قاضی زاده هاشمی

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از تماشای فیلم سینمایی «منصور» از حسن روحانی رئیس جمهور سابق دعوت کرد تا حتما به تماشای این فیلم بنشیند.

به گزارش مشرق،  امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از تماشای فیلم سینمایی «منصور» از حسن روحانی رئیس جمهور سابق دعوت کرد تا حتما به تماشای این فیلم بنشیند.

 امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی  پس از تماشای فیلم سینمایی «منصور» گفت: فیلم سینمایی «منصور» فیلم بسیار خوب با سناریوی جذابی بود. با اینک داستان مربوط به شهید ستاری و داستان تحریم های بیرونی و حتی داخلی زمان جنگ بود، ولی قصه «منصور» روایت امروز ما است .

وی افزود: به اعتقاد من همین امروز هم ما در عرصه مدیریت کشور، تولید، خودکفایی و ... غیر از اینکه موانع خارجی داریم موانع متعدد و کارشکنی‌های داخلی داریم.  این افراد کسانی هستند که اصحاب قدرت و ثروت هستند و به هرترتیبی وقتی می‌بینند شما دارید کار درستی انجام می‌دهید مانع می‌شوند.

 امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی از حسن روحانی برای تماشای «منصور»

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: از این نظر که روایت امروز را شرح میداد بسیار ملموس و باورپذیر بود و به لحاظ موضوعی از دیدن فیلم بسیار لذت بردم.

وی در پاسخ به این سوال که این فیلم تا چه حد توانست شخصیت شهید ستاری را به جوانان بدرستی معرفی کند؟ تصریح کرد: به اعتقاد من شخصیت شهید ستاری را به خوبی نشان داد اما این فیلم یک موضوع فراتر از شخصیت شهید ستاری را هم نشان داد که کار نشد ندارد و برای پیچیده‌ترین تکنولوژی‌ها در حالیکه هیچ مصالحی در اختیار ندارید نیز با تلاش و ممارست موفق خواهید شد.

قاضی‌زاده هاشمی تاکید کرد: فیلم سینمایی «منصور» نشان داد که فرزندان ایران اگر اراده کنند، ولو اینکه برای آوردن محصولی چندین بار هم شکست بخوریم اگر این شکست‌ها مایه رشد و تشویق باشند، حتما موفقیت حاصل خواهد شد.

قاضی زاده هاشمی افزود: در این فیلم دو گروه از مسئولین نشان داده می‌شوند، یک گروه که در هنگام شکست شروع به سرزنش کردند و در مقابل مقام معظم رهبری بود که آن زمان رئیس جمهور بودند با وجود شکست پروژه برای تشویق بیشتر پاداش سکه در نظر گرفتند و امید را در دل گروه زنده نگه داشتند تا در نهایت به ساخت جنگنده آذرخش دست یافتند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که ماندگارترین سکانس فیلم را کدام بخش می‌داند؟ اظهار کرد: بخش‌های مختلف این فیلم برای من ارزشمند بود ولی نشان دادند اینکه فرمانده از دست بعضی مسولین سکته کرد اما با وجود همه فشارها از پا نیافتاد برای من جذاب بود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خاتمه با دعوت از مسولین سابق برای تماشای فیلم سینمایی «منصور» تاکید کرد:از مسولین سابق اجرایی خصوص آقای حسن روحانی دعوت می‌کنم تا حتما به تماشای این فیلم بنشینند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    5 0
    هرگز هرگز شخصیت انسان های بزرگی همچون شهید ستاری را نمی توان آنطور که بوده اند به تصویر کشید ما فقط سعی می کنیم که گوشه ای از خدمات آن بزرگان و عزیزان را به تصویر بکشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس