کد خبر 1266239
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
کرونا در جهان/ عبور شمار مبتلایان آمریکایی از ۴۰ میلیون نفر +جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با ابتلای بیش از ۱۵۶ هزار نفر به ویروس کرونا در کشور آمریکا، شمار مبتلایان به ۴۰ میلیون و ۱۱۴ هزار نفر رسید.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۲۱۸ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۳ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴ میلیون و ۵۳۳ هزار و ۹۵۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۹۵ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۸۰۹ نفر بهبودیافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۵۶ هزار و ۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۰ میلیون و ۱۱۴ هزار و ۹۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۶۵۷ هزار و ۹۱۰ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۳ هزار و ۷۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۲ میلیون و ۸۱۰ هزار و ۸۹۲ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۳۹ هزار و ۵۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۲۵ هزار و ۵۸۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۰ میلیون و ۷۷۷ هزار و ۸۶۷ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۵۸۰ هزار و ۵۲۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه, فرانسه، انگلیس، ترکیه و آرژانتین نیز به ترتیب با ۶ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۹۶۵، ۶ میلیون و ۷۸۹ هزار و ۵۸۱، ۶ میلیون و ۷۶۵ هزار و ۷۰۸، ۶ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۳۳۱ و ۵ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۶۲۰ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای ایران با ۴ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۶۳ مبتلا و کلمبیا نیز با ۴ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۸۶ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۳۱ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۶۴۴، ۳۱ میلیون و ۲۰ هزار و ۶۱۲ و ۱۹ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۴۴۷ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا , آمریکا ,

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AU ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    1 0
    وای ایران با ۸۴ میلیون جمعیت تمامی رکورد ها رو جابجا کرده فک کنم مسئولین ایران اعتقاد دارند که بدنامی بهتر از بی نامیه خلایق هرچه لایق.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس