کد خبر 1293944
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
آشنایی با هامر الکتریکی

هم‌اکنون زمان معرفی لیست هدایای خیال‌انگیز نیمان مارکوس به عنوان فروشنده محصولات لوکس فرا رسیده است.

به گزارش مشرق، هم‌اکنون زمان معرفی لیست هدایای خیال‌انگیز نیمان مارکوس به عنوان فروشنده محصولات لوکس فرا رسیده است. البته که همه‌چیز قیمت بالایی دارد. به همین خاطر در لیست هدایای این خرده‌فروشی پیکاپ تک ساخت جی ام سی هامر الکتریکی هم به چشم می‌خورد. این خودروساز همکاری خود با نیمان مارکوس به خاطر ساخت هامری تک ساخت و بسیار انحصاری را اعلام کرده است.کابین سفارشی این خودرو توسط کریگ جکسون مدیرعامل برت جکسون طراحی شده است.

بیشتر بخوانید

معرفی جدیدترین رقیب چینی تسلا مدل y +عکس

آشنایی با هامر الکتریکی +عکس

جکسون سلیقه خوبی داشته و شاهد پوشش چرم دو رنگ، تریم قرمز کابین و نشان‌های متنوع برت جکسون در جای‌جای کابین از جمله روی فرمان هستیم.نورپردازی داخلی نیز بخش دیگری از ویژگی‌های این خودرو هستند. همچنین لوگوهای نیمان مارکوس نیز در بخش داخلی نصب شده‌اند. در بحث قیمتی باید گفت قبلاً بهای ۲۸۵ هزار دلاری این پیکاپ خاص تائید شده و البته باید در نظر داشت که این خودروی تک ساخت بر پایه هامر الکتریکی ادیشن ۱ با قیمت ۱۱۲۴۹۵ دلاری بنا شده است.

آشنایی با هامر الکتریکی +عکس

این مدل قدرتی فراتر از ۱۰۰۰ اسب بخار داشته و به سیستم فرمان پذیری چهار چرخ مجهز است. با توجه به قیمت نسخه استاندارد می‌توان گفت مدل نیمان مارکوس بیش از ۱۷۲ هزار دلار گران‌تر از نسخه ادیشن ۱ می‌باشد.این خودرو زمانی به مشتری خود تحویل داده خواهد شد که تمامی هامر الکتریکی‌های ادیشن ۱ به دست مشتریان خود در اواخر سال آینده برسند. خریدار این خودرو همچنین به حراجی سالانه در آریزونا دعوت خواهد شد.این سفر شامل گفت‌وگو با مدیرعامل برت جکسون نیز خواهد بود.

آشنایی با هامر الکتریکی +عکس

نیمان مارکوس همچنین برنامه‌های جذاب دیگری را نیز برای خریدار این خودروی خاص در نظر خواهد گرفت. نهایتاً باید گفت ۱۰ هزار دلار از قیمت این پیکاپ به خیریه اختصاص خواهد یافت.شکی وجود ندارد که افراد زیادی به این مدل تک ساخت علاقه دارند مخصوصاً اینکه مدل استاندارد ادیشن ۱ ظرف چند ساعت سولد اوت شده است.

آشنایی با هامر الکتریکی +عکس

آشنایی با هامر الکتریکی +عکس

آشنایی با هامر الکتریکی +عکس

آشنایی با هامر الکتریکی +عکس

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    6 0
    هرماشینی میبینیم فقط دوتا خاک برسر به خودرو سازی های خودمون نثار میکنیم که به جای خرج پول در فوتبال و دلالی در تحقیق و توسعه کاری نکردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس