به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: فرصتی دست داد و به همراه خانواده به تماشای فیلم متفاوت و خوش‌ساخت منصور نشستم. بدون تعارف باید بگویم که مرام شهید منصور ستاری نیاز این روزهای مسئولان است: تکیه بر توان داخلی و اصرار بر خودکفایی در کنار نهراسیدن از شکست‌های مقطعی و خسته نشدن از چالش‌ها و موانعِ ساختارهای معیوب اداری اجرایی.

 از دیگر جذابیت‌های منصور که ما را به وجد آورده بود، و البته باید سرلوحه اقدامات مسئولان در سطوح مختلف قرار بگیرد، تشخیص و رتق و فتق اولویت‌های کلان همزمان با توجه به جزئی‌ترین امور بود. منصور در عین این که به کیفیت و کمیت غذای سربازان مشغول خدمت توجه داشت، امور کلان نظیر ساخت جنگنده‌های نظامی را هم به پیش می‌بُرد. تدبیر همزمان در این دو مسیر یعنی ظرفیت‌سازی با عمل انقلابی، روحیه جهادی و گام نهادن در مسیر حل مشکلات موجود، با استفاده از ظرفیت‌های مغفول‌مانده.

شهادت مزد مجاهدینی است که هم و غم خود را بر ساختن ایران گذارده و خالصانه در این مسیر، استوار به پیش می‌روند، اسیر ساختارهای فشل نمی‌شوند و با حزم مجموعه تحت مسئولیت خود را به پویایی، سازندگی و پیشرفت فرا می‌خوانند. 

دیدن و کاربست روحیه و منش شهید ستاری را در فیلم منصور به همه مسئولان توصیه می‌کنم. ستاری‌ها در تاریخ جمهوری اسلامی ماندگارند.

روایت سخنگوی دولت از جذابیت‌های فیلم سینمایی منصور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۷
    0 0
    شهدا همه پیروان مکتب حضرت امام علی ابن ابی طالب علیه السلام هستند و برای همین است که همه آنها تقریبا کارها و رفتارشان مانند هم دیگر است. شهید بابائی ، شهید همت ، شهید باقری ، شهید زین الدین و هزاران شهید دیگر که همه عزیز و یکی از یکی بهتر هستند. شهید ستاری همان شهید حاج قام سلیمانی است فقط کمی زودتر به بخته گی رسیده بود و همین ناموس خلقت است که شهدا را دانه دانه می چیند ، آنها همگی دعای عهد خوانده اند و منتظر رجعت در زمان ظهور مولای جهانیان حضرت مهدی موعود عج هستند وقتی روش چنین شهیدانی را می بینیم و کارهائی که کردند ، باید بفهمیم در آن دنیا هیچ جوابی برای مجاهدنهای آنها نداریم پس تا می توانیم برای خدمت به ایران اسلامی و مردم شهید داده کارهای مثبت انجام دهیم. وای به حال کسی که سنگ جلوی پای مجاهدان راه اسلام بیاندازد که در آخرت پایش گیر خواهد بود. از ما گفتن. اللهم عجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس