مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سه وزیر پیشنهادی دولت امروز در کمیسیون حضور یافتند.

به گزارش مشرق، محمود عباس ‌زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز کمیسیون اظهار داشت: در نشست امروز کمیسوین گزینه پیشنهادی وزارت اطلاعات حضور یافت.

وی افزود: در این نشست آقای خطیب برنامه‌های خود را ارائه کرده و ضمن بیان تحلیل جامع از وضعیت موجود مبتنی بر فرصت‌ها، تهدیدها، نقاط ضعف و قوت، برنامه‌های خود را برای عبور از این وضعیت و تغییر و تحول بر اساس شرایط جهانی و منطقه و مطالبات مردم ارائه داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان در ادامه سوالات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند. آقای خطیب با توجه به اینکه از بدنه وزارت اطلاعات انتخاب شدند و تجربه بسیاری در این حوزه دارند، به نظر گزینه مناسبی برای این وزارتخانه خواهد بود و اعضای کمیسیون هم به نظر می‌رسد نظرشان به این موضوع نزدیک باشد.

وی با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی اقتصاد در ادامه نشست کمیسیون، گفت: آقای سیداحسان خاندوزی گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد و دارایی گزارش مبسوطی درباره برنامه خود دادند، سوالاتی از سوی نمایندگان پرسیده شد و وی پاسخ دادند.

عباس زاده مشکینی یادآور شد: در ادامه آقای حجت الله عبدالملکی گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ایراد برنامه‌های خود پرداختند. همچنین ضمن پاسخ به پرسش نمایندگان، موضوعات اولویت‌دار این وزارتخانه را تشریح کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یا لثارات حسین IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    0 1
    کابینه ضعیف.والسلام
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    0 1
    همه را که قبلا قالیباف تایید کرد سریع دولت تشکیل بدید کشور گرانی
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
      0 0
      فقط نباید قالیباف تاییدکنه
  • سعید IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    بنظر من در میان وزرای پیشنهادی،قویترین و مورد احتیاج ترین وزارتخانه که(صمت)باشد ضعیف ترین وزیر پبسنهادی را دارد.در آمد کشور و به اطبع آن رفع مشکلات هم اکنون بیشتر از هر ورارتخانه ای به وزارت صمت وابسته هست.’

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس