کد خبر 1303004
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۴
عکس‌های شاسی بلند فردا T۵

پس از انتشار بیلبوردهای کراس اوور جدید فردا موتورز و انتشار رسمی اطلاعات فنی آن، بالاخره این خودرو در کارخانه خودروسازی فردا رویت شد.

به گزارش مشرق، چند ماهی است که فردا موتورز که پیش از این خودروهای فردا SX۶ و فردا SX۵ و فردا ۵۱۱ را عرضه کرده، بیلبوردهایی از کراس اووری جدید با نام فردا T۵ منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید

تصاویر ابتدایی باعث گمانه‎‌زنی‌هایی درخصوص محصول جدید این خودروساز شد و سرانجام اطلاعات فنی این محصول در یک کاتالوگ و به صورت رسمی از سوی فردا موتورز منتشر شد.

عکس‌های شاسی بلند فردا T۵ +عکس

این مشخصات فنی خبر از آمدن کراس اووری داد که در این رده و در میان رقبای خود حرفی برای گفتن دارد.

عکس‌های شاسی بلند فردا T۵ +عکس

با اینکه هنوز این محصول به صورت رسمی از سوی فردا موتورز معرفی نشده است اما تصاویری که توسط یکی از مخاطبان ارسال شده است نشان از حضور این کراس اوور در محوطه یکی از سایت‌های خودروسازی فردا می‌دهد و حال می‌توان گفت که بالاخره این خودرو تازه نفس به کارخانه فردا موتورز رسیده است.

عکس‌های شاسی بلند فردا T۵ +عکس

با توجه به تصاویر ارسالی و مشخصاتی که پیش از این منتشر شده است، می توان گفت فردا T۵ در رده رقابتی با خودروهایی همچون دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور در بازار حضور خواهد داشت و توان جلب رضایت مشتریان این رده بازار را خواهد داشت.

عکس‌های شاسی بلند فردا T۵ +عکس

هرچند که مدیران این گروه خودروسازی هنوز مطلبی رسمی درخصوص رونمایی محصول جدید فردا موتورز عنوان نکرده‌اند، اما با توجه به مشاهدات ما، می‌توان گفت که به زودی شاهد اخبار تازه‌ای درخصوص FMC T۵ و تولید و فروش آن از سوی گروه خودروسازی فردا خواهیم بود.

عکس‌های شاسی بلند فردا T۵ +عکس

منبع: خودروبانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ho3ein021 IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    مدیران این گروه خودروسازی؟؟ یعنی هرکی یه اسم+موتور اعلام کرد میشه شرکت خودرو سازی؟؟
  • احمذ IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 1
    متاسفانه طراحی عقب خودرو بخصوص از بغل با نمای جلوی خوذرو همخوانی نداره و مهمتر اینکه رینگ 18 برای این خودرو کوچک است رینگ 20 نما از بغل رو بهبود می بخشه. و مهمتر از همه تامین قطعات یدکی از این شرکت های خودرو ساز است . خدا نکنه شیشه ایی یا چراغی ازش بشکنه حداقل باید شش ماه از کارتن استفاده کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس