کد خبر 1303593
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
لوسید ایر Dream با کاور بدنه آیرون من

لوسید ایر Dream به خودی خود، خودرویی خاص و زیباست؛ حال اگر یک کاور بدنه سه رنگ بر روی آن اجرا گردد، قطعاً خاص تر هم می شود.

به گزارش مشرق، کمپانی لوسید موتورز به تازگی تحویل نسخه های Air Dream از محصولات خود را در آمریکا آغاز کرده است. برخی از خریداران خوش شانس این خودرو هم تصاویر و ویدیوهای خود از اتومبیل جدیدشان را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند. در میان تصاویر منتشرشده از لوئیسید ایر (Air) در فضای مجازی، یک نمونه خاص آن که از قبل به سفارش مشتری سفارشی سازی شده است، جلب توجه می کند.

بیشتر بخوانید

عکس‌های شاسی بلند فردا T۵ +عکس

این فرد با نام کاربری Ashoka۸۳۵۰ در فروم لوئیسید، عکس های Air Dream سفارشی خود را پست کرده که بسیار چشم نواز است. این که این خودرو توسط خود شرکت لوسید شخصی سازی شده است یا نه را هنوز به طور قطعی نمی دانیم، اما احتمال آن وجود دارد. بدنه دورنگ لوسید ایر Dream (با احتساب سقف، شاید سه رنگ!) به نظر می رسد که حاصل اجرای یک کاور بدنه افترمارکت باشد.

لوسید ایر Dream با کاور بدنه آیرون من +عکس

ویژگی های ظاهری لوسید ایر Dream سفارشی

اما نکته جالب درباره این لوسید ایر Dream خاص، ترکیب رنگ های به کاررفته در بدنه آن است که زره شخصیت Tony Stark را یادآوری می کند! اگرچه به گفته مالک، ترکیب رنگ بدنه این خودرو اقتباسی از محصولات لوکس رولزرویس و بنتلی است.

لوسید ایر Dream با کاور بدنه آیرون من +عکس

مالک تأکید کرده است این تغییرات با تأیید دو برند انگلیسی صاحب نام به اجرا درآمده اند که این موضوع جای دلگرمی دارد. مالک ادعا می کند پوشش بدنه این خودرو از نوع ۳M است. نیم تنه پایینی خودرو به رنگ قرمز براق Sparkle Cranberry درآمده است.

لوسید ایر Dream با کاور بدنه آیرون من +عکس

به عقیده مالک، این رنگ با رنگ قرمز فابریک مورد استفاده توسط کارخانه، چندان اختلافی ندارد. دیگر قسمت های بدنه هم با رنگی شفاف کاور شده اند. این رنگ هم که Eureka Gold خوانده می شود، زیبایی خودرو را دوچندان کرده است.

لوسید ایر Dream با کاور بدنه آیرون من +عکس

سقف و ستون ها نیز به رنگ پلاتینی کاور شده اند.چه بخواهید چه نخواهید، لوسید ایر Dream خودرویی است که در خیابان، تمام سرها را به سمت خود می چرخاند.

لوسید ایر Dream با کاور بدنه آیرون من +عکس

نکته جذاب پیرامون این خودرو هم امکان نصب راحت انواع کاورها روی بدنه آن است. بنابراین می توان گفت این خودرو قابلیت شخصی سازی بسیار بالایی دارد.

منبع: اسب بخار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس