کد خبر 1262803
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
کرونا در جهان/ عبور شمار مبتلایان از ۲۱۳ میلیون نفر + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۵۵۶۰۰۰ نفر به ویروس کرونا در سراسر جهان، شمار مبتلایان به ۲۱۳ میلیون و ۳۲۱ هزار نفر رسید.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۱۳ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۴۳۶ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۴۵۳ هزار و ۹۵۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۹۰ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۱۷۹ نفر بهبودیافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۱۱ هزار و ۱۳۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۷ میلیون و ۸۱۴ هزار و ۵۹۶ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۴۶ هزار و ۶۶۷ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۲۵ هزار و ۴۲۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۲ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۳۲۸ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۳۵ هزار و ۵۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۳ هزار و ۱۰۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۰ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۹۹۴ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۷۴ هزار و ۹۴۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه, فرانسه، انگلیس، ترکیه و آرژانتین نیز به ترتیب با ۶ میلیون و ۷۶۶ هزار و ۵۴۱، ۶ میلیون و ۶۲۴ هزار و ۷۷۷، ۶ میلیون و ۵۲۴ هزار و ۵۸۱، ۶ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۵۲۰ و ۵ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۹۶۶ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای کلمبیا با ۴ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۲۳۵ مبتلا و اسپانیا نیز با ۴ میلیون و ۷۹۴ هزار و ۳۵۲ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۳۱ میلیون و ۶۹۰ هزار و ۵۸۶، ۳۰ میلیون و ۵۷۰ هزار و ۲۲۹ و ۱۹ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۹۴۷ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NZ ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
    0 0
    با وجود تهديدات و کاهش رشد جمعيت، شرايط ما خطرناکترين است. يک نگاه به آمار فوتی های کشورهای همسايه شرقی و غربی خودمان بياندازيد! آيا علامت سئوال برايتان بوجود نيامده! آيا آنها امکانات ما را هم دارند!؟ آيا برايتان سئوال نيست که چين که حداقل سه برابر کشور ما وسعت دارد، آمارش بسيار پايين است! همين هند به نسبت جمعيت در مقايسه با ما آمار فوتی هايش پايين تر است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس