کد خبر 1302267
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸
کشف سلاح و مهمات در هورالعظیم

فرمانده مرزبانی ناجا ازکشف سلاح و مهمات توسط مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا در تشریح جزئیات خبر کشف سلاح و مهمات از قاچاقچیان اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی دشت آزادگان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند یک باند قاچاق سلاح و مهمات قصد دارد مقادیری سلاح و مهمات را از آب های هورالعظیم وارد کشور کند.

بیشتر بخوانید

انهدام باند قاچاق سلاح در کارون

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص و مرزداران دلاور با کنترل منطقه، دو شناور مورد نظر را شناسایی و به آنها فرمان ایست دادند.

سردار گودرزی تصریح کرد: با توجه به هوشیاری و اتخاذ تاکتیک‌های عملیاتی مناسب مرزبانان، قاچاقچیان که توان مقابله با آنان را نداشتند و خود را در محاصره می‌دیدند سعی در متواری شدن از منطقه داشته که مرزبانان با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت قاچاقچیان تیراندازی کرده و موفق شدند ضمن به هلاکت رساندن یک قاچاقچی و توقیف یک شناور ، یک قبضه سلاح کلاشینکف ، ۷۹ قبضه کلت کمری به همراه مقادیر زیادی مهمات جنگی مربوطه را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر اعضای باند در دستور کار مرزبانان استان خوزستان است، خاطرنشان کرد: گروهک‌های تروریستی و اشرار بدانند مرزداران ایران اسلامی، همچون گذشته با صلابت و غیرت وصف ناشدنی به پاسداری از مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهند داد و در مقابل هرگونه ناامنی و شرارت ایستادگی خواهند کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    5 1
    خدا ذلیل و لعنت کند منافقین را . به هوش باشیم . زامبی های ضد دین به شدت در حال فعالیتند . مرگ بر مریم رجوی و همه جاسوس های طرفدارش . مرگ بر وهابیت و داعش .
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    3 1
    هدف سازمان سیا و موساد از ارسال سلاح به ایران تلاش برای نا امن سازی کشور است باید برخورد قانونی سخت انجام شود. این کالای قاچاق نیست بلکه امنیت مردم است
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    3 1
    درود
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    4 2
    کشورک های کوچک عربی ، شیخ نشین های کوچک عربی منطقه با همکاری و همراهی رژیم اسرائیل کاملا" هدفمند در حال ارسال تسلیحات جنگی به خوزستان ایران عزیز هستند ، مسئولین کشوری و لشگری باید با دقت مرزهای آبی ایران عزیز رو تحت کنترل داشته باشند با قاچاقچیان اسلحه بدون هیچ ترحمی برخورد کنند اشد مجازات برای این افراد تعیین کنند .. همه این تسلیحات جنگی رو باید مجددا" به کشورهای اگعربی ارسال کنیم و به دست مخالفین شیوخ عرب در بحرین و عربستان برسانیم .. شیوخ عرب باید هزینه این حماقت ها و ایرانستیزی ها را پرداخت کنند
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    0 2
    تازه رعایت قانون به کارگیری سلاح بوده یه نفر رو کشتن.
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    3 1
    پشت پرده این اتفاق شیوخ مرتجع عرب و رژیم صهیونیستی اسرائیل هستند .. با هدف نا امن کردن ایران و خصوصا" نت امن کردن خوزستان ایران ..
  • کیان MD ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    1 0
    انشاءالله به زودی همه سلاحهای تیمهای شورش در ایران کشف بشود و نقشه های دشمنان نقش بر آب گردد.اینها فقط موردی از صدها موارد قاچاق اسلحه به ایران است که کشف میشود.
  • محمد سید علی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    0 1
    بلاخره تا کی یه روزی ظهور میکنیم دور نیست، نزدیک هم هست
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    0 0
    این سلاح ها کجا میخواست بره به دست کی میخواست برسه؟ ؟؟احتمالآ نقشه یه آشوب دیگه تو سرشون بوده. گروهک نفرت انگیز الاحوازیه کی میخواید دست از سر خوزستان بردارید ان شاءالله به زودی همه تون با آل قمه و اسرائیل برید به جهنم.
  • هرچه داریم IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 0
    هرچه داریم ازشیوخ داریم افتخارمیکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس