مجلس نمایه

نماینده مردم قزوین در مجلس تأکید کرد: در مجموع کابینه معرفی شده از سوی رئیس‌جمهور را یک ترکیب انقلابی، جهادی و دارای اراده برای مبارزه با رانت می‌بینیم.

به گزارش مشرق، لطف‌الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در موافقت با کلیت کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور و برنامه‌های دولت وی، اظهار داشت: مردم در کنار مشکلات معیشتی دغدغه عدالت و مبارزه با فساد و رانت را دارند و این موضوع در برنامه‌های جناب آقای رئیسی با کیفیت بالا مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: روحیه تحول‌خواهی و عدالت در برنامه‌های رئیسی موجود است  و علاوه بر آن، توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یعنی فرهنگ اسلامی، اقتصاد مقاومتی، توسعه روابط خارجی متوازن و توجه به همسایگان از دیگر نقاط قوت برنامه‌های وی است. 

بیشتر بخوانید:

موافق کلیات کابینه: دولت سیزدهم از دولت قبل جوانتر است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در کابینه رئیس‌جمهور می‌توان نظام تنظیم و هماهنگی در برنامه‌ها را مشاهده کرد گفت: مردمی‌سازی اقتصاد و فرهنگ پررنگ دیده شده و نگاه ارزشمند رئیس‌جمهور به نهاد خانواده از دیگر نقاط قوت این برنامه است. 

بیشتر بخوانید:

موافق کلیات کابینه: برنامه‌های دولت واقع‌بینانه است

سیاهکلی با اشاره به موضوع تمرکززدایی در برنامه‌های رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: استان‌های ما ظرفیت‌های بالایی دارند و باید به استانداران اختیارات ویژه بدهیم و موضوع آمایش سرزمین را که تا کنون شعار آن داده شده دنبال کنیم.

وی ادامه داد: به دلیل مداخلات دولت، سرمایه‌های مردم بر باد رفته اما در برنامه‌های آقای رئیسی مخالفت با این رویه دیده می‌شود .

موافق کلیات کابینه: کابینه معرفی شده انقلابی، جهادی و ضد رانت است

نماینده مردم قزوین در مجلس با تأکید بر لزوم اصلاح ساختار بودجه خاطرنشان کرد: همه ما می‌دانیم که ساختار بودجه غلط است و در مجلس گام‌هایی برای اصلاح آن برداشته شده اما کار اساسی را باید دولت انجام بدهد، خود آقای رئیسی بارها بر این موضوع تأکید کرده باید به سمت بودجه هوشمند برویم و این جای امیدواری است. 

سیاهکلی با بیان اینکه توجه به ثبات اقتصادی و کسب و کار و معیشت مردم از اولویت‌های اول رئیس‌جمهور است، بر لزوم ساماندهی بیمه اقشاری مانند کارگران و رانندگان تأکید کرد و گفت: کارگران ساختمانی بیش از 3 سال است که بیمه نمی‌شوند و دولت باید به ساماندهی این مسأله توجه کند.

وی در پایان با بیان اینکه ترکیب دولت‌ها در مجموع یک دولت انقلابی، جهادی و دارای اراده برای مبارزه با رانت می‌دانیم، خطاب به رئیس‌جمهور تأکید کرد: تا زمانی که در این مسیر هستید از شما حمایت می‌کنیم و اگر از این مسیر خارج شوید از ظرفیت نظارتی خود برای تنظیم دولت استفاده خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ف IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    عالی
  • IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    موفق باشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس