کد خبر 1263314
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
کرونا در جهان/ عبور شمار مبتلایان از ۲۱۴ میلیون نفر + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۵۵۹ هزار نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان به ۲۱۴ میلیون و ۷ هزار نفر رسید.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۱۴ میلیون و ۷ هزار و ۸۳۳ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۵۴۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۹۱ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۳۳۷ نفر بهبودیافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۴۷ هزار و ۶۱۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۷ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۹۲۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۴۸ هزار و ۱۶۱ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۵۱ هزار و ۱۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۲ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۳۶۶ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۳۵ هزار و ۷۸۸ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۳۱ هزار و ۱۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۰ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۸ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۷۵ هزار و ۸۲۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه, فرانسه، انگلیس، ترکیه و آرژانتین نیز به ترتیب با ۶ میلیون و ۷۸۵ هزار و ۳۷۴، ۶ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۶۳۰، ۶ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۲۰۰، ۶ میلیون و ۲۵۳ هزار و ۷۱۱ و ۵ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۸۵ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای کلمبیا با ۴ میلیون و ۸۹۴ هزار و ۷۰۲ مبتلا و اسپانیا نیز با ۴ میلیون و ۸۰۴ هزار و ۴۲۴ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۳۱ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۲۸۱، ۳۰ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۶۴۴ و ۱۹ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۸۴۳ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    چرا این جدول رو میزاری اونی که آمار فوتی روزانه داره و ایران نفراول هست رو بزار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس