مجلس

سخنگوی کمیسیون امور داخلی از تاکید وزیر پیشنهادی کشور بر رفع محرومیت‌ها در تمامی سطوح خبر داد و گفت: آقای وحیدی گفت‌وگوی ملی را رویکرد اول خود بیان کرد.

به گزارش مشرق، روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (شنبه ۲۳ مرداد) این کمیسیون با وزیر پیشنهاد کشور اظهار داشت: در این جلسه احمد وحیدی وزیر پیشنهادی کشور میهمان کمیسیون امور داخلی کشور بود و درباره رویکردها، اولویت‌ها و برنامه‌های خود سخن گفت.

وی افزود: در ابتدای نشست، آقای وحیدی رویکردهای کلی خود برای وزارت کشور را تشریح کرد که اهم آن گفتگوهای ملی و سیاسی با همه جریان ها و اقناع همه دلسوزان کشور بود که بتوانند در اذهان مردم باورپذیری و اعتماد به خدمت صادقانه مسئولان را جا انداخت.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی تصریح کرد: وزیر پیشنهادی کشور اعلام کرد که مسئولان در لایه های مختلف کشور به خصوص شخص وزیر، استانداران و فرمانداران باید از توانمندی اداره حوزه اتسحفاظی خود برخوردار باشند و در ادامه نیز از اولویت های فعالیت خود در این وزارتخانه سخن گفت.

نجابت در ادامه با اشاره به سوالات نمایندگان پیرامون مباحث مهم وزارت کشور، عنوان کرد: از جمله سوالات نمایندگان پیرامون برنامه برای تحول در وزارت کشور، برنامه درباره تقسیمات کشوری و لایحه جامعه تقسیمات کشوری، اولویت ها و دغدغه ها پیرامون عرصه های اجتماعی حوزه مسئولیتی وزارت کشور، بحث پیرامون قانون مدیریت بحران و اصلاحیه هایی که باید در آن صورت گیرد و موضوع آمایش سرزمین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به پاسخ های وزیر پیشنهاد به سوالات اعضای کمیسیون اظهار داشت: از جمله اولویت های اصلی وزارت کشور از منظر احمد وحیدی رفع محرومیت ها در تمامی سطوح در کشور از جمله حوزه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بود که بحث های مفصلی پیرامون آن انجام شد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه بعد از ظهر امروز نیز وزیر پیشنهادی اطلاعات باید حضور می یافت که به دلیل کسالت پیش آمده، حضور نیافت و در جلسه عصر امروز کمیسیون مهمان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برای دریافت برنامه های وی خواهیم بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آرش کمانگیر IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    0 0
    به نام خدا . سلام . با توجه به اینکه وزیر محترم پیشنهاد شده برای تصدی وزارت کشور قبلا وزیر دفاع بوده اند خوب است در مورد عملکرد و توانائی مدیریتی ایشان از کارکنان وزارت دفاع هم استعلام شود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس