مجلس نمایه

نماینده مردم ایذه در مجلس با اشاره به اینکه برآیند برنامه‌های دولت حمایت از تولید داخلی خواهد بود، گفت: اساس برنامه‌های بر مبنای تحلیل واقع‌بینانه تهیه شده است.

به گزارش مشرق، عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزرای پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم که صبح امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در موافقت با کلیات برنامه‌های وزرای پیشنهادی کابینه طی سخنانی اظهار داشت: دولت سیزدهم که به نام دولت مردمی نام گرفت و شعارهای انقلاب اسلامی را زنده نگهداشت، برنامه‌های خوبی ارائه کرده است.

وی افزود: دولت در حالی پا به عرصه خدمت گذاشته است که تحریم‌های ظالمانه و سوءمدیریت گذشته عرصه را بر مردم تنگ نموده و مردم با شرایط بد اقتصادی، تورم و بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند.

نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز شرایط به گونه‌ای است که مجلس انقلابی و همه ما باید در تحقق اهداف ایران اسلامی گام برداریم.

موافق کلیات کابینه: برنامه‌های دولت واقع‌بینانه است

ایزدپناه در ادامه عنوان کرد: مشکلات کشور بسیار زیاد است و مدت خدمت بسیار کوتاه؛ امیدواریم که با کمک برنامه‌های دولت از مشکلات مردم بکاهیم.

وی ادامه داد: اینجانب به عنوان موافق با کلیات برنامه دولت سیزدهم باید بگویم که با بررسی دقیق برنامه دولت مشخص می‌شود که رویکرد اصلی دولت اعتدال سند تحول بنیادین است که در بیانیه گام دوم اسلامی نیز به آن اشاره شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رشد فرهنگ ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تامین و حل مشکلات معیشتی افراد کم درآمد جامعه و سه اصل عزت، حکمت و مصلحت می‌تواند به ایرانی قوی کمک کرده و می‌توان به آن امیدوار بود.

وی ابراز امیدواری کرد که که همه ما بتوانیم در راستای تحقق شعار دولت کمک کنیم.

ایزدپناه همچنین یادآور شد: برآیند این برنامه‌های دولت حمایت از تولید داخلی خواهد بود و نکته اساسی در برنامه دولت این است که اساس برنامه‌های بر مبنای تحلیل واقع‌بینانه تهیه و برای آینده‌ای مطلوب تدوین شده است.

وی ادامه داد:‌ با بررسی برنامه وزرای پیشنهادی به نکات برجسته و مهمی رسیدیم که انسجام مجموعه هیئت دولت و تحقق اهداف را نشان می‌دهد.

موافق کلیات کابینه: برنامه‌های دولت واقع‌بینانه است

نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی مبارزه با فساد، تحول‌گرایی، اقدام جدی برای حل مشکلات کشور، کاهش تصدی گری، به صحنه آوردن طیف گسترده مردمی و توجه ویژه به توسعه علم و مراکز دانش بنیان را از جمله برنامه‌های اساسی دولت برشمرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دولت به گونه‌ای است که دل‌های ناامید را امیدوار می‌کند، گفت: اجرای این برنامه‌ها توسط دولت نیاز به حضور وزرایی توانمند، متعهد و متخصص دارد که با مطالعه کارنامه سیاسی و اجرایی وزیران پیشنهادی مشخص می‌شود که رئیس جمهور برای گزینش افراد متخصص به منظور پیشبرد اهداف تلاش فراوانی انجام داده است.

ایزدپناه یادآور شد: بررسی‌ها نشان می‌دهد افرادی که در گذشته به عنوان وزیر به مجلس پیشنهاد می‌شدند شاید نمی‌توانستند رای اعتماد را از مجلس کسب کنند اما فهرست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم متشکل از افرادی توانمندی هستند که با اجرای قوانین می‌توانند به حل مشکلات کشور کمک کنند لذا می‌توان امیدوار بود.

وی ادامه داد: تورم ۴۰ درصدی و نقدینگی موجود، بدهی شرکت‌ها و کسری بودجه سالانه و ضریب جینی ۴۰ درصدی، نرخ بالای بیکاری، همه‌گیری بیماری منحوس کرونا، گرانی و ده‌ها مشکل دیگر کشور را در شرایط سختی قرار داده است که می‌توان با همکاری همه قوا و استفاده از نیروی مردمی به آینده امیدوار بود و با برنامه‌ریزی مشکلات را کاهش داد.

نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید با عنایت به برنامه‌های وزرای پیشنهادی از جمله استفاده از سرمایه انسانی، نخبگان، شایسته سالاری و شفافیت، مبارزه با فساد اشتغالزایی و بهبود معیشت مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر و همچنین ساخت یک میلیون مسکن در سال و کاهش هزینه‌های دولت به وزرای پیشنهادی رای دهیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه وزرای پیشنهادی را در فراکسیون توسعه متوازن و مجمع نمایندگان خوزستان بررسی کردیم،‌گفت: جناب آیت‌الله رئیسی! بر اساس برنامه‌های وزرای پیشنهادی شما متوجه شدیم که رویکرد اصلی شما اقدام و عمل است لذا ایجاد توازن منطقه‌ای و تحقق نیازهای مناطق محروم باید در برنامه های شما قرار بگیرد و بیکاری جوانان رفع شود چرا که بسیار مهم است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس