کد خبر 1293266
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰
معرفی لکسس LC ۵۰۰ مدل ۲۰۲۲

داخل کابین این کوپه لوکس نیز داستان مشابهی برقرار است. به‌روزرسانی‌های قابل‌ذکر این خودرو در زیر پوست و بخش پیش‌فروش رخ داده‌اند.

به گزارش مشرق، نیازی به دقت در بدنه لکسس LC ۵۰۰ مدل ۲۰۲۲ و یافتن تفاوت‌های آن با مدل سال قبل نیست چراکه اساساً تغییری وجود ندارد. داخل کابین این کوپه لوکس نیز داستان مشابهی برقرار است. به‌روزرسانی‌های قابل‌ذکر این خودرو در زیر پوست و بخش پیش‌فروش رخ داده‌اند.

بیشتر بخوانید

جتور X۹۰ زیلانگ معرفی شد +عکس

البته منظور ما از زیر پوست خودرو سیستم تعلیق آن است. مهندسان لکسس با برخی بازنگری‌ها باعث شده‌اند سیستم تعلیق LC ۵۰۰ مدل ۲۰۲۲ چابک‌تر شده و حس تماس بهتری با زمین وجود داشته باشد. همچنین فرمان پاسخ بهتر و مؤثرتری به دستورات راننده می‌دهد. لکسس دقیقاً به نوع تغییرات اشاره‌ای نکرده اما گفته این بهبودها باعث شده‌اند خودرو در کل چابک‌تر شده و بازخورد بهتری داشته باشد.

معرفی لکسس LC ۵۰۰ مدل ۲۰۲۲ +عکس

این موضوع به ویژه در مدل‌های مجهز به پکیج اسپورت صدق می‌کند. پکیج یاد شده شامل رینگ‌های ۲۱ اینچی با عناصر مشکی‌رنگ می‌باشد.اما در بخش پیش‌ از فروش لکسس دنباله‌روی بسیاری از برندهای لوکس بوده و برنامه شخصی‌سازی خاص مالک را راه‌اندازی کرده است. این برنامه که ساخت سفارشی نام گرفته تنها برای مدل‌های مجهز به پکیج اسپورت در دسترس می‌باشد.

معرفی لکسس LC ۵۰۰ مدل ۲۰۲۲ +عکس

در این برنامه هر نوع آپشن را می‌توان سفارش داد. خریداران می‌توانند از بین هزاران رنگ و ترکیب رنگی برای بدنه و کابین یکی را انتخاب کرده و رینگ‌ها، اسپویلرها و سقف فیبر کربنی متمایزی را سفارش دهند.

معرفی لکسس LC ۵۰۰ مدل ۲۰۲۲ +عکس

نایب‌رئیس بخش بازاریابی لکسس می‌گوید: "خریداران LC طرفداران واقعی صنعت خودرو بوده و دقیقاً می‌دانند که چه می‌خواهند. آن‌ها همچنین اهمیت زیادی به تکنولوژی می‌دهند. ما به تازگی برنامه سفارشی ساز و منحصربه‌فردی را برای این دسته از افراد در نظر گرفته‌ایم"

معرفی لکسس LC ۵۰۰ مدل ۲۰۲۲ +عکس

لکسس پیکربندی ساخت سفارشی یاد شده را از هفدهم نوامبر راه‌اندازی خواهد کرد. نکته مثبت اینکه قیمت نسخه استاندارد LC ۵۰۰ مدل ۲۰۲۲ نسبت به قبل تغییری نکرده و از ۹۳۰۵۰ دلار شروع می‌شود.

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 0
    زیبا ؟!؟!؟!؟!؟؟؟؟؟
  • م.احتشامی IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    ایران خودرو و سایپا حالا همچنان شما به فرغون ساختن خود ادامه بدید
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    مثل پراید خودمونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس