کد خبر 1297045
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
دستگیری

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۶۳۳ سارق در پنجاهمین مرحله از اجرای طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه اجرای دو طرح رعد و اقتدار در جمع خبرنگاران با اشاره‌ به اینکه مقابله با سارقان، مالخران، مزاحمان نوامیس و اوباش در دستور کار پلیس قرار دارد اظهار داشت: با تلاش همکارانم در پنجاهمین مرحله از طرح رعد با اجرای ۲۶۰ حکم قضائی۶۳۳ سارق بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید

شرور اینستاگرام در دورود دستگیر شد

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به کشف ۱۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در طرح رعد از انهدام ۳۲ باند سرقت و کشف ۱۵.۵ میلیارد ریالی اموال مسروقه خبر داد.

وی از بازداشت ۲۹ محکوم فراری در پنجاهمین مرحله از طرح رعد خبر داد و گفت: در این طرح بالغ بر ۱۰ هزار مواد محترقه و ۶۱ قبضه سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی پایتخت از برخورد با خودروهایی خبر داد که شبها در نقاط مختلف تهران اقدام به دور دور می‌کنند و گفت: این خودروها مدت طولانی درتوقیف خواهند ماند و اگر این موضوع را تکرار کنند با خودشان هم برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 0
    بچه های محل نگران نباشن به زودی آزاد خواهند شد
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 0
    دستگیری بدون تنبیه و تربیت چه نتیجه ای دارد.؟ اگر قرار باشد خلافکاران به دانشگاه زندان بروند و اموزش دیده برگردند چه ارزشی دارد ؟ باید طبق حکم اسلام دست یا انگشت سارقان قطع شود
  • رضادروگر IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    0 0
    درابتدا ازبرادران انتظامی وقضایی نهایت تشکر را دارم به بنظر من باید جرم مالخر چند برابر سارق باشد تاکسی جرات خرید مال دزدی را نداشته باشد دقیقا سیاست مائو رهبر چین برای جمع آوری مواد مخدر درچین بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس