کد خبر 1300535
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
دیدن «منصور» بر مسئولان جمهوری اسلامی واجبه!

اکران فیلم‌سینمایی «منصور» در بازگشایی مجدد سینما با استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد

به گزارش مشرق، اکران فیلم‌سینمایی «منصور» در بازگشایی مجدد سینما با استقبال کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد. کاربران معتقدند این فیلم که به زندگی شهید ستاری می‌پردازد، تصویری واقعی از دهه ۶۰ و کارشکنی‌های آن ایام است و در دل مسائل یک قهرمان واقعی را به تصویر می‌کشد که نیاز امروز جامعه ایران است. بخش‌هایی از این فیلم به خصوص صحنه‌های مربوط به برخورد شهید ستاری با مدیر متخلف و سنگ‌انداز بیش از سایر صحنه‌های فیلم مورد توجه کاربران قرار گرفت. توصیه کاربران به دیدن این فیلم به صورت خانوادگی است. همچنین اعتراضاتی از سوی کاربران به برخی اخبار مبنی بر درخواست خانواده مرحوم هاشمی رفسنجانی برای حذف سکانسی از فیلم صورت گرفت. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران به این فیلم مرور شده است.

مهرداد معظمی:

چقدر این روزها به آدمایی مثل شهید ستاری نیاز داریم؛ هر مسئولی که سنگ‌اندازی کنه تو کار مردم، بندازتش تو کانتینر، ببردش تو بیابون‌های قم! دیدن منصور برای همه مسئولان جمهوری اسلامی واجبه.

امیر امیدنژاد:

فیلم سینمایی منصور رو ببینید. برگی از تاریخ رو خوش ساخت نشونمون میده.

صادق فرامرزی:

منصور اولین روایت جدی سینمای دفاع مقدس از فساد دولتی دهه شصته که همیشه در یک هاله قداست تصویر می‌شده با شهامت قهرمان رو در پشت جبهه و میان بوروکراسی خلق می‌کنه؛ نیروی ساختارگریزی که بیشترین تعهد رو به ایران و نظام سیاسی داره و خب درود خدا بر او باد...

طیبه احمدی:

و من اشک در چشمانم حلقه زد؛ انقلاب در دستان ما جوانان است به نوعی، چه کرده‌ایم؟ چقدر در برابر سنگ‌اندازی‌ها روحیه داشتیم و چقدر گفتیم نمی‌شود دیگر! چقدر صبور و قاطع و پرتوان بوده‌ایم؟ برای گام دوم و انتخاب سال حضرت آقا چه کرده‌ایم؟ #منصور

مجید رفیعی:

پسرم امروز رفته منصور رو دیده. جالب‌ترین بخش فیلم براش همون جایی بوده که شهید ستاری گفته اون مقام مسئول رو بندازن تو کانتینر، درش رو جوش بزنن و تو بیابون‌های قم رهاش کنن!

ر. رحیم‌پور:

خانواده هاشمی رفسنجانی خواستار حذف سکانسی از فیلم سینمایی منصور شده‌اند که در آن شهید ستاری در ساختمان مجلس به دیدار مرحوم هاشمی رفته است. امیدوارم توضیح قانع‌کننده‌ای ارائه شود و حذف این سکانس ربطی به تقدس‌گرایی شخصیتی یا پرده‌پوشی از یک واقعه تاریخی نداشته باشد.

هدایتی:

فیلم منصور در یک جمله «ایستادگی و ایمان راسخ» را ویژگی بارز یک فرمانده تمام عیار معرفی کرد. به خانواده‌هایی که نوجوان دارند توصیه می‌کنم حتماً با بچه‌هاشون این فیلم رو ببینند.

ز. عابدین‌زاده:

حتماً این فیلم رو ببینید. مطمئناً خیلی به دلتون میشینه. شهید ستاری یکی از نوابغ تاریخ کشوره و حیف بود اثری از ایشون ساخته نشه که خدا رو شکر سازمان اوج پیشقدم شد. در این فیلم به بخش خاصی از زندگی این شهید بزرگوار پرداخته شده که شاید انگشت شمار مردم ما در موردش بدونن. #سازمان_اوج #منصور

محمد صحت:

امشب فرصتی شد فیلم منصور را در سینما دیدم. جاهایی از این فیلم بغض داشت. هنوز بعد از گذشت ۴۳ سال از انقلاب این فیلم مصداقی امروزی دارد. هستند کسانی که در تلاشند باور ملی را لگدمال کنند، اما در خط مقدم این جبهه هستند انسان‌هایی از جنس شهید ستاری. به آینده امیدواریم.

سید محمدمهدی عمادی:

این روزها دوتا فیلم روی پرده سینماهاست؛ یکی اسمش قهرمان، یکی دیگر نقش اصلی‌اش واقعاً قهرمان (منصور) است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    1 7
    من میدون منصور ستاری آدم بزرگی بوده. اما حاضر نیستم فیلمی که نظام مقدس در موردش ساخته ببینم چون قطعا این فیلم برداشتی از دیدگاه نظامه و قطعا پر از تحریف و تغییر
    • ر ل IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      4 0
      اینو باید همکاران و خانواده اش بگن بالام جان!!! البته تغییرش هم به دست خانواده اکبرشاهتون بوده!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس