کد خبر 1265082
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
قاضی‌زاده هاشمی هم انصراف داد - کراپ‌شده

قاضی‌زاده هاشمی اخبار مربوط به حضورش در بنیاد شهید را تلویحاً رد کرد و گفت: هیچگونه خبری را در این خصوص تایید نمی‌کنم.

به گزارش مشرق، با تشکیل دولت سیزدهم و علی رغم اینکه اعضای اصلی کابینه و وزرا تا حدودی مشخص شده‌اند، اما همچنان گمانه‌زنی‌هایی در خصوص معاونین رییس جمهور مطرح است. 

بیشتر بخوانید:

قاضی زاده در جمع جهادگران+ عکس

یکی از این معاونت‌ها تعیین ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران است که چند روزی اخباری مبنی بر تغییر سعید اوحدی در رسانه‌ها به گوش می‌رسد. هر چند هنوز اوحدی در رد یا تأیید این خبر واکنشی از خود نشان نداده، اما در برخی رسانه‌های گفته شده سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی قرار است سکان بنیاد شهید را به دست گیرد و حتی برخی از رسانه‌ها به نقل از افراد نزدیک به او، این انتصاب را تایید کرده و به نقل از قاضی‌زاده هاشمی گفته‌اند: «امیدوار است با حمایت و همکاری جامعه ایثارگری بتواند ساختار بنیاد را اصلاح کند.»

قاضی زاده هاشمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس ضمن تکذیب این اخبار گفت: هیچگونه خبری را از طرف خودم در این خصوص تایید نمی‌کنم.

وی با اشاره به اخبار منتشر شده از جانب یکی از نزدیکانش مبنی بر تایید ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: نمی‌دانم این منبع نزدیک به من کیست، اما اگر قرار باشد اتفاقی بیفتد از طریق مسیر قانونی مراحلش طی خواهد شد. 

قاضی‌زاده هاشمی در پاسخ به این سوال که اصلاً چنین پیشنهادی به شما داده شده یا خیر، گفت: بنده و رییس جمهور گفت‌وگوهای زیادی داشتیم که لزومی به رسانه‌ای شدنشان نیست. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 0
    انشاالله که میپذیرند و تشریف میارن، فقط عاجزانه خواهش میکنم در انتخاب افراد امین که احتمالا با خودشون میارن خیـــــــلی دقت کنند...!!!!
  • حمید IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 0
    پاشنه آشیل برخی مدیران کشور نفراتی هست که بعنوان امین بنام مشاور و یا معاون با خودشون به دستگاه جدید می آورند...
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 0
    انشاءالله بعدتمام شدن دوره مجلس.شمادیگه لطفامجلسوترک نکن
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 0
    باعرض سلام وتبریک به جناب آقای قاضی زاده اومیدوارم بتوانید امین صادق وپاک دست دلسوز ازهمه مهمتر دلسوز این مردم قفیر سختی کشیدکه واقعاً کمر ماراشکست از گرانی بگیر تا اجارنشینی جوونامون که بدونه زن وزندگی نشستن و از ایند نا اومید پژمرد شدن تو را خدا هرکسی هرمسعولیتی دار دلسوزان به مردم کمک کنه
  • نامدار IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام جناب آقای هاشمی به بنیاد جانبازان خوش گلدی صفاگتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس