ورود بیش از ۴ میلیون دوز واکسن سینوفارم در هفته آتی

سخنگوی جمعیت هلال احمر می گوید که این جمعیت در ازای واردات ۱۱۲ میلیون دوز واکسن سینوفارم هیچ کمیسیونی از این شرکت دریافت نکرده است.

به گزارش مشرق، «محمد حسن قوسیان مقدم»، دبیر کل و سخنگوی جمعیت هلال احمر صبح امروز، یکشنبه ۱۶ آبان، طی مصاحبه ای به این سوال که «آیا هلال احمر از شرکت سینوفارم، کمیسیون دریافت کرده است؟» پاسخ داد.
  
جمعیت هلال احمر، ۱۱۲ میلیون دوز واکسن سینوفارم طی ۳۲ مرحله به کشور وارد کرد؛ خبرنگار به عنوان اولین سوال از او پرسید «آیا هلال احمر بابت خرید میلیون واکسن کرونا از شرکت سینوفارم از این شرکت کمیسیون (حق‌العمل) دریافت کرده است؟» دبیر کل و سخنگوی جمعیت هلال احمر با تکذیب دریافت کمیسیون توسط این جمعیت برای واردات ۱۱۲ میلیون دوز واکسن سینوفارم گفت: شرکت سینوفارم حدودا ۴۰ درصد، واکسن خود را به هلال احمر ارزان‌تر فروخت و به همین دلیل مبلغ تمام شده کمتری برای دولت برای خرید این واکسن‌ها مبلغ کمتری پرداخت کرد.

توضیحات کامل «محمد حسن قوسیان مقدم»، دبیر کل و سخنگوی جمعیت هلال احمر  در این خصوص را می‌توانید در ویدئو زیر ببینید:

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    برای واکسیناسیون اطفال فیلمی را برای وزارت بهداشت ساختیم و تا مبلغ دویست هزار تومان باج نگرفتند حاضر نشدند پول ما را بدهند . باجگیری یک روال است و اگر بخواهی اعتراض کنی پولت را نمی دهند تا به دیون برود. نان حلال از گلویشان پایین نمیرود
  • حسين IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    2 0
    لابد فكر كردند كه واكسنشان علاوه بر كرونا تاثير ذهنى و عقلى هم دارد كه اين فرمايشات را فرموده اند؛ تقريبا هر قراردادى كميسيون و پورسانت دارد چه برسد به قرارداد يك ميليارد دلارى! حتى ماموريت نابود كردن توليد داخلى و آسيب پذير كردن جامعه در پيك هاى ٦ و ٧و ٨ هم جايزه دارد! آيا از اين دست مسائل مشكوك در اين دوران كرونايى كم ديده ايم؟ يك نمونه مسئله كمبود قطعات الكترونيكى معروف به #ChipSortage است كه با يك سرچ ساده در اينترنت مى توان حتى اظهار نظر بايدن و سران شركتهاى بزرگ مثل اپل را هم پيدا كرد؛ قيمت تراشه هاى الكترونيكى به حدود ٥-١٠ برابر افزايش پيدا كرده و بسيارى از شركتها ضرر كرده و درحال ورشكستگى اند ولى شركتهاى چينى راحت و آسوده! مشرق جان! مقاله لطفا!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس