قاضی زاده هاشمی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی بروز حادثه اقدام به خودسوزی یکی از فرزندان معزز شهدا، دستور ویژه‌ای به منظور پیگیری سریع موضوع را صادر کرد.

به گزارش مشرق، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در این دستور بر پیگیری و رسیدگی جدی به موضوع و بررسی چگونگی و علل بروز حادثه و گزارش آن تأکید کرده است.

در پی دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مشاور عالی و مدیرکل حوزه ریاست به همراه مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت پیگیری موضوع به یاسوج اعزام شدند.

سید منصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این رابطه گفت: صبح روز جاری سه‌شنبه ۲۷ مهرماه یکی از ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور پیگیری درخواست خود به استانداری این استان مراجعه کرده است که مسئولین استانداری این ایثارگر را به اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ارجاع می‌دهند.

وی افزود: این ایثارگر پس از مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران برای بار اول اقدام به خودکشی می‌کند که با تلاش و سرعت عمل همکاران از بروز آسیب‌ به این فرد جلوگیری می‌شود اما در ادامه ایثارگر مورد نظر پس از خروج از محوطه ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مجدداً اقدام به خودسوزی کرده است که متأسفانه در پی این اقدام دچار سوختگی شدید می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در انتها گفت: این فرزند شهید به‌سرعت به بیمارستان منتقل شده است و در حال حاضر اقدامات درمانی برای وی در حال اجراست که امیدواریم شاهد بهبود و سلامتی ایشان باشیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    4 0
    واقعا باعث تاسفه که باید کار به همچین جاهایی برسه و کارد به استخون برسه.. برخی خانواده های شهدا و جانبازان به خصوص در شهرستان ها تحت فشار شدید هستند دریابیدشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس