کد خبر 1262464
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
کرونا در جهان/ ابتلای ۵۶۰۰۰۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته نزدیک ۵۶۰ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند؛ همچنین ۸۷۷۱ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۱۲ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۳۹۷ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۶۴۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۹۰ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۹۳۴ نفر بهبودیافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۳۰ هزار و ۸۱۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۷ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۱۴۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۴۵ هزار و ۵۸ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۲۵ هزار و ۴۲۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۲ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۹۶۹ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۳۴ هزار و ۷۸۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۴ هزار و ۴۰۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۰ میلیون و ۵۷۰ هزار و ۸۹۱ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۷۴ هزار و ۵۷۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه, فرانسه، انگلیس، ترکیه و آرژانتین نیز به ترتیب با ۶ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۷۸، ۶ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۶۱۱، ۶ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۹۰۶، ۶ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۶۶۳ و ۵ میلیون و ۱۳۳ هزار و ۸۳۱ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای کلمبیا با ۴ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۵۳۷ مبتلا و اسپانیا نیز با ۴ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۷۵۳ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۳۱ میلیون و ۶۷۳ هزار و ۱۰۳، ۳۰ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۸۰۴ و ۱۹ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۸۱۹ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس