مدیرعامل جنرال موتورز چه خودرویی سوار می‌شود؟

این بانوی سخت‌کوش هم‌اینک نیز مسئول GM بوده و کنترل این ابرشرکت آمریکایی را در دست دارد. جنرال موتورز تاکنون محصولات بسیار ویژه و خاصی را تولید کرده است.

به گزارش مشرق، مری بارا در ژانویه سال ۲۰۱۴ به سمت نخستین مدیرعامل زن کمپانی بزرگ جنرال موتورز در ایالات‌متحده رسید. این بانوی سخت‌کوش هم‌اینک نیز مسئول GM بوده و کنترل این ابرشرکت آمریکایی را در دست دارد. جنرال موتورز تاکنون محصولات بسیار ویژه و خاصی را تولید کرده است. شاید پیش خود فکر کنید که مدیران پردرآمد این غول خودروسازی صاحب یک ماشین عجیب و قدرتمند هستند، اما ظاهراً این طور نیست!

بیشتر بخوانید

تویوتا با رونمایی از کرولا جشن گرفت +عکس

بارا در جدیدترین مصاحبه آنلاین خود با نیویورک تایمز، در مورد آینده صنعت، خودروهای الکتریکی و نحوه تکامل GM صحبت های بسیاری کرد.

مدیرعامل جنرال موتورز چه خودرویی سوار می‌شود؟ +عکس

در پایان مصاحبه، وقتی از او پرسیده شد که برای ترددهای روزمره از چه ماشینی استفاده می‌کند، پاسخ مری تا حدی همه را به تعجب واداشت: من Bolt EV سوار می‌شوم و عاشق این خودرو هستم. زمانی که افراد با یک وسیله نقلیه برقی رانندگی می‌کنند، آنگاه متوجه می‌شوند که نه تنها چیزی را از دست نداده‌، بلکه دریافت کرده‌اند... تجربه مشتری (خودروهای برقی) عالی است!

مدیرعامل جنرال موتورز چه خودرویی سوار می‌شود؟ +عکس

دن فلورس، سخنگوی GM نیز تأیید کرده که بارا هم‌اکنون با خودروی بولت رانندگی می‌کند، هرچند که این خودرو تحت نظارت برای عیب‌یابی است (البته تا حالا مشخص شده که آیا نقصی دارد یا خیر).

مدیرعامل جنرال موتورز چه خودرویی سوار می‌شود؟ +عکس

واضح است که بارا تنها عضو خانواده نیست که سوار ماشین خصوصی خود می‌شود.

مدیرعامل جنرال موتورز چه خودرویی سوار می‌شود؟ +عکس

همسر او عاشق شورلت کامارو و پسر او طرفدار سفت و سخت فایربرد است. این خانواده سه‌نفره همچنین صاحب یک کوروت بوده و چشم‌انتظار تحویل نسخه تغییریافته هامر با پیشرانه الکتریکی هستند.

مدیرعامل جنرال موتورز چه خودرویی سوار می‌شود؟ +عکس

بارا علاقه شدیدی به Lyriq نیز دارد، اما هنوز معلوم نیست که تا چه مدت باید منتظر عرضه این کراس اور جذاب الکتریکی کادیلاک بماند.

منبع: خودروبانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • رامین IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    70 1
    مگه امریکا هم ابرشرکت داره؟ آخه هر روز که اخبار 20:30 رو نگاه میکنم میگه امریکا شکست خورد امریکا تورمش یک هزارم درصد زیاد شد امریکا... امریکا بیکاریش زیاد شد و به 2 درصد رسید... من فکرم یکردم تمام شرکتهای بزرگ دنیا تو ایران هستن
  • بوسجين IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    4 0
    انها كه ود توليد كننده بزرگ دنيا هستند در كشور ما عوامل كارخانه از مدير تا ،،،،،،، ماهيانه حقوقي كه ميگيرند گاهن اندازه يك خود رو در ماه است كه با توجه به توليد ات محدود در اصل كارخانه ايران خودرو يا سايپا براي اين اقايان كار مي كند تا خودشان هم با پول باد اورده ناشي از بيت المال كمك زير زميني و زير زميني دولت از بيت المال خود رويي لاكچري از برند هاي خارجي را سوار شوند در دنيايي كه ماشين برقي الويت اول است اينان در خواب و در امد حاصل از در جا مي زنند و واهمه از ان دارم روي حساب رقابتي و امتيتي و تجملي در روز هاي اينده اينان تانك بخرند و تانك سوار شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس