست برتر ایران در این مذاکرات را به حاشیه ببرد.

اعتراف صهیونیستها به ناتوانی در توقف پروژه هسته ای ایران

در این بین تناقضات زیادی در محافل سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی-چه در مسئله تهدید نظامی ضد ایران و چه رویکرد اسرائیل در قبال مذاکرات وین وجود دارد. اخیرا یک منبع ارشد امنیتی در تل آویو در یک تریبون غیررسمی افشا کرد: «همه طرف‌هایی که اسرائیل در ارتباط با پرونده هسته‌ای ایران با آنها در ارتباط بود، پاسخ‌های یکسانی دارند و حرف‌های مشابهی را می‌زنند. آنها میگویند از ما چه می خواهید؟ شما ترامپ را متقاعد کردید که از توافق خارج شود و اگر نتانیاهو ترامپ را از توافق خارج نمی کرد، اکنون در وضعیت بسیار بهتر و متفاوتی قرار داشتیم. اسرائیلی‌ها دقیقاً همانطور که ما می‌دانیم می‌دانند که ایرانی‌ها کاملاً به توافق پایبند بوده‌اند و به محض اینکه ایالات متحده از آن خارج شد، آنها خود را آزاد دیدند که توافق را نقض کنند و شروع به غنی‌سازی کردند. این کاری است که شما (اسرائیلیها) با دستان خود انجام داده اید پس طعم دست پختتان را بچشید».

تهدیدهای توخالی اسرائیل برای به حاشیه بردن اخبار مذاکرات وین/ دست برتر ایران چگونه صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت؟

روزنامه صهیونیستی هآرتص نیز اخیرا در گزارشی با عنوان «حمله به تاسیسات هسته ای ایران کاری غیرممکن برای اسرائیل است» اعلام کرد که انجام هرگونه تحرکی ضد ایران نیاز به شجاعت دارد؛ چیزی که اسرائیل فاقد آن است.

«ایهود باراک» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی نیز با انتقاد از سیاستهای تهاجمی و تهدیدهای توخالی این رژیم ضد ایران اعتراف کرد که ابتکار عمل هسته‌ای در دست ایران بوده و حمله به تاسیسات هسته ای این کشور مستلزم سالها برنامه ریزی و استفاده از حمایت آمریکاست، حتی اگر این اتفاق نیز بیفتد ایرانیها ظرف مدت کوتاهی میتوانند فعالیتهای خود را از سرگرفته و به سطح بالایی از پیشرفت برسند.

درحال حاضر همه گزینه ها برای احیای توافق هسته ای با ایران باز است و اسرائیل به خوبی میداند انجام هرگونه حرکت حساب نشده به معنای باز شدن درهای جهنم به روی صهیونیستهاست که آتش آن هرگز خاموش نخواهد شد. همه میدانند که ایران رهبر محور بزرگی به نام مقاومت است و هرگونه تقابل رژیم اشغالگر با تهران به معنای رویایی با کل محور مقاومت و ورود به یک جنگ همه جانبه است؛ یعنی همان چیزی که صهیونیستها از آن وحشت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    4 4
    آمریکا کلی از اموال ایران شامل نفت و موشک و سلاح های دیگر و غیره را روی دریا توقیف کرده و به نفع آنچه قربانیان تروریسم می خواند به فروش رسانده است. بعد می خواهید با این کشور مذاکره کنید و تحریم هایش رو رفع کنید؟
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
      6 2
      ایران هم باید متقابلا" قانونی تصویب کند کشتی های آمریکایی رو توقیف و مصادره و به نفع ملت ایران ظبط و بفروش برساند هر زمان اینکار رو انجام دادیم آمریکایی ها هم ناچار خواهند بود دست درازی و دزدی دریایی و سرقت نفت ایران بکشند ..
    • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      2 1
      سلام - - آفرينش انسان از آبى بى مقدار، هم نشانه عظمت و قدرت الهى است و هم دليلى بر معاد و آفرينش دوباره انسان. «ألم نخلقكم من ماء مهين» - ياد ضعف ها و ناچيز بودن گذشته ها، غرور و تكبر انسان را از بين مى برد. «ألم نخلقكم من ماء مهين» - در شيوه دعوت و تبليغ، از مسايل محسوس بگوييد. «ألم نخلقكم من ماء مهين» - از خداوند بياموزيم و در كار و توليد، به دنبال استوارى و استحكام باشيم.«فى قرار مكين» - تقدير و زمان بندى، از اصول آفرينش الهى است. «الى قدر معلوم فقدّرنا» - رشد جنين بر اساس اندازه گيرى هاى دقيق الهى است. «فقدرنا فنعم القادرون»
  • احد IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    10 5
    اسراییل خوب می‌دونه که حداکثر می‌تونه پنج تا موشک به ایران بزنه چون با پرتاب اولین موشک اسراییلی وجود نخواهد داشت .
  • جاویدایران NL ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    15 8
    من فقط و فقط این رو میخوام: (اما اگر این مذاکرات فرو بپاشد، ایران به برنامه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد و غنی سازی اورانیوم را که به حدود ۶۰ درصد رسانده به ۹۰ درصد می‌رسد. واقعیت این است که ایران در حال حاضر به لغو تحریم‌ها جز بر اساس شروط خود و بدون دیکته‌های آمریکا نیاز مبرمی ندارد. اگر ایران طبق خواسته خود به برنامه هسته‌ای اش ادامه دهد، به یک قدرت هسته‌ای جهانی تبدیل می‌شود.) درسته که چه مذاکرات موفق بشه چه نشه ایران برنده قطعی هست اما هرچقدر هم دلار از این مذاکرات به ایران بیارید برای من به شخصه اصلاً مهم نیست، مهم اینه که ایران از خطر به دور باشه همه چیز در آینده خودش به مرور درست میشه پول هم میاد و اقتصاد هم بهتر میشه، همین ابر قدرتی امریکا که ابدی نیست، یکی از امیدهای قوی برای احیای اقتصاد ایران درآینده افول امریکا از جایگاه ابرقدرتی دنیاست، پس برای رسیدن به پول و اقتصاد راه های زیادی وجود داره که لزوماً لازم نیست براش الان امتیاز بدیم اما برنامه اتمی ارزش بی نظیری داره، امتیاز دادن به کشوری که تا همین چندسال آینده قراره از ابرقدرتی پایین بیاد واقعاً پذیرفتنی نیست.همین حالا هم چین از جنبه هایی از چندسال قبل از امریکا پیش افتاده و‌قبل از اتمام این دهه میلادی قراره رسماً با قدرت از اقتصاد امریکا به پیش بیفته و بشه ابر قدرت دنیا. اینم بگم، ماباید باقدرت از دسترسی رقیبان در منطقه به سلاح اتمی جلوگیری کنیم، اینطور نبایدباشه که بگیم حالا چون ما قدرت اتمی هستیم مهم نیست در منطقه دیگران چیکارمیکنن.
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    11 2
    یا المهدی عج
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    11 4
    درخواست ما از دولت و مجلس، مقاومت مقتدرانه در برابر فشار غرب، و مقابله به مثل زیر است: 1- سیاست قطعی اعلام شده از طرف امام خامنه ای در تمام ابعاد ذکر شده که ظرافت های بسیار دقیقی دارد و خط قرمز ماست، کلمه به کلمه و مو به مو به طور شجاعانه اجرا گردد. 2- آمریکا باید تمام تحریم‌ها را با هر بر چسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کند. 3- آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان باید هزینه‌ ی تمام خسارت‌هایی را که در این شش سال به دلیل عمل نکردن به تعهداتشان در برجام وارد کرده اند، بپردازند. 4- کل مطالبات منابع ما که به دلیل تحریم مسدود شده یا به هر دلیل دیگر توسط غربی‌ها پرداخت نشده است، در هر کشوری که باشد باید وصول گردد. 5- هیچ تضمینی به جز اجرای عملی موارد فوق حتی اگر در سطح کنگره و سنا باشد، هر چند لازم است، اما کافی و پذیرفته نیست. 6- انجام این موارد باید دقیقاً مورد راستی‌آزمایی طولانی مدت قرار گیرد. 7- تا زمانی که راستی آزمایی کامل صورت نگرفته است، نباید هیچ محدودیتی پذیرفته گردد و صنعت هسته‌ای با سرعت تمام در هر سطح و میزان مورد نیاز ممکن توسعه یابد. دوربین‌های نظارتی آژانس بین المللی انرژی اتمی که در واقع آژانس جاسوسی صهیونیست‌ها از تأسیسات هسته‌ای است، جمع آوری گردد و اجازه حضور به این جاسوسان صهیونیست ها در کشور داده نشود، تا مجدداً شاهد ترور دانشمندان هسته‌ای یا خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نباشیم. 8- شرط‌هایی فراتر از لغو تحریم ها در تقابل با سیاست‌های استکباری ظالمانه غرب از جمله خروج آن ها از منطقه و عدم حمایت آن ها از رژیم صهیونیستی گذاشته شود، همان گونه که آن‌ها بعد از شش سال عمل نکردن به تعهدات خود در لغو تحریم‌ها شروط جدید هم اضافه می‌کنند. 9- مکانیسم ماشه باید از برجام حذف گردد تا آمریکا نتواند با بازگشت صوری به برجام، از این امتیاز یک طرفه به ضرر ما سوء استفاده کند. 10- مذاکرات نباید فرسایشی و بی ثمر باشد، لذا باید برای انجام موارد فوق ضرب الاجل قرار داد و مذاکرات را تا زمان انجام موارد اشاره شده در عمل، هر یک سال یک بار در روز امضای برجام، به حال تعلیق در آورد. 11- همت اصلی تمام مسئولان کشور در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، خنثی سازی و بی اثرسازی تحریم ها، و حذف دلار از چرخه ی اقتصاد کشور باشد.
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    0 7
    ملت ایران هم واقعا ترسیدن از این تهدیدها
  • Arash IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    8 3
    و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض..... خواست خداوند بر اینه که منت بگذاره بر بندگان صالح خودش و اونها را وارثان زمین قرار بدهد،، پس مکر صهیونیسم و دشمنی اونها به خودشون برمیگرده،، دیر و زود داره، اما سوخت و سوز نداره
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    7 1
    چقدم که ما از تهدیداشون ترسیدیم
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    4 3
    وقتی طرح شفافیت در مجلس ایران تصویب نشه کشور انقدر ضعیف میشه مه بیگانگان به شکست انقلاب طمع میکنند
  • iran IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    6 5
    هر باری که سخنان این موجودات پست (صهیون ) رو می‌شنوم یاد بزرگمرد تاریخ جنگ جهانی دوم آدولف هیتلر پیشوای آلمان نازی می افتم و می‌گویم روحت شاد آدولف هیتلر که هشتاد سال پیش متوجه نقش مخرب و، ویرانگر این قوم نفرین شده خداوند شده بودی ..!
  • DE ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
    7 5
    به زودی موعدش میرسه ، آماده باشید انواع و اقسام بهانه ها رو ردیف کنید چون مال جواب دادن نیستید
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      1 1
      مال این حرف ها نیستی صهیونیست کثیف. هر وقت تونستی از پس چهار تا موشک (که چه عرض کنم ترقه بزرگ) حماس بر بیایی آن موقع تازه نوبت می رسه موشک های دقیق حزب الله را بچشی. تازه بعدش باید جولان رو پس بدی. کو تا وقتی که جرأت کنی برسی به ایران. فقط دوتا موشک قیام وسط تل آویوو کارت را تمام می کنه. به اتمت هم نناز چون دست از پا خطا کنی نیروگاه دیمونا را برات می کنیم بمب اتم خودمون.
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    سلام - - موضع خود را در برابر كفّار با صراحت اعلام كنيد. «قل» - يكتا پرستى برجسته ترين سخن انبياست. «قل اللّه اعبد» - انبيا فرامين الهى را با جان و دل اجرا مى كردند. (در چند آيه ى قبل خوانديم: «إنّى اُمرتُ ان اعبد اللّه مخلصاً» و در اين آيه مى فرمايد: «قل اللّه اعبد مخلصاً») - از ابتداى اين سوره تاكنون 4 بار از اخلاص سخن به ميان آمده و اين به خاطر آن است كه در طول تاريخ بزرگ ترين آفت براى دين، اضافه شدن خرافات و سليقه ها و تحريف ها بوده است. «مخلصاً له دينى» - در اجراى قوانين دينى، از پذيرفتن هر گونه تغيير و تحوّل و تسليم شدن در برابر سليقه هاى ديگران خوددارى كنيم. «مخلصاً له دينى» - در شيوه ى تبليغ، گاهى تهديد و قهر لازم است. «فاعبدوا ما شئتم» (چنانكه در جاى ديگر مى فرمايد: «اعملوا ما شئتم»(14) هرگونه مى خواهيد عمل كنيد.) - رهبر بايد بداند
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    2 0
    همانطور که سردار سلامی چند سال پیش گفت ما ترجیح می دهیم که کارتون گوریل انگوری نگاه کنیم تا به جفنگیات ناتانیابو (و یا بنت) گوش کنیم.
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    به نظر من ما باید از این فرصت چفتک انداختن اسرائیل حرومازاده و آمریکای ولدزنا استفاده کنیم و با قدرت آبروی نداشتشون را در دنیا ببریم اینا در مقابل ایران اسلامی قدرتمند همه چیز را زیر پا میزارن و راحت میشه رسواشون کرد ما در این مذاکرات که تا الان دست اوامل خائن داخلیشون بود مثل ظریف و روحانی و تخته روانی و عراقچی و ... یعنی خودشون با تفاله ها و عواملشون داشتن مذاکره میکردن و همش فیلم بازی میکردن دعوای زرگری میکردن خلاصه 15 تا 16 سال خوش بودن دور هم و به هم نون قرض میدادن حالا که مذاکره کننده ها محکم و عاقلانه و عالمانه با دقت تمام به توصیحه های رهبر عزیز تر از جانم دارن کار را میبرن جلو بدون گره خوردن کار مذاکرات با اقتصاد میتونیم با کارهای دقیق و رسانه ای غرب حرومزاده شیطانپرست دروغگو کلاه بردار ماده پرست را در تمام دنیا رسوا کنیم به نظر من شرطش هم مقاومت محکم و قاطعانه و میدانی و برنده در مقابل غرب و نوکراش در منطقه است یک تیلریاردم یک اپسیلون هم نباید عقب نشینی کنیم محکم محکم محکم قاطع قاطع قاطع مخصوصا در میدان و بعد در مذاکرات (( برای سلامتی رهبر عزیز و حسینی و حکیم شجاع و عالم و تیز بین صلوات))
  • DE ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    1 1
    صهیونیست ها دو جنگ جهانی را راه انداختند تا اسرائیل را بنا کنند... از دویست بمب اتمی شان یک بمب اتمی روی تهران پرتاب بشود کارتان را تمام می کند... ایرانی های باقیمانده شما را زنده زنده خواهند خورد... حالا هی نشخوار کنید داشتن بمب اتمی حرام است...
    • DE ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      1 0
      خخخخ واقعا چقدر احمقی دوران بمب اتمی تمام شد خوابی هیچ قدرتی جرات شلیک بمب اتمی را ندارد امریکا با خرج هزاران هزاران بیلیارد دلار و هزاران کشته در خاورمیانه و دهها شکست که دارن میندازنش بیرون به عقلش نرسید بمب اتم داره و تو جوجه ولی متوجه شدی خب به امریکا بگو احمق ها بمب اتم یادتون رفته خب یکی میزدید در کوههای افغانستان اوباماست بن لادن را جزغاله میکردید دنیا هم براتون کف میزد !!؟؟ یا به صدام یا دهها جای دیگر ....برو عمو شیرکاکائو بخور امریکایی فکر کنی. یه چل و خل و دیگه هم میگفت امریکا با یک موشک کل ارتش مارا ساقط میکنه خخخخ
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      0 0
      دوست و هم میهن گرامی هر نوع تسلیحاتی که دشمنان ایران دارند ما ایرانیان نیز باید بهترینش رو داشته باشیم و به لطف خدا و همت تلاش و تدبیر بزرگان ایران داریم ، خوبش رو هم داریم ، باشد تا به وقت و زمان لزوم .. ایران سورپرایزها هدایای ویژه و فراوانی برای دشمنانش تدارک دیده .. باشد به وقت ضرورت ...
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      0 1
      روحش شاد آدولف هیتلر بزرگ ایکاش پیروز جنگ شده بود افسوس !
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    مثلا هفته گذشته به نطنز نزدیک شدند وزارت دفاع عربستان توی ریاض رفت رو هوا
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    سلام - - آفرينش انسان از آبى بى مقدار، هم نشانه عظمت و قدرت الهى است و هم دليلى بر معاد و آفرينش دوباره انسان. «ألم نخلقكم من ماء مهين» - ياد ضعف ها و ناچيز بودن گذشته ها، غرور و تكبر انسان را از بين مى برد. «ألم نخلقكم من ماء مهين» - در شيوه دعوت و تبليغ، از مسايل محسوس بگوييد. «ألم نخلقكم من ماء مهين» - از خداوند بياموزيم و در كار و توليد، به دنبال استوارى و استحكام باشيم.«فى قرار مكين» - تقدير و زمان بندى، از اصول آفرينش الهى است. «الى قدر معلوم فقدّرنا» - رشد جنين بر اساس اندازه گيرى هاى دقيق الهى است. «فقدرنا فنعم القادرون»
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    اگر و فقط اگر دست از بازدارندگی هسته ای بردارید سریعتر از انچه فکر میکنید به شما حمله نظامی می شود حفظ وضعیت موجود ایجاد ابهام در برنامه هسته ای و تنش زدایی با مذاکره و فشار به چین و روسیه از جهت اینکه اگر با ما کار نکنند با امریکا متحد میشویم بدون رفتار مغرورانه باید جزو سیاستهای شما باشد باید دست خود را باز کنید و از تعصب و غرور بیجا دست بردارید و در حفظ منافع ایران محکم باشید
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
    0 0
    حتی اگر معاملات،مبادلات بازار وتجارت خارجی رامثل قرنهای قبل ازاستفاده از(ضرب سکه،سفته،چک،برات،پول...)براساس پایاپای یا حتی ارزدیجیتال درنظر بگیریم،افزایش ارزش دلار وکاهش ارزش تومان(بعلت تله برجام،دشمنیها،اشغالها،تحریمها،تحمیل ها،غارتها،زورگوئیها،جلوگیری ازانواع پیشرفتها...)را میتوان به فرصت تبدیل کرد تا دشمنان وخائنین داخلی وخارجی نتوانند سواستفاده کنند وایران را دردام برجام وضعیف کردن بیاندازند ومیتوان با یک فرمول طلایی مشکل را حل کرد،مثلا(وقتی۱کیلو زعفران یا۱۰۰کیلوپسته یا۱۵بشکه نفت یا۱۵تن سیمان ویا۱پهپاد نظامی....ایرانی معادل یک گوشی آیفن یا یک سیپیو هست)بعداز افزایش ارزش دلار وکاهش ارزش تومان،بازهم(۱کیلوزعفران یا۱۰۰کیلوپسته یا۱۵بشکه نفت یا۱۵تن سیمان ویا۱پهپاد نظامی...ایرانی معادل یک گوشی اپل هست بلکه بیشتر)ولی باید چندتا کارومدیریت دقیق؛سریع وتابلوی تغییرات لحظه ای وبه روزانجام دادتا تحریمها به ایران ضربه نزند-۱-به لحاظ کمی وکیفی ایران باید تولیداتش را بیشتر کند-۲-ارزش پول وپس اندازهای خرد،درآمد وحقوق مردم را بهمان نسبت وفرمول افزایش داد-۳-به نسبت لازم ازاقشار(بی پول،بی درآمد،بی حقوق،بی بیمه،بیکار...)حمایت شود-۴-هرنیم سال یا سال ویا...صفرهای اضافی تومان را طبق (فرمول طلایی واون نسبت بدست آمده)در تومان جدید،کاهش دادبا افزایش وحفظ ارزش تومان قبلی-۵-بقیه چیزها هم مثل(مالیات،عوارض، دارائیها وسهام مختلف مردم)خودبخود افزایش پیدا میکند که اقشار مختلف علی الخصوص اقشار ضعیفتر با حمایت بیشتر برخوردار میشوند-۶-مایحتاج مردم که درداخل تولید میشودو ازیارانه،آب و...مملکت به سختی تولید میشودنباید صادر وقاچاق شود-واردات مایحتاج مردم نیز پایاپای یا.... انجام وراحت شود،روشهای(اقتصادانتظاری،هیجانی، انقباضی،انبساطی،رکودتورمی وغیر تورمی،دستوری،عدم شفافیت وجلوگیری ازفضاهای مجازی...)حذف وبه(محاسبات دقیق قیمتی،کنترلی،فرصت،سرعت ورشداقتصادی....)تبدیل شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس