کد خبر 1294285
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۱
رونمایی از داج دورانگو موپار ادیشن ۲۰۲۲

بخش موپار استلانتیس در حال گرامی داشت هشتاد و پنجمین سالگرد تأسیس خود در سال جاری بوده و به همین خاطر نسخه ویژه‌ای از داج دورانگو ۲۰۲۲ را معرفی کرده است.

به گزارش مشرق، بخش موپار استلانتیس در حال گرامی داشت هشتاد و پنجمین سالگرد تأسیس خود در سال جاری بوده و به همین خاطر نسخه ویژه‌ای از داج دورانگو ۲۰۲۲ را معرفی کرده است. این شرکت تنها ۲۵۰ دستگاه از دورانگو موپار ادیشن را تولید خواهد کرد که ۲۰۰ دستگاه برای آمریکا و ۵۰ دستگاه برای کانادا در نظر گرفته شده‌اند.دورانگو موپار با دو رنگ سفید یا مشکی تولید خواهد شد اما صرف‌نظر از رنگ انتخابی، یک نوار آبی رنگ خاص موپار در روی بدنه دیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید

آشنایی با مرسدس بنز خانواده G و G۲۸۰ نسل اول در ایران +عکس

رونمایی از داج دورانگو موپار ادیشن ۲۰۲۲ +عکس

نشان موپار روی جلوپنجره و کالیپرهای ترمز برمبو نیز با همین رنگ برجسته خودنمایی می‌کنند. این کراس اوور از رینگ‌های ۲۰ اینچی تیره و کیت کاهش ارتفاع یک اینچی موپار سود می‌برد.با ورود به کابین شاهد ترکیبی از پوشش چرم و جیر روی صندلی‌ها خواهید بود. در جای‌جای کاین نیز از دوخت آبی رنگ موپار استفاده شده است. لوگوی این شرکت روی صندلی‌ها نیز به چشم می‌خورد و همین موضوع درباره پانل پشت آمپرها نیز صادق است.

رونمایی از داج دورانگو موپار ادیشن ۲۰۲۲ +عکس

کیت پدال‌ها و کف‌پوش‌های چهارفصل نیز جزو دیگر ویژگی‌های مورانگوی سفارشی هستند.تمامی مدل‌های تولیدی از پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری با قدرت ۳۶۰ اسب بخار و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک برخوردار هستند. یک اگزوز پرفورمنس SRT نیز در نظر گرفته شده که صدای پرطنینی را تولید می‌کند. این خودرو با پکیج یدک کشی ویژه توانایی کشیدن ۳۹۴۶ کیلوگرم را دارد.

رونمایی از داج دورانگو موپار ادیشن ۲۰۲۲ +عکس

دیفرانسیل لغزش محدود و سیستم تعلیق با دامپرهای فعال SRT هم جزو دیگر تجهیزات استاندارد هستند.خریداران این خودرو به عنوان هدیه تأییدیه تولید کننده به همراه شماره تولید و رندری از تیم طراحی موپار را دریافت خواهند کرد.پیش‌فروش این خودرو از سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ شروع شده و اولین نمونه‌ها از تابستان همان سال عرضه خواهند شد. این پکیج قیمت ۳۹۹۵ دلاری دارد.

رونمایی از داج دورانگو موپار ادیشن ۲۰۲۲ +عکس

رونمایی از داج دورانگو موپار ادیشن ۲۰۲۲ +عکس

رونمایی از داج دورانگو موپار ادیشن ۲۰۲۲ +عکس

منبع: پدل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    4 0
    فکر کنم دیگه سطح پیشرفت صنعت اتومبیل غربیا به سقف رسیده. دوسه تا اسب بخار کم و زیاد میکنن و مدلای جدید میدن بیرون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس