«مقاومت» گزینه‌ای راهبردی برای آزادسازی فلسطین است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تأکید کرد: «مقاومت» گزینه ای راهبردی برای آزادسازی فلسطین است.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس سخنانی را در خصوص درگیری‌های اخیر میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در شهرک بیتا واقع در شهر نابلس، مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

تبریک هنیه به مناسبت آزادی اسرای فلسطینی

بر اساس این گزارش، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در این خصوص گفت: درگیری‌های فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست در شهرک بیتا واقع در جنوب نابلس و شهادت محمد علی خبیصه موجب تثبیت ۳ واقعیت شد.

اسماعیل هنیه در ادامه افزود: واقعیت نخست اینکه ملت فلسطین تحت هیچ شرایطی رژیم اشغالگر صهیونیستی را مشروع نمی‌داند و شهرک‌سازی این رژیم در اراضی فلسطینی را غیرقانونی و نامشروع می‌داند.

هنیه تاکید کرد که دومین واقعیت وحدت ملت فلسطین در میدان مبارزه و مقاومت است و سومین مورد هم اینکه مقاومت گزینه‌ای راهبردی برای آزادسازی این سرزمین و کوتاه‌ترین راه برای بیرون راندن اشغالگران، بازپس‌گیری حقوق سلب شده و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خود است.

وی بر پایبندی جنبش متبوعش به این وحدت در کنار دیگر گروه‌های فلسطینی و شراکت در میدان مقاومت و رویارویی با رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید کرد و گفت مقاومت امروز سپری برای حمایت از ملت فلسطین است و به تقویت خود جهت به سرانجام رساندن پروژه آزادسازی فلسطین ادامه می‌دهد.

اسماعیل هنیه همچنین تأکید کرد که مثلث طلایی مقاومت، وحدت و هویت و اقدامات قهرمانانه ساکنان بیتا همانند غزه و قدس بیانگر این است که رژیم اشغالگر صهیونیستی در این سرزمین جایی ندارد و ملت فلسطین در هر جایی با تکیه بر وحدت و مقاومت، قادر به ریشه‌کن کردن اشغالگران است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس