کد خبر 1338394
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸
انهدام پنج پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی، در جریان پاسخ موشکی مقاومت فلسطین/ فرار مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی به پناهگاه‌ها از ترس مقاومت فلسطین

خبرنگار در غزه به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گزارشی را در خصوص حال و هوای حاکم در فلسطین تهیه و با شماری از شخصیت‌های فلسطینی نیز گفتگو کرده است.

به گزارش مشرق، خبرنگار در غزه به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گزارشی را در خصوص حال و هوای حاکم در فلسطین تهیه کرده و طی آن با شماری از شخصیت‌های فلسطینی نیز گفتگوی اختصاصی انجام داده است.

در ابتدای این گزارش آمده است: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران هر ساله در ماه فوریه فرا می‌رسد. انقلاب اسلامی ایران انقلابی است که یک بار دیگر امید را به ایرانیان و فلسطینیان در قلبوشان زنده کرد که مقاومت و مبارزه در برابر اشغغلگران آمریکایی صهیونیستی ادامه دارد.

خبرنگار  در غزه در ادامه گزارش خود گفتگویی را با «مؤمن عزیز» عضو ارشد جنبش «مجاهدین» فلسطین انجام داده است. این عضو ارشد جنبش مجاهدین تأکید کرد: اینگونه انقلاب‌های مردمی نظیر انقلاب اسلامی ایران، بار دیگر کشورهای جهان اسلام و مسأله فلسطین را به اوج بازگرداند.

وی در ادامه سخنانش یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران امروز کشوری است که پرچمدار مسأله فلسطین است. جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسأله فلسطین را در رأس اولویتهای خود قرار داد. امروز ما می‌بینیم که جمهوری اسلامی با پول و سلاح از مقاومت اسلامی حمایت به عمل می‌آورد.

گزارش اختصاصی مهر از حال و هوای فلسطین در سالروز پیروزی انقلاب

این شخصیت فلسطینی همچنین تصریح کرد: در عرصه سیاسی نیز ما شاهد حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مسأله فلسطین هستیم. باید بگویم که این حمایت‌های همه جانبه از مسأله فلسطین توسط جمهوری اسلامی ایران ستودنی است.

خبرنگار در غزه تأکید کرد: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در واقع مناسبتی است که فلسطینیان از طریق آن به شهر مقدس خود [بیت المقدس] می‌نگرند و می‌بینند که در یک قدمی آزادسازی کامل آن قرار دارند.

«سلیمان ابو شریعه» فعال فلسطینی نیز در غزه گفت: این انقلاب یعنی انقلاب اسلامی ایران موجب شعله ور شدن زبانه‌های آتش انقلاب فلسطین شد. انقلاب اسلامی ایران با گذشت چند دهه از پیروزی خود همچنان به حمایت از مسأله فلسطین و تمامی فلسطینیان در قدس، کرانه باختری و غزه ادامه می‌دهد.

این شخصیت فلسطینی همچنین عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران در واقع از تمامی فلسطینیان در اقصی نقاط جهان حمایت می‌کند. انقلاب اسلامی ایران انقلابی است که همگان را پیرامون مسأله آزادسازی مسجدالاقصی و قدس متحد و منسجم ساخت.

خبرنگار در غزه در ادامه گزارش خود یادآور شده است: انقلاب اسلامی ایران روح تازه ای از امید و امیدواری را در دل فلسطینیان دمید و موجب شد تا آنها به مسیر خود در مبارزه و نبرد با اشغالگران صهیونیست ادامه دهند تا بدین ترتیب بتوانند این اشغالگران را از اراضی مبارک خود اخراج کنند.

در پایان گزارش خبرنگار در غزه نیز آمده است: هر سال که سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فرا می‌رسد، فلسطینیان از قدرت و اراده بیشتری برای ادامه مسیر مبارزه در برابر اشغالگران صهیونیست و نابود ساختن نهاییِ آنها، برخوردار می‌شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس