جلسه علنی آغاز شد/ بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در دستور کار مجلس

نماینده مردم کرج گفت: برنامه‌های وزیر پیشنهادی در مهار کرونا ادامه سیاست‌های قبلی بوده که همان سیاست‌های سازمان بهداشت جهانی است.

به گزارش مشرق، در سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم که از صبح امروز (دوشنبه) در صحن مجلس شورای اسلامی آغاز شد، مهدی عسگری نماینده مردم کرج در مخالفت با «بهرام عین‌اللهی» وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: انتخاب وزیر بهداشت با جان مرد سروکار دارد بنابراین با جان مردم نمی‌توان با تساهل رفتار کرد. ما یک وزیر معمولی بهداشت با شرایط عادی نمی‌خواهیم.

بیشتر بخوانید:

برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت مربوط به ۱۰ سال قبل است

عسگری ادامه داد: وزارت بهداشت در حال حاضر در ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم می‌گیرد و اختیارات و اعتبارات زیادی دارد به همین دلیل اهمیت زیادی دارد که چه فردی تصدی این وزارتخانه را بر عهده بگیرد.

وی افزود: برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مهار کرونا، ادامه سیاست‌های قبلی و تقلید محض از سازمان بهداشت جهانی است. ما در برنامه‌های او شاهد تناقض‌های جدی هستیم.

ببینید:

فیلم/ وزیر پیشنهادی: تا بهمن واکسیناسیون تمام می‌شود

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه این روزها در بحث واکسیناسیون تناقض‌های زیادی از سوی برخی از مسئولان مطرح می‌شود که این موضوع منجر به بی‌اعتمادی مردم شده و حتماً باید برای رفع بیماری کرونا یک وحدت رویه و انسجام وجود داشته باشد.

عسگری اظهار داشت: بالاترین تعارض منافع در وزارت بهداشت است و کسی می‌تواند جلوی مافیای دارو را بگیرد که خودش ذی‌نفع نباشد.

وی گفت: سوابق عین‌اللهی فقط در حوزه آموزش است و ما نیازمند یک مدیر قوی، جهادی و باسابقه برای عرصه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم و فقط با عوض کردن لوکوموتیو کاری نمی‌توان کرد بلکه باید تحول جدی ایجاد شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر قرار است دولت آقای رئیسی دولت قوی باشد، وزارت بهداشت نباید وزارت پزشکان باشد، بلکه باید وزارت سلامت باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    2 0
    آفرین
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
    1 0
    هیچ لزومی ندارد که وزیر بهداشت پزشک باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس