کد خبر 1260062
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰

 اگر داوطلب آزمون کنکور سراسری هستین و به دنبال بیشترین تخفیف کتاب کنکور در بین سایت های مختلف فروشگاهی مطمئن میگیردین تا بالاترین تخفیف ها و ارسال رایگان داشته باشد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خرید کتاب کنکور با تخفیف

فروشگاه کتاب جم

کتاب جم با بیش از دو دهه سابقه در امر توزیع و فروش کتاب های کمک آموزشی و کمک درسی توانسته بیش از 50 هزار عنوان کتاب از بیش از 200 ناشر برتر کشور را در مجموعه خود، گردآوری و اقدام به فروش نماید.

 ویژگی های سایت کتاب جم

کتاب جم کاملترین منابع کنکور برای هر رشته ای را از هر ناشری که یک دانش آموز کنکوری نیاز دارد را گردهم آورده است. کتاب های کلیه رشته های تجربی، علوم انسانی، ریاضی و هنر و حتی فنی و حرفه ای در این وب سایت موجود است. به عبارتی امکان خرید کتاب های جامع کنکور در کتاب جم به آسانی و همراه با تخفیف های شگفت انگیز فراهم است.

تمامی کتاب ها از آخرین چاپ و ویرایش از انتشارات مربوطه هستند و در سریع ترین زمان ممکن به هر جای ایران که باشید ارسال خواهد شد.

خاطر جمع با کتاب جم

کتاب جم شعاری داشته که همواره در جهت آن حرکت کرده است.

کاملترین مرجع خرید کتاب

این جمله فقط یک شعار نبوده و کتاب جم بروز ترین کتاب ها از آخرین تولیدات انتشارات های مختلف رو به همراه بالاترین تخفیف ها و ارسال رایگان دارا میباشد.

پشتیبانی 24 ساعته خرید و حتی خدمات پس از فروش و مشاوره رایگان خرید کتاب از ویژگی های این وب سایت میباشد. در کتاب جم علاوه بر تخفیف سایت میتوانید کدهای تخفیف موجود در سایت رو استفاده بکنین تا هیجان انگیز ترین تخفیف ها را دریافت و خرید نمایید.

فروشگاه حضوری کتاب جم نیز در تمامی ایام سال و هفته با گستره مختلفی از کتاب ها و تخفیفات هموراه پذیرای داوطلبان عزیز بوده است. مشاوران، دبیران مدیران مدارس میتوانند برای خرید گروهی و عمده با شماره تلفن 021-66979000 تماس حاصل نمایند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس