کد خبر 1270992
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
«بنی گانتز» با مقامات آمریکا پیرامون ایران و غزه رایزنی می کند

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد قدرت‌های جهانی که به دنبال تجدید گفت‌وگوهای هسته‌ای با ایران هستند باید ایران را تحریم کنند تا به سمت توافق بیاید.

به گزارش مشرق، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) مدعی شد قدرت‌های جهانی که به دنبال تجدید گفت‌وگوهای هسته‌ای با ایران هستند باید علیه آن تحریم اعمال کنند تا این کشور را به سمت رسیدن به توافق سوق دهند. 

بیشتر بخوانید:

واکنش جهاداسلامی به دیدار «عباس» با «گانتز»

به گزارش «بلومبرگ»، گانتز در کنفرانسی در تل‌آویو مدعی شد «زمان عمل فرا رسیده» و در ادامه از اعضای برجام خواست تا تحریم‌ها را اعمال کنند و افزود «بیانیه‌های مشترک کافی نیست.»

کابینه جدید رژیم صهیونیستی از زمان آغاز به کار، تلاش خود را به کار گرفته تا با فرستادن مقام‌های رژیم صهیونیستی به ایالات متحده و دیدار با مقام‌های آمریکایی و کشورهای امضاکننده برجام، از احیای توافق هسته‌ای ایران جلوگیری کند.

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اخیراً در سخنرانی ویدئو کنفرانسی در جمع سران تعدادی از لابی‌های رژیم صهیونیستی در آمریکا از تشکیل یک تیم مشترک با واشنگتن برای مقابله با ایران خبر داد.

طبق گزارش روزنامه «تایمز اسرائیل»  نفتالی بنت در این نشست اعلام کرد، در دیدار با بایدن به او یک طرح «چهار ستونی» (چهار محوری) برای «توقف غنی‌سازی اورانیوم توسط ایران، سلاح سازی از آن، توقف برنامه موشکی بالستیک ایران و تجاوزگری منطقه‌ای آن» ارائه داد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این نشست هم تکرار کرد که مخالف برجام است اما این را هم به رسمیت می‌شناسد که دولت آمریکا در قبال این توافق چه موضعی دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    25 0
    احمق الانم تحریمی مارا از چی میترسونی حیونن جهودی
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    6 0
    تا یهودی در عالم هست دنیا رنگ آرامش را نمی بیند.عامل همه جنگهای پنجاه سال اخیر و گروه های تروریستی داعش و القاعده و ....همه از گور پدر سرمایه های یهود است.
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 0
    با سلام از کانتر پرسیده شود که آیا ایران مگر در قلب تحریم ها واقع نشده است؟ منظور وی از دعوت به تحریم چیست؟ علاوه بر این کانتر از مذاکرات پیش روی در وین از تجدید مذاکرات یاد کرده است. منظور گانتز برجام جدید با مفاد متفاوت و یا مواردی از این دست است. اگر مقصود این باشد مطمئنم باشد مذاکراتی در کار نخواهد بود. ضمنا تحریم ها آن شاء باهمت و هوش دولت انقلابی بلا اثر می شود.
  • باغبان IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 0
    یعنی الآن تحریم نیستیم؟؟؟!!!!!!!!!!! !!! فکرکنم سرش به جایی خورده
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    1 0
    ان شاء الله اسرائیل به زودی از صحنه روزگار محو می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس