دزدان مسلح صحنه سرقت از طلافروشی را بازسازی کردند

سارقان مسلحی که به یک طلافروشی در شهرستان جغتای دستبرد زده بودند صبح روز گذشته، صحنه سرقت را در حضور مقام قضایی بازسازی کردند.

به گزارش مشرق، دو متهم این پرونده در حالی که صدها تن از شهروندان و کسبه در خیابان امام خمینی (ره) جغتای تجمع کرده بودند، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی به محل ارتکاب جرم هدایت شدند و در حضور قاضی «ا... آبادی» (بازپرس پرونده) به تشریح جزئیات سرقت مسلحانه از طلا فروشی پرداختند. سارقان مسلح نقابدار که با شلیک گلوله موجب ایجاد رعب و وحشت در رهگذران و کسبه محلی شده بودند در اعترافات خود به خرید سلاح جنگی از شهرستان پیشوا اشاره کردند و بلندپروازی و مشکلات مالی را انگیزه خود از دستبرد مسلحانه به طلافروشی دانستند.

بیشتر بخوانید

سرقت مسلحانه از یک طلافروشی

دهم آبان جاری دو سارق مسلح سیاه پوش که ساکن شهرستان پیشوا هستند پس از اطلاع از خرابی ریموت در یک طلافروشی از طریق یکی از دوستان شان، وارد جغتای شدند و پس از سرقت همه طلاهای ویترین با شلیک گلوله به ایجاد رعب و وحشت پرداختند تا با موتورسیکلت از محل بگریزند، آنان سپیده دم شانزدهم آبان با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در پیشوا دستگیر شدند.

دزدان مسلح صحنه سرقت از طلافروشی را بازسازی کردند +عکس

شایان ذکر است، هنگام بازسازی صحنه سرقت پرده و بنرهایی در تقدیر از کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی و نیروهای انتظامی جغتای نصب شده بود.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 2
    طلا کلی پولشه، دیگه طلافروشا یه بنر هم نمیزدن دیگه ... هرچند اینکارا اصرافه ولی خب بحث تشکر و قدردانی و اینجور چیزا....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس