کد خبر 1300050
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
قرداحی: نمی‌خواهم استعفایم مانند تیر هوایی بی‌فایده باشد

وزیر اطلاع‌رسانی لبنان گفت که نمی‌خواهد استعفای وی مانند تیر هوایی باشد که به هیچ راه حلی منجر نشود.

به گزارش مشرق، «جرج قرداحی» وزیر اطلاع‌رسانی لبنان که به دلیل اظهاراتش درباره جنگ یمن تحت فشار عربستان قرار گرفته است، اعلام کرد که استعفای او باید به حل بحران ریاض و بیروت کمک کند.

وزیر اطلاع‌رسانی لبنان گفت که «نمی‌خواهد استعفای وی مانند تیر هوایی باشد که به هیچ راه حلی منجر نشود».

بیشتر بخوانید:

بیانیه اجبار قرداحی به استعفا جعلی است

قرداحی که با شبکه لبنانی «ام تی وی» گفت‌وگو می‌کرد، افزود: «من دغدغه‌های مردم لبنان را درک می کنم و وزارتخانه ملک شخصی من نیست و اصراری به ماندن در آن ندارم».

قرداحی تصریح کرد: «در خصوص موضوع استعفا پس از بروز بحران دیپلماتیک بین لبنان و کشورهای حوزه خلیج فارس بر سر اظهاراتش گفت که آماده هرگونه راه حلی است که به نفع لبنان باشد و روابط لبنان با کشورهای حوزه خلیج (فارس) را احیا کند».

وی پیشتر هم در سخنانی با اشاره به اقدامات تنش‌زای عربستان و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به دنبال اظهاراتش در راستای حمایت از یمن و انصارالله گفته بود که عربستان سعودی به دنبال باج خواهی است.

جرج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان که مجری شناخته شده در جهان عرب است، اخیرا در برنامه‌ای تلویزیونی با «بیهوده» خواندن جنگ عربستان سعودی علیه یمن، از نیروهای جنبش انصارالله یمن حمایت کرده و گفته بود که این نیروها نیز همانند حزب الله از خود و کشورشان حفاظت می‌کنند.

اقدامات ضد لبنانی عربستان سعودی بعد از آن اتخاد می شود که قرداحی رسما گفته که تحت فشار افراد و سفرا و سفارتخانه‌ها تن به عذرخواهی نخواهد داد و حقایق را خواهد گفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    0 0
    خوب عدم حمایت از قرداحی و یا استعفای وی از دولت این معنی را دارد حزب الله هیچ قدرتی در لبنان ندارد یعنی آغاز جنگ داخلی و کشته شدن حزب الله به دست خودش
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    0 0
    خوب تضعیف موضع عربستان و امارات در لبنان باید تنها توسط قطر و ترکیه نباید دنبال شود و ایران نیز باید فشارهای خود را بر جامعه اهل سنت لبنان بیاورد تا انها از امارات و عربستان جدا شوند ایران و ترکیه در همه کشورها باید سیاست هم افزایی را دنبال نمایند بجز در سوریه و قره باغ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس