مجلس

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی نیرو عنوان کرد که مشکلات حوزه آب و برق کشور نتیجه سوء مدیریت‌هاست و برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود برای حل مشکلات این دو حوزه را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در این جلسه وزرای پیشنهادی علوم، دادگستری و نیرو با حضور در کمیسیون گزارش برنامه‌های خود را به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

وی افزود: آقای محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو عنوان کرد که مشکلات بخش آب و برق کشور نتیجه سوء مدیریت‌هاست و ضمن اشاره به این مسأله برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت خود برای حل مشکلات آب و برق را ارائه کرد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در ادامه آقای زلفی گل وزیر علوم نیز به ارائه برنامه‌های خود پرداخت و گفت در بحث آیین نامه ارتقا در مورد اعضای هیات علمی ما طرح‌های مختلفی را داریم و دیگر این موضوع محدود به چاپ مقاله در آی اس آی نخواهد بود و موارد دیگر نیز برای این موضوع پیش بینی خواد شد.

منتظری خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی علوم همچنین عنوان کرد که توجه به مسائل فرهنگی و استفاده از نیروهای انقلابی در دانشگاه‌ها از دیگر برنامه‌های ما برای وزارت علوم است.

وی در پایان گفت: آقای رحیمی وزیر پیشنهادی دادگستری نیز ضمن ارائه برنامه‌های خود به سؤالات و ابهامات نمایندگان پیرامون مسائل مختلف پاسخ داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس