کد خبر 1256268
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴
شریعتمداری - کراپ‌شده

اگرچه جناب رئیسی سوابق درخشانی از خدمت به مردم و تلاش پیگیر برای رفع مشکلات آنان را در کارنامه خود دارد ولی «شفای لال‌ها» را باید یکی از معجزه‌ها و دستاوردهای بزرگ ایشان دانست.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان «رئیسی لال‌ها را شفا می‌دهد!» نوشت: به این چند نمونه از اظهارنظرها و به اصطلاح انتقادهای مدعیان اصلاحات که فقط ‌اندکی از بسیارها و مشتی از خروارهاست نگاهی بیندازید و در نظر داشته باشید که این انتقادها در حالی مطرح شده که فقط ۴ روز از مراسم تحلیف رئیس‌جمهور منتخب می‌گذرد و ... بخوانید!

۱-‌ آقای علی شکوری‌راد عضو سابق مرکزیت حزب منحله مشارکت و دبیرکل کنونی «حزب اتحاد ملت ایران اسلامی»! توئیت کرده که؛

«هنوز به قله پیک پنجم کرونا نرسیده‌ایم و اوضاع روز به روز وخیم‌تر می‌شود. در واکسیناسیون بسیار عقب هستیم. علاوه‌بر کمبود تخت و خستگی کادر درمان، سرم و دارو هم کمیاب شده است. در این وانفسا دغدغه اصلی رئیس‌جمهور تشکیل دولت جدید است. مردم واقعاً بی‌پناه مانده‌اند. خدا به خیر بگذراند»!!

از نظر این عضو دو آتشه مدعی اصلاحات! نزدیک‌شدن به قله پیک پنجم کرونا و کمیاب‌شدن سرم و دارو و کمبود تخت و خستگی کادر درمان و... همه و همه تقصیر آقای رئیسی است که تازه ۴ روز از تحلیف او می‌گذرد و هنوز دولت ایشان هم تشکیل نشده است! انتقاد این عضو حزب مشارکت هم علاوه‌بر آنکه خیلی عوامانه است، بسیار خنده‌دار نیز هست! می‌نویسد «در این وانفسا دغدغه اصلی رئیس‌جمهور تشکیل دولت جدید است»! باید به این سوپر اصلاحاتچی گفت ۲ سال از اپیدمی کرونا و ۸ سال از تکیه‌زدن شما بر قوه اجرائیه می‌گذرد. چرا تاکنون زبان به کام گرفته و لام تا کام صدایتان در نمی‌آمد!؟ وانگهی اگر دولت تشکیل نشود، کارها را چه کسی و کدام مرکزی باید انجام دهد!؟

۲- آقای محمدعلی ابطحی یکی دیگر از همین سوپر اصلاحاتچی‌ها توئیت‌زده و نوشته است: «مهمان‌بازی تحلیف تمام شد. به فکر مردم باشید. دارند می‌میرند هم وطنانمان»! ظاهراً از نظر ایشان هم فوت هموطنانمان بر اثر کرونا در همین ۴ روزی که آقای رئیسی رئیس‌جمهور شده اتفاق افتاده است و پیش از این اصلاً از این خبرها نبوده است که احساسات انسان‌دوستانه این مدعی اصلاحات را برانگیزد و فریادش به اعتراض بلند شود!

۳- آقای عباس عبدی، اصلاحاتچی چند آتشه دیگر نیز توئیت کرده و نوشته است: «آقای رئیسی؛ بیایید همین امروز یک کار قابل قبول انجام دهید.
دستور بدهید آمار ثبت احوال را به روز منتشر کنند تا مردم و از آن مهم‌تر، مسئولین از جمله خودتان بدانید که مرگ و میر واقعی ۲/۵ برابر بلکه بیشتر از آمار رسمی است. مسئله کرونا را کوچک کردند، حالا مردم هزینه‌اش را می‌دهند»! ایشان که تقریباً همه‌روزه در روزنامه اعتماد (همان روزنامه که مقالات بی‌بی‌سی را با حذف نام نویسنده آن به نام خود چاپ می‌کرد) مقاله می‌نویسد، یادش رفته که ۲ سال از شیوع کرونا و اعلام آمار تلفات آن می‌گذرد و ایشان در تمام این مدت فراموش کرده بود از آقای روحانی بخواهد که دستور بدهد «آمار ثبت احوال را به‌روز منتشر کنند تا مردم و از آن مهم‌تر، مسئولین از جمله خود آقای روحانی بدانند که مرگ و میر واقعی۲/۵ برابر بلکه بیشتر از آمار رسمی است»!
و تازه یادش افتاده که باید زبانش باز شود و آنچه را که طی ۲ سال کرونایی و ۸ سال ریاست جمهوری آقای روحانی درباره آن سکوت کرده بود، از آقای رئیسی که فقط ۴ روز از ریاست جمهوری ایشان می‌گذرد، مطالبه کند!

۴- یکی از خانم‌های خبرنگار مدعی اصلاحات هم در صفحه توئیتر خود نوشته است: «جان انسان ارزشمندترین سرمایه‌ش هست. هم جان خودش، هم جان عزیزانش. آقای رئیسی؛ این روزها جان ما مردم در خطره و این چیزی نیست که سرش کوتاه بیاییم. می‌فهمید سُرم (منظورش سِرم است) نیست؟ می‌فهمید در تهران هیچ تخت خالی نیست. بابا خجالت بکشید برای مملکت‌داری باید التماستون کنیم؟»! از ایشان فقط باید پرسید با این افتضاحی که به بار آورده‌اید و با این چند سطر عوامانه‌ای که نوشته‌اید آیا فکر نمی‌کنید که خودتان باید خجالت بکشید!؟ و ...

۵- گفتنی است آقای رئیسی در اولین جلسه ستاد مبارزه با کرونا که برای اولین بار به ریاست ایشان تشکیل شده بود، روی یکی از اصلی‌ترین ضعف‌های دولت پیشین در این زمینه انگشت گذاشت و با تعیین ضرب‌الاجل یک هفته‌ای برای تحول در مبارزه با کرونا، تاکید کرد که «کار مسئولان اجرایی کشور فقط توصیه نیست و باید ضمانت اجرای مناسب هم برای تصمیمات اتخاذ ‌شده در نظر گرفته شود» و ایشان بلافاصله نیز اقدامات ضروری را پی گرفت. البته اصلاحاتچی‌ها با آن سوابق ضدمردمی که در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند، حق دارند که این نکات مثبت و کم‌سابقه را نبینند!

۶- و بالاخره اگرچه جناب رئیسی سوابق درخشانی از خدمت به مردم و تلاش پیگیر برای رفع مشکلات آنان را در کارنامه خود دارد ولی «شفای لال‌ها» را باید یکی از معجزه‌ها و دستاوردهای بزرگ ایشان دانست. آقای رئیسی در همین فاصله ۴ روزه ریاست خود بر جمهوری اسلامی ایران، بسیاری از اصلاحاتچی‌ها را که تاکنون زبانشان از انتقاد و اعتراض به پلشتی‌های ۲ ساله کرونا و ۸ ساله دولت آقای روحانی بسته بود، شفا داده و قفل زبانشان را باز کرده است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 77
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 24
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    خدا ان شاالله اصلاح طلبها را یکجا ادب کند شاید این ملت نفسی به آرامی بکشند
    • .. IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      31 0
      الهی آمین
    • رضا IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      5 40
      فقط خدا به شما حرف زدن را یاد بدهد تا دست از توهین بردارید
    • دیدگا IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      32 0
      لالهای بی چشم و رو !!! تصور کنید تا چهارسال در دولت تدبیر و امید همه تقصیرها گردن دولت قبل بود و چهارسال دوم هم همه تقصیرها افتاد گردن ترامپ آمریکایی!! این جماعت رسانه چی اصلاح طلب کارشون همینه!هوچیگری رسانه ای!
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      21 0
      ت....ع آوران اصلاح طلب حاشیه سازی را شروع کردند آن هم پیش از سوت داور! البته شاید در سر خیال پناهنده شدن را دارند مانند ده ها اصلاح طلب پناهنده در دامان اربابان!
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      22 2
      تمام بدبختی ملت ایران از 30 سال پیش و شاید هم قبلتر همین اصلاح طلباس
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      0 12
      انقلاب شد که هرکس حق اظهار نظر داشته باشد اصلاح طلبان هم جزئی از این حرف هستند یعنی آن ها هم حق بیان و فعالین دارند همچنین دیگر عقاید و سلایق وگرنه خب پهلوی دوم که کشور رو تک حزبی کرده بود!
    • علی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      12 0
      احسنت بر حاج حسین که همیشه تیر رسوایی را بر پیشانی این مدعیان هوچی گر و طلبکار میزنی ……خدا را شکر که بعد از ۴ روز فعلا لال های دولت روحانی شفا گرفتند…… بگذار کابینه ایشان تشکیل گردد باور کنید مردگان هم زنده خواهند شد و از ایشان طلبکار ……!!
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      4 0
      رییسی هنور نیومده یه عده هی میگن چکار کرد؟؟ حالشون خوب نیستا. بچه گانه رفتار می کنن
  • سرباز IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    58 7
    فی قلوبهم مرض. در دلهایشان بیماری سختی از نفاق و مرض و دورویی است. به عذابی بزرگ دچار شوند
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    52 5
    بوی بد نفاق می آید!!!
  • شرقی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    53 6
    عجب امامزاده ای بوده اند آقای رئیسی! میدانستیم زودتر دخیل می بستیم بلکه دیگر اعضای این قبیله ی منحوس هم شفا پیدا کنند و از کوری و کری و لالی به در آیند.
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      10 0
      دوست عزیز بگذارید هیات محترم دولت و وزیران تشکیل شود ، وزیران برنامه بدهند و بعد برنامه های کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت را اجرا کنند تا در هر مرحله مشخص شود تفاوت ما بین مسئول انقلابی و لیبرال در چیست . در همین دولت هم باید منتظر برخی کج اندیشیها و کم و زیاد گوئی در بدنه دستگاه های اجرائی باشیم ، اما موضوع اصلی این است که راس هرم این دولت فردی انقلابی است که با کسی شوخی ندارد چه در دولت خودش باشد چه در گروه مخالف . حجت الاسلام رئیسی نشان داد ملاک عملش تراز حکومت اسلامی و حق مداری است و ان شاء الله با توفیقات حق تعالی و دعای حضرت ولی عصر عج بتواند کارهای در خور و تراز نظام اسلامی انجام بدهد. آمین یا رب العالمین
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    43 5
    لال نبودن مامور به تخریبن میفهمی مامور
  • AT ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    32 5
    اینها را باید مسئول حرفها و سیاه نمایی هایی که عامدانه میکنند کرد. دقیقا چرا تا حالا لال بودید هنوز که اقای رییسی دولتش هم تشکیل نشده است. باید برای این برنامه شیطانی اینها چاره ای اندیشید میخواهند تمام این بی تدبیری های هشت ساله دولت خودشان را به پای اقای رییسی بنویسند و چهره ایشان را نزد مردم امیدوار به آینده خدشه دار کنند و به خیال خودشان نگذارند اقای رییسی و تیم شان تمرکز کافی بر روی مشکلات و حل آنها داشته باشند چه به زعم اینها اگر اقای رییسی و دولت شان بتواند ثبات نسبی هم بوجود بیاورد حنای اینها به هیچ وجه دیگر خریدار ندارد. باید آماده حملات این نابخردان خائن بود.
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    40 4
    اصلاح طلبهاهرغلطی میخواهندبکنندملت انهاراشناختند
    • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      12 0
      غلطهارو انجام دادن که وضعمون اینه
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    40 7
    دمت گرم حاجی؛ مثل همیشه دقیق و نقطه زن! البته این جماعت مأمورند و مزدور... شرف، غیرت، وجدان و این چیزها را هم که کالای تجملی در زندگی انسانی می دانند!!
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    33 5
    حرف حساب جواب نداره
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    33 4
    خانم خبرنگار اشتباه کرده،نه شعور داره نه انصاف! بی معرفت.
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    28 5
    احسنت
  • حامی رهبر IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    43 6
    .خدا ازشون نگذره که هنوز دولت تشکیل نشده شروع به اختلاف افکنی و دلسرد کردن مردم کردن.
  • محسن ازاد IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    40 5
    سلام خدا قوت .بسیار جالبه دولت مردمی لال ها روشفاداده.زنده باد نویسنده متن.مستدام با دولت مردمی.
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    29 5
    درداینهابه راحتی درمان نمیشه وقتی که تمام تلاششون روبکاربستن که راهی،ماده قانونی،تبصره ای،بالاخره ی چیزی پیداکنن که بتونن ازش برای درقدرت ماندنشون استفاده کنن که نتونستن.
  • محمد IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    30 5
    گل گفتی
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    8 0
    راستی مشرق چه جالب نمیدونستم اینهمه اصلاح طلب تو صفحه جرات حضور پیدا کردن خخخخخخخخخخخخ
  • مهران JP ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    10 1
    با سلام آنها لال نیستند. آنها یک مشت بی ... هستند که در نقش اپوزیسیون بنقش و سبز خود نمایی می کنند.
  • علی IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    10 1
    در بین ملت منفور و مطرود هستن.زنده باد سید رئیسی.
  • IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    10 1
    خدا لعنت کند کسانی ک 8 سال مملکت رو ب نابودی کشاندند
  • کارشناس ارشد تبلیغات IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    8 0
    احسنت.
  • IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    0 1
    من فکر می کنم حداقل یکسال به دولت جدید فرصت بدید بعدا سنجیده حمایت کنید
  • حسن IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    9 1
    درود برشما
  • مهدی IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    6 1
    کاملا به جا گل گفتی
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    6 1
    درد اينها با ....پاك ميشه
  • عمار IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    7 0
    افسادطلبان
  • مسعود IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    9 0
    آفرین به شریعتمداری و صد مرحبا به ایشان که با گفتار آتشینش قلب دشمنان و خائنین به وطن اسلامی را پاره پاره می کند
  • ذبی IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    5 0
    خخخخخ
  • حمید IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    6 0
    گل گفتی
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    7 0
    جواب اینها فقط محاکمه است
  • ایرانی IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    4 0
    دولت مزخرف روحانی تمام شد حالا ببینیم آقای رئیسی چیکار میکنه.
  • مهرناز IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    8 0
    هرچه مردم در 8سال کشیدند " از نامردی های شما اصلاح طلبان " در حق مردم ایران بود
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    4 0
    عجب
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    9 0
    اصلاح طلبان ۸سال صبر کنید مثل ما بعد شروع کنید الان زود نیست؟؟؟؟ هروقت آقای رئیسی دلار ۲۵۰۰۰را۲۵۰۰۰۰کرد یعنی ده برابر هروقت مثل رئیس جمهور شما کشور رو به خاک سیاه نشاند بعد شروع کنید هرچند شما معاویه صفتید
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    6 0
    از سنگ پای قزوین رد شدید
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    6 0
    دقیقا... لال های لیبرال مسلک شفا پیدا کرده اند
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    7 0
    دولت روحانی درموردکرونا جدی نبود تعطیلات ۶روزه کرونا راتشدید کرد ولی مردم هم باوجود تلفات زیاد عروسی ومسافرت ومهمانی ودورهمی راترک نکرده انگار کرونا تمام شده بعضی هاماسک نمی زنند عده‌ای می گویند مابه کرونا اعتقاد نداریم بااین روش کرونا چطو رازبین می‌رود
  • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    1 5
    نکنه سخنگوی رئیسی هست.
  • وطنم IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    5 0
    4 یا 8 سال دیگه همین...، میان مناظره با انقلابی ها و بعد انقلابی ها میگن مدرک دارید که مرگ و میر تقصیر جناب رئیسی بوده؟ اونها هم با وقاحت تمام میگن: بله. مدرک هم داریم. توئییت ابطحی، شکوری راد، عبدی و خیلی های دیگه!
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    8 1
    اصلاح طلبها منفور و ملعونند، دیگر کسی به این مفسدان سیاسی و اقتصادی توجهی نخواهد کرد تا ابد
  • نفیسه IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    8 2
    واقعا مریض هستند فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا
  • ابراهیمی@ IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    9 0
    بدبختی و البته مظلومیت این کشور اینه که این افسادطلبان تا وقتی سرکار هستند با بی عرضگی و وادادگی کشور رو به قهقرا میبرن وقتی هم سرکار نیستن با سمپاشی و چوب لای چرخ کردن مانع پیشرفت میشن بیخود نیست که میگن اصلاحات همان سرطان است!
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    6 1
    ۸سال دروغ ۸سال تدبیری ندیدیم بجز خراب کاری جاسوس گرانی در همه چیزهای مورد نیاز مردم
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    8 1
    شیر مادر و نان پدر حلالت یک هم عقل به این افساد طلبی ها بده
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    8 1
    اصلاحات = افتضاحات
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    8 1
    مزدور امریکا هستند دیگه
  • سبدعباس یازاج IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    9 0
    به شکرانه خداوند،آقای رییسی یکی از بهترین بهترینهاست وطبیعی است که وقتی ماه نور افشانی میکنه ......................،ان شا الله که افراد پاکدست،دلسوز،پرتلاش،پیگیر،مومن،مخلص،بی ادعا وخط امامی را منتخب وبر مسئولیتهای مختلف منتصب نمایند که همینطور هم خواهد شد.
  • اصلاح طلب IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    0 14
    این هم از رئیسیون که رئیس جمهور شد اما نتونست هیچ کاری بکنه! پس کو اون شعارهایی که می دادن؟ چرا هنوز مشکل تورم و بیکاری و گرانی و کرونا وجود داره؟ فقط خواستن از مردم رای بگیرن و برن پاستور جیب خودشون و دوستاشون رو پر کنن
    • حسین IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      6 0
      روحانی شما چکار کرد؟؟؟؟؟چرا از اون انتقاد نمی کنین؟اونی که طلبکار هست ما هستیم نه شما .شما افسادطلبان با حمایت از روحانی 8سال از جوانی ما رو دود کردین خجالت نمی کشیم.معذرت خواهی که بلد نیستین حداقل اظهار فضل نکنین.خرابکاری رئیس بنفشتون رو باید تا سال ها جمع کرد
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
      2 0
      ۵ روزه حل کنه؟؟؟ ۸ ساله روحانی نتونست
  • هادی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    13 0
    دمت گرم سردار قلم خخ
  • حسام IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    8 0
    تیتر جالبیه خوشم اومد
  • رضا.پ IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    11 1
    خیلی ازاصلاحات چی ها خائن به کشور وملتند زیرا شکمهایشان ازحرام پراست وحرف حق توگوششان نمی رود.
  • حسن آقا IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    5 0
    صدای کیا داره در میاد واقعا
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    4 0
    مرگ بر اصلاح طلب فتنه گر اغتشاش گر وطن فروش. این نکبت های مدعی اصلاحات جسم و جیبشان اینجا ولی فرزندان و قلبشان در غرب حضور دارد
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    6 0
    مرگ بر اصلاح طلبان فتنه گر وطن فروش مرگ بر مریم رجوی کلفَت صدام
  • محمدامین IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    11 0
    متن بسیار زیبا و سنگینی بود ، ماشاءالله ، البته این رو باید بگم اصلاحات چی هایی که سن بابای من رو دارن و بلکه هم بزرگ تر و کتاب های زیادی خوندن و سوادشون از من جوان 18 ساله بیشتره ولی اندکی شعور ندارن و با این توییت هاشون سطح شعورشون رو نشون دادن ، طرف میخواد آقای رییسی 4 روزه مشکلات کرونا رو حل و فصل کنه و به فکر تشکیل کابینه نباشه!!!! یعنی از کلم داره دود بیرون میزنه ما با کیا شدیم 80 میلیون.
  • جمشید SE ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    3 2
    اصلاحطلبان بیکار نخواهند نشست
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    6 0
    حاج حسین الحق که شمشیر برنده ای.
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    4 0
    ملت غیورایران در انتخابات سیلی سختی به این مزدوران زدند که دردآن سالهااز بین نخواهد رفت هرچه آب میریزند جای سوخته شان خنک نمیشودباخاک یکسان شدند رای شان ازرای باطله کمتر بودملت هرروز اینها را نفرین میکنند خداوند ذلیلشان بکندمزدوران ملکه هستند وسرمایه اسرائیل در ایران جای شان زباله دانی تاریخ
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    4 0
    این خاندان فساد دروغ وابستگی خیانت جنایت خرابکاری وعارت گرین کارتی انباشت اموال ژنهای برتر برادران قاچاقچی اقازاده های خودی باید ازریشه خشکانده شود
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    0 2
    سلام ‌..چه سوابق درخشانی دارد توضیح بفرمایید
  • جمشیدخان IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    1 1
    واقعا همینه. تا حالا تو این۸ سال لال بودن. الان یهو زبونشون باز شده
  • امیر IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    1 0
    گناه ستون پنجم بهانه گیر اجانب بیشتر از خود اجانب است
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    2 0
    ی نفر از دوستان میگفت اگه میخوای پناهندگی کشوری رو بگیری و دوسداری مزدوری کنی اصلاح طلب شو بخصوص از نوع رسانه جراید
  • ایران قوی IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    4 0
    یادتون باشه از الان تا انشاالله هشت سال دیگه،هر فلج مغزی که گفت چرا رییسی اقتصاد! رو درست نمیکنه،بهش بگین #پس_کنسرت_چی میدونید خوزستان چرا آب نداره چرا ایران برق نداره؟ چون اون موقع ک روحانی باید نیروگاه و ... میساخت،دم از کنسرت میزد
  • مهدی GB ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    0 0
    یکی باید این ... های بی وطن را از صحن سیاسی ایران بردارد،به اسم اصلاح‌طلبی خیانت را پیشه خود کردند و نوکری بی جیره و مواجب اسرائیل وآمریکا شده اند.من نمی‌دانم خیانت در ایران آزاد است؟
  • هادی IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    2 0
    تمام این کارها یک چیز رو نشون میده : شخص درستی به ریاست جمهوری انتخاب کردیم که خیلی ها دردشون اومده :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس