کد خبر 1294423
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
معرفی فیس‌لیفت آئودی S۸

آئودی علاوه بر رونمایی از فیس‌لیفت A۸ و A۸ L و همین‌طور A۸ L هورش برای بازار چین، فیس‌لیفت نسخهٔ اسپرت S۸ را هم معرفی کرده است.

به گزارش مشرق، آئودی علاوه بر رونمایی از فیس‌لیفت A۸ و A۸ L و همین‌طور A۸ L هورش برای بازار چین، فیس‌لیفت نسخهٔ اسپرت S۸ را هم معرفی کرده است. این سدان اسپرت مسلماً یکی از مهم‌ترین محصولات ارباب حلقه‌ها محسوب می‌شود و حالا برای مدل ۲۰۲۲، مردان انگولشتات خیلی آن‌را دست‌کاری نکرده‌اند. به همین دلیل، S۸ جدید همان ظاهر آشنای خود را حفظ کرده و صرفاً تغییراتی ظریف روی آن اعمال شده است.

بیشتر بخوانید

آشنایی با هامر الکتریکی +عکس

معرفی فیس‌لیفت آئودی S۸ +عکس

در ابتدا، جلوپنجره کمی عریض‌تر از قبل شده و خطوط افقی آن حالا جای خود را به طرح جدید لانه‌زنبوری مانند داده که نمای اسپرتی به خودرو بخشیده است. علاوه بر این، مثل نسخه‌های ضعیف‌تر، S۸ جدید هم به چراغ‌های جلوی جدید و گرافیک تازه‌ای برای چراغ‌های عقب مجهز شده تا با محصولات جدیدتر آئودی هماهنگ شود. در عقب نیز چهار سر اگزوز دایره‌ای که ویژگی معمول محصولات سری S آئودی اسپرت است حفظ شده است.

معرفی فیس‌لیفت آئودی S۸ +عکس

S۸به‌صورت استاندارد به سیستم فرمان گیری چهارچرخ سیستم تعلیق فعال با توانایی پیش‌بینی مسیر پیش رو و دیفرانسیل اسپرت با توزیع فعال گشتاور بین چرخ‌های عقب مجهز است. با پرداخت هزینه‌ای اضافی می‌توان ترمزهای کربن سرامیکی را هم برای قدرت توقف بهتر سفارش داد.

معرفی فیس‌لیفت آئودی S۸ +عکس

زیر کاپوت S۸ مدل ۲۰۲۲ همچنان همان پیشرانهٔ ۴ لیتری V۸ توئین توربو بدون تغییر باقیمانده که این یعنی مثل قبل ۵۷۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

معرفی فیس‌لیفت آئودی S۸ +عکس

به لطف این نیرو، سدان پرچم‌دار اسپرت آئودی ظرف تنها ۳.۸ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد که برای چنین خودروی بزرگ و سنگینی شتاب چشمگیری است.متأسفانه فعلاً برای S۸ جدید خبری از نسخهٔ قوی‌تر پلاس که در نسل قبلی وجود داشت نیست.

معرفی فیس‌لیفت آئودی S۸ +عکس

همچنین انتظار ارائهٔ مدل RS۸ را هم نباید داشته باشیم زیرا آئودی هیچ‌گاه نسخهٔ اسپرت تمام‌عیار RS را برای سدان پرچم‌دار خود ارائه نمی‌کند، دقیقاً مثل ب‌ام‌و که به ساخت M۷ علاقه‌ای ندارد. فروش آئودی S۸ فیس‌لیفت ماه آینده در اروپا آغاز می‌شود و قیمت پایهٔ آن در آلمان از ۱۴۴,۸۰۰ یورو شروع خواهد شد.

معرفی فیس‌لیفت آئودی S۸ +عکس

معرفی فیس‌لیفت آئودی S۸ +عکس

معرفی فیس‌لیفت آئودی S۸ +عکس

منبع: پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • جهودشناس IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    2 0
    فقط میتونم بگم خاک بر سر بعضیا
  • سید IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    1 0
    یک خودرد ساز موفق که در طی چهار ــ پنج دهه از یک تولید کننده کمی بالاتر از متوسط، تبدیل به یک سازنده درجه یک در جمع خودروسازان مطرح جهان شد و اینک دوشادوش بنز و در برخی موارد برتر از آن خودروهای زیبا و تشریفاتی مخصوص جابجای رؤسای کشورها تولید می کند ضمن آن که در بازار خریداران خودروهار گرانقمت و مجلل هم حضوری بسیار موفق دارد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس