تحلیف نمایه

مراسم تحلیف رئیس جمهور هشتم با حضور ۱۱۵ مقام رسمی از ۷۳ کشور جهان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

سرویس سیاست مشرق- مراسم تحلیف حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی با حضور ۱۱۵ مقام رسمی از ۷۳ کشور جهان در مجلس شورای اسلامی آغاز شد. در این مراسم ۱۰ نفر از سران کشورها، ۲۰ رئیس مجلس، ۱۱ وزیر خارجه، ۱۰ وزیر دیگر، فرستادگان رؤسای دولت‌ها، نواب رئیس مجالس، هیئت‌های پارلمانی، رؤسا، مقامات و نمایندگان ۱۱ سازمان بین‌المللی و منطقه‌ای حاضر خواهند بود.

نماینده دبیرکل سازمان ملل، رئیس اوپک و مقاماتی از IPU، اتحادیه اروپا، اوراسیا، اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی و آسیایی، سازمان اکو، سیکا و D ۸ برای حضور در این مراسم دعوت شده‌اند؛ همچنین نمایندگان و شخصیت‌های برجسته ادیان و مذاهب مختلف جهان و نیز شخصیت‌های مهم فرهنگی و اجتماعی جهان اسلام هم در مراسم تحلیف حاضرند.

ورود میهمانان خارجی به مجلس با استقبال قالیباف/ سید ابراهیم رئیسی وارد مجلس شد +عکس

گزارش تصویری دیدار رئیس جمهور با مقامات خارجی را اینجا ببینید

دیدار مقامات کشورهای خارجی با رئیس مجلس را اینجا ببینید

 دکتر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در این مراسم سخنرانی خواهند کرد و پس از آن حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در حضور رئیس قوه قضائیه برای پاسداری از اسلام و قانون اساسی سوگند یاد خواهد کرد.

حُسن ختام رئیس دولت سیزدهم همچنین پس از امضای متن سوگند و تحویل آن به دبیر شورای نگهبان، به عنوان آخرین نفر در مراسم تحلیف سخنرانی می‌کند.

ورود مقامات دیپلماتیک خارجی به مجلس شورای اسلامی

جزییات مراسم تحلیف

درحاشیه ها این مراسم خبرنگاران و تصویربرداران که برای پوشش مراسم تحلیف در مجلس شورای اسلامی حضور دارند، وارد جایگاه تماشاچیان صحن علنی شدند. گروه موزیک ارتش در جایگاه تماشاچیان برای نواختن سرود ایران مستقر است.

پرچم کشورهای حاضر در مراسم در صحن علنی به چشم می‌خورد. جایگاه هیات رئیسه نیز به شکل پرچم ایران گل‌آرایی شده است.

رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است + عکس و فیلم

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان برای شرکت در مراسم تحلیف وارد مجلس شورای اسلامی شد. پیش از آقای رئیسی، حسن روحانی رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم نیز با استقبال رئیس مجلس وارد ساختمان پارلمان شد. آقای محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه هم وارد مجلس شده است.

رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است + عکس و فیلم

با استقرار مهمان در محل های پیش بینی شده در صحن مجلس، زنگ آغاز رسمی مراسم تحلیف به صدا درمی آید. آقای رئیسی در کنار محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه سوگند یاد خواهد کرد.

رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است + عکس و فیلم

عکس یادگاری مهمانان مراسم تحلیف با سیدابراهیم رئیسی

مصافحه سردار قاآنی، فرمانده نیروی سپاه قدس با مقامات جبهه مقاومت مردمی در حاشیه مراسم تحلیف

این مراسم با نواختن سرود مقدس کشورمان و نیز تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.

آغاز مراسم تحلیف در صحن مجلس

در ابتدای این مراسم محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به سخنرانی پرداخت. قالیباف در مقدامه سخنان خود گفت: از طرف مردم ایران از حضور تک تک میهمانان برای شرکت در مراسم تحلیف آیت الله رئیسی تشکر و خوشحالی خود را اعلام می کنیم. رئیس مجلس در مراسم تحلیف سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری ادامه داد:  جمهوری اسلامی ایران میراث‌دار بیش از یک قرن مبارزه برای استقلال، آزادی، نفی سلطه و برقراری عدالت است. انقلاب اسلامی امروز به الگویی الهام‌بخش تبدیل شده است.

قالیباف افزود: کشور در مواجهه با تنگناها، ناملایمات و مصائب معیشتی در آستانه یک تحول مبتنی بر مکتب امام، همراه با رفع ناکارآمدی، عوامل نفوذی و مقاومت در برابر فشارها و تحریم‌هاست. نتایج انتخابات ۹۸ و ۱۴۰۰ نشان داد مردم به صراط مستقیم جریان انقلاب اسلامی اعتماد دارند. موسم آن است تا با سرلوحه قراردادن روحیه انقلابی، جهت‌گیری انقلابی و فرهنگ مدیریت جهادی و تمسک به اصول ناب امام و اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه طرحی نو دراندازیم. رئیس مجلس گفت: پیام تحول‌خواهی مردم در ۲۸ خرداد به نظام و دنیا مخابره شد و فصلی نوین در تاریخ انقلاب آغاز شد. (متن کامل سخنان رئیس مجلس را اینجا بخوانید)

قالیباف: مدیریت جهادی راه حل مشکلات است

رئیس قوه قضائیه: در برخورد با فساد جدی هستیم

در بخش دوم این مراسم رئیس قوه قضائیه سخنرانی کرد.رئیس قوه قضاییه در مراسم تحلیف سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری گفت :امیدوارم به فضل پروردگار رئیس جمهور محترم با کمک سایر قوا و نخبگان و مردم در این مسئولیت خطیر موفق باشد و هر چه سریع‌تر در جهت رفع مشکلات مردم اقدام کنند

 اژه ای افزود:امیدوارم رئیس محترم جمهور نسبت به اجرای همه اصول قانون اساسی مخصوصا بندهای ۱۶گانه اصل سوم قانون اساسی و اصولی که حقوق آحاد جامعه را تامین می‌کند اهتمام لازم را داشته باشدقوه قضاییه برای کمک به دولت و گسترش عدل و عدالت و حمایت از حقوق مردم و آزادیهای مشروع و مبارزه با فساد آمادگی لازم را دارد و با تمام توان کمک خواهد مرد و در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه خواهد بود.

 اژه‌ای: مسئولیت برای رئیس‌جمهور امانت است

 رئیسی سوگند یاد کرد؛ ابراهیم رئیسی  رئیس‌جمهور رسمی ایران شد

در متن سوگندنامه رئیس جمهوری آمده است: من بعنوان رئیس جمهور در پیشگاه قرآن کریم و در برابر ملت ایران به خداوند قادر متعال سوگند یاد می کنم که پاسدار مذهب رسمی و نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی کشور باشم و همه استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسئولیت هایی که بر عهده گرفته ام بکار گیرم و خود را وقف خدمت به مردم و اعتلای کشور. ترویج دین و اخلاق. پشتیبانی از حق و گسترش عدالت سازم و از هرگونه خودکامگی بپرهیزم و از آزادی و حرمت اشخاص و حقوقی که قانون اساسی برای ملت شناخته است. حمایت کنم.
در حراست از مرزها و استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی کشور از هیچ اقدامی دریغ نورزم و با استعانت از خداوند و پیروی از پیامبر اسلام و ائمه اطهار (علیهم السلام) قدرتی را که ملت به عنوان امانتی مقدس به من سپرده است همچون امینی پارسا و فداکار نگاهدار باشم و آنرا به منتخب ملت پس از خود بسپارم.

 سوگند یادکردن رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور

 رئیسی: اراده مردم، استقرار عدالت، ‌ پیشرفت و آزادی در کشور است

رئیس جمهور پس از ادای سوگند رو به حاضران گفت:طلوع انقلاب اسلامی در ایران فصل نوینی از آزادی، مشارکت سیاسی و مردمسالاری را در تاریخ کشورمان به ثبت رسانید. قانون اساسی به عنوان میثاق ملی همه نهادهای حاکمیتی را محصول اراده و رای مردم دانسته است.

سید ابراهیم رئیسی ادامه داد:اینک بار دیگر اراده مردم تجلی یافت تا این خدمتگزار به آرمانهای بلندی سوگند یاد کند که توسط امام بزرگوار به ثمر نشست. مردم عزمی راسخ دارند و اراده آنان قرار گرفتن کشور در مسیر عدالت، پیشرفت، آزادی و عزت است. فرهنگ و تمدن ایران بزرگ آنگاه که پذیرای تمدن اسلامی شد، سرآمد دانش و ادب در جهان شد. در طلیعه قرن جدید، بسیار مفتخرم با رای ملت قهرمان ایران به نگاهبانی از چنین میراث گرانبهایی موظف شده‌ام رئیسی افزود: طلوع انقلاب اسلامی ایران، سرفصل نوینی از آزادی، مشارکت سیاسی و مردم سالاری را در تاریخ کشورمان به ثبت رسانیدقانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان میثاق ملی، دراصل ششم، همه نهادهای حاکمیتی را محصول اراده و رای مردم دانسته است.  
 سیزدهمین رئیس جمهور گفت:اینک، در چهاردهم مرداد ۱۴۰۰، بار دیگر اراده ملت تجلی پیدا کرده است تا این خدمتگزار، به آرمانهای والایی سوگند وفاداری یاد کند که ۴۳ سال پیش، توسط مردم ایران به رهبری امام خمینی رحمت الله علیه به ثمر نشست.   مردم برای پیمودن مسیر نورانی انقلاب، عزمی راسخ دارند. اراده آنها، قرارگرفتن کشور در مسیر عدالت و پیشرفت و آزادی و عزت است.
سرنوشت ایران بزرگ، به همت امتِ تاریخ ساز و به رهبری امامِ خداشناس، متحول گردید و ملت ایران، به واسطه انقلاب اسلامی، زنجیرِ اسارتِ زورگویان را از دست و پای خود باز کرد و بر سرنوشت خود حاکم گردید. در برابر شرق و غرب ایستاد تا ثابت کند مردمسالاری دینی، شیوه نوینی از حکمرانی است که می تواند «استقلال و آزادی»، «دین و دنیا» و «سنت و پیشرفت» را در کنار هم، به ارمغان بیاورد. ایرانِ بزرگ، ایرانِ پرافتخار و ایرانِ تاریخ ساز، در حالی وارد قرن جدید می شود که بیش از چهل سال است خورشیدِ مردم سالاری دینی در آن طلوع کرده و اکنون در دوره تعالی و تکمیل حرکت خود، در آغاز گام دوم قرار دارد.
دولتِ جدید، امروز بر بلندایی ایستاده که تمدنی جهانی با چندین هزار سال پیشینه، آن را ساخته است. فرهنگی که قرن ها در تاریخ بشریت، پیشرو بوده و با ترکیبِ یکتاپرستی و پیشرفت، الگویی از زیست معنوی را ارائه داده است. فرهنگ و تمدن ایرانِ بزرگ، آنگاه که پذیرای اسلام شد، همین الگویِ پیشرفت را بازآفرینی کرد و سرآمد دانش و ادب جهان گردید.
ملتِ بزرگ ِایران، اکنون بر فراز این قلّه بلند ایستاده و «خشنود» از انتخابهای تاریخی خود، به «چشم اندازِ امیدبخشِ پیش رویِ کشورش، می‌نگرد.  

ایرانِ جدید، ایرانِ قرن پانزدهم
رئیسی گفت: اراده ملت بزرگ ایران، در حالی این حماسه بزرگ را آفرید و جلوه ای «رَشک برانگیز» از نظام مردم سالاری دینی را در تاریخ معاصر، به رخ جهانیان کشید که در اوج دشمنی بدخواهان ملت ایران از تحریم های ناجوانمردانه اقتصادی تا جنگ روانی گسترده و دشواری‌های ناشی از شیوع گسترده کرونا، قرار داشتیم.
نیک می دانیم که انتخابات، "نقطۀ آغازِ" مشارکتِ مردم است، نه"نقطۀ پایانِ" آن؛ و دولت مردمی به دنبال تحقق خواست مردم و پیام آنان در این انتخابات خواهد بود.

 رئیسی: ما در کنار مظلومان جهان خواهیم ایستاد

خواسته‌های مردم از دولت مردمی در بیان رئیس جمهور

 ابراهیم رئیسی پیرامون خواسته های اجتماعی از دولت گفت:مردم از دولتِ برگزیده خود می خواهند مدافع حقوق انسان‌ها در عالَم باشد و به ظلم و بی عدالتی و تبعیض در هیچ کجای جهان راضی نشود.  
ما مدافع واقعی حقوق بشر هستیم و سکوت در برابر ظلم و جنایت و تجاوز به حقوقِ انسان‌های بی گناه و بی دفاع را قبول نداریم. ظلم و جنایت چه در قلب اروپا و آمریکا باشد چه در آفریقا و چه در یمن و سوریه و فلسطین، ما در کنار مظلوم خواهیم بود و در داخل هم، مردم و جوانان این مرز و بوم، از ما می‌خواهند که صدای مستضعفین و ولی نعمتان انقلاب باشیم.  
 رئیس جمهور ادامه داد:مردم می‌خواهند آزادی‌های اجتماعی و فرهنگی آنها مجدانه پیگیری شود. مردم می‌خواهند که به معنای حقیقی کلمه، انقلاب اسلامی محقق شود و همه ویژگیها و خصائص انقلاب اسلامی، در ساختارها، فرآیندها و همچنین باورهای دولتمردان مشاهده‌ پذیر باشد.   مردم می‌خواهند که با رفع تنگناها، معیشت و سفره آنها را بهبود ببخشیم و «نشاط ملی» و «شور اجتماعی» را در جامعه بگسترانیم. دولت برخاسته از اراده ی ملت، برای تامین منافع مردم و اجرای عدالت، خواهد ایستاد و در این مسیر، خستگی ناپذیر، به پیش خواهد رفت. اینجانب، امروز خادم همه جمهور و خدمتگزار بیش از ۸۰ میلیون ایرانی هستم.

 رئیسی: خادم ۸۰ میلیون جمعیت ایران هستم

رئیس‌جمهور: تحریم‌ها علیه ملت ایران باید لغو گردد

سید ابراهیم رئیسی در تببین مسائل دیپلماتیک رو به میهمانان خارجی گفت:در دولت مردمی، همه مؤلفه های قدرت ملی کشور تقویت خواهد شد؛ و از همه ابزارهای قدرت ملی از جمله دیپلماسی و تعامل هوشمند با جهان، استفاده می کنیم تا منافع و مصالح ملی جمهوری اسلامی ایران را تامین نماییم.

رئیس جمهور گفت:قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه، امنیت ساز است. ظرفیت های منطقه ای ایران، حامی صلح و ثبات در کشورهاست و صرفا برای مقابله با تهدید قدرت های سلطه گر و ظالم، بکار گرفته می شود.  

 رئیس جمهور ادامه داد:بحران‌های منطقه، باید از طریق گفتگوهای واقعیِ «درون منطقه ای» و براساسِ تامینِ حقوقِ ملت ها، حل و فصل شود و دخالتهای بیگانگان نه موجب رفع مشکل که خود، مشکل است. من، دست دوستی و برادری به سوی همه کشورهای منطقه بخصوص همسایگان دراز میکنم.  

برنامه هسته ای جمهوری اسلامی، کاملا صلح آمیز است؛ نظام جمهوری اسلامی ایران، سلاح اتمی را شرعا به فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی حرام می داند و این سلاح، هیچ جایگاهی در استراتژی دفاعی کشور ندارد.
 سیاست فشار و تحریم، موجب انصراف ملت ایران از پیگیری حقوق قانونی خود از جمله حق توسعه، نخواهد شد.  

سید ابراهمی رئیسی گفت:تحریم‌ها علیه ملت ایران باید لغو گردد و هر «طرح دیپلماتیک» که این هدف را محقق کند، مورد حمایت ماست.  

 رئیس جمهور افزود:جمهوری اسلامی ایران، کشور ها و ملت های همسایه را خویشاوند خود می داند و مهم ترین و اصلی ترین اولویت سیاست خارجی خود را، ارتقاء روابط با کشورهای همسایه ی خود دانسته و خواهان عزت و اعتلای آنهاست.
 دیپلماسی، باید ارتباط ملت‌های منطقه را بیشتر، و اشتراکات آنها را در حوزه اقتصاد، فرهنگ، علم و ورزش تقویت نماید. جهان، در حال دگرگونی است و تامینِ منافعِ ملت ها، منوط به درکِ جهان ِجدید و «تعاملِ راهبردی» با «قدرت هایِ نوظهور» است و سیاست خارجیِ موفق، سیاستِ خارجیِ متوازن خواهد بود.

سرفصل های دولت انقلابی از زبان ابراهیم رئیسی

رئیسی در پایان سخنان خود گفت: با توجه به تاکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی اعضای کابینه در هفته آینده به مجلس معرفی می شوند.

این مراسم با تشکر محمد باقر قالیباف رئیس مجلس از حاضرین و اعلام مهلت قانونی دو هفته ای برای اعلام منتخبان کابینه به مجلس به پایان رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 39
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    12 9
    مشرق سیزدهمین رئیس جمهور نه هشتمین اصلاح کنيد
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      13 5
      مجید جان !! سیزده دولت است و ۸ رئیس جمهور ، بنابراین هشمین رئیس جمهور صحیح است
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      12 0
      حق با شماست
    • دلاوری IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      2 9
      اگه خوب بشمری هشتا میشه ،سیزده دوره ریاست جمهوریه.
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    16 14
    مبارک باشد از شر رو.... خلاص شدیم
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    12 8
    ای جانم حال اونایی که چهار ماه قبل سر برخی تیتر های مشرق سر گاندو میگفتن ظریف رئیس جمهوره دیدنی هست
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    26 15
    اینم از مجلس و دولت یکدست، ببینم ایندفعه بهونه ناکارآمدی رو گردن چی میندازید؟
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      1 7
      نا کارآمدی کی صریح حرف بزن
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
      8 10
      خداییش گند کاریهای روحانی خیلی زیاده
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    14 25
    آیت الله رییسی دوستت داریم . برای ساختن ایرانی اسلامی بدور از افراط و تفریط موفق و سربلند باشید .
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    16 9
    فقط نون رو گرونتر نکن پول نداریم
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      0 4
      عزیزجان ، چیزهایی که تو یکماه پایانی دولت روحانی گرون کردند واسه خاطر این بود که اگه ی رئیسی اومد و خواست یه کالایی رو ارزون کنه و کاهش قیمت بده اینهارو کاهش بده و به قیمت بعضی کالاهای دیگه ای که بعضی ها!! بنفعشون نیست که کاهش پیدا کنه کاری نداشته باشند و اونها رو کاهش قیمت ندهند و اگر دادند بشود همان قیمت یکماه قبل از شروع دولت جدید / دولت ی روحانی تا پایان روزیکه حتی وزراش سرکار باشند راحت تر میتونن مردم رو اذیت کنند و سنگ اندازی کنند و در واقع انتقام از مردم بگیرند /
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    9 1
    یه نکته بامزه ای که در شبکه خبر هنگام ورود مهمانان خارجی مراسم تحلیف به مجلس شنیدیم این بود که خانم شریفی مقدممقدم (مجری شبکه خبر) گمان میکرد که برای هر مقام خارجی بخشی از آهنگ سرود ملی اون کشور زده میشه ؛)) با اینکه بهش تذکر دادند باز همین رو بیان میکرد / زدن دو نوع مارش نظامی کوتاه به نشانه خیر مقدممقدم و احترام به مهمانان خارجی ، اهنگ سرود ملی اون کشورها نیست ؛)) / یه نوع مارش نظامی یکسان برای مهمانان عالیرتبه مثل رییس جمهور ها و وزیر امورخارجه ها و رؤسای مجلس کشورهاو.. در بدو ورودشون به مجلس و‌پیاده شدن از خودرو میزدند یه نوع مارش یکسان دیگهدیگه برای مهمانان با مقام پایین تر میزدند / چیزی بعنوان نواختن اهنگ سرود ملی اون کشورها نبوده ؛))
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    8 3
    لاریجانی ها کجا هستن؟
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
      1 1
      شاید دیدن جا کمه و برادران لاریجانی هم ۵ نفرند گفتن دعوتشون نکنیم ؛)) / شاید هم پیش خودشون حساب کردن که اگه علی اقا لاریجانی رو دعوت کنند بیاد تو مجلس غصه بخوره که دیگه رییس مجلس نیست بیخیالش شدن ؛)) / شایدم هنوز از رد صلاحیت علی اقا ناراحتند و دلگیر خودشون نیومدن / بهرحال جاشون تو مجلس خالی نبود ؛))
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    12 13
    آقای رییسی بغیر از مردمی بودن و عزم جهادی برای اصلاح امور دارای صدای رسا و کلام بلیغ و دلنشین هست . بر خلاف روحانی که بحدی آرام و درگوشی و باوقفه صحبت میکرد که انگار فیلمش رو گذاشتن رو دور کند طوریکه شنونده خوابش میگرفت . خدا رو صد هزار مرتبه شکر بالاخره از شر اشراف اصلاح طلب و هشت ساله سیاهشون نجات پیدا کردیم
  • امیرو IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    4 1
    آقای رئیسی اگر واقعاً اقتدار دارید به آقای محسن اژه ای دستور دستگیری و محاکمه وزرای متخلف دولت رو...ی را صادر نمایید تا دل مردم زخم خورده اندکی مرحم یابد.
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    14 14
    سلام و درود به رئیسی ، دعای خیر مادر سادات حضرت زهرا«س» پشت و پناهت ای سید مقتدر
  • مسلم IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    7 5
    رای دادم به امید زندگی راحتر دیگه واقعا داریم نابود میشیم
  • صمد آقا IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 2
    خدا ان شاالله یار اقای رئیسی باشه و پیش پیش بهش خدا قوت میگم. خدا کنه آقای اژه ای بخواد و بخواد و بخواد
  • mojtaba SE ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 2
    تمام تحلیف عالی بود .
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    1 2
    خدا کنه قسم جناب رییسی،مثل قسم برخیهای دیگر نباشه
  • مهدی مختاری IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 2
    مرد همیشه در راه خدا
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 1
    فقط ما منتظریم ببینیم دراسرع وقت جناب رئیسی قسم خورده به داده هایش،حداقل ده داده اش را عمل میکند(۱-مبارزه بی امان با مفسدان خودی-۲-مبارزه واقعی با ظالمان گاو شیرده اشعالگران غارتگران وتحریم کنندگان-۳-دادن مجوز ساخت زمینهای لم یزرع تعاونی مسکنها و مردمی نه بازهم به دلالان وخودیهای مفسد مجوز در کوه جنگل کشاورزی باغ رودخانه و دریا فضاهای سبز و عمومی داده شود-۳-اقتدارخودکفایی استقلال عدالت رفع تبعیض بیکاری شفافیت اموال مشاغل درامدها امتیازات دارائیهای کارکنان ومسئولین۴-تولید کیفیت بیمه کالاهای مایحتاج مردم
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 0
    لاحول و لا قوت الا بالله العلی العظیم
  • جاویدایران NL ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    2 2
    از آقای رئیسی استقبال و ازش حمایت کامل میکنم به جز اون بخش از حرفاش که گفت ماسلاح اتمی نمیخواهیم!!!!
  • mojtaba SE ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    2 0
    امیدوارم سفیر ایران در آذربایجان که فبلا هم سخنگو وزارت خارجه بود ,بعنوان وزیر امور خارجه انتخاب بشه.چون هم صادق بود و هم حس ملی قوی داشت و هم خوش تیپ بود..امیر عبدالهیان ادعاش میشه خوش تیپ هم نیست.و تابحال جز کلی گوئی چیزی ازش ندیدم و هرگز از حس ملی خودش چیزی بروز نداده..و در ضمن حس یا عقده خود کم بینی داره چون همش دنبال رقابت با خودش است که پلهکانهای سیاسی رو بالا بره ,تا درک صحیح از صادق و فداکار بودن , دریک سیاستمدار رو بفهمه
  • IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 1
    ای سید بزرگوار به داد مردم برس مردم تشنه عدالت هستند
  • IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 1
    خدایا خودت خیر و مبارک کن..و بر خدمت و انجام کار درست و بجا توفیقشون بده،طوری که ایرانی جماعت زندگی در شرایط خوب رو احساس کنند و تغییر در جهت رشد و پیشرفت و عزت مملکت عزیزمون رو ببینیم نتنها در حرف بلکه در عمل.
  • mojtaba SE ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 1
    بسیار واضع در بین جملاتش بوی تمدن نوین ایران اسلامی مقتدر را برای مهمان خارجی و همسایگان عزیز دیکته میکرد.
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 1
    با دعا برای موفقیت دولت جدید و بهبود زندگی مردم
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    1 2
    تا ارز 4200 باشه و انسانهای تکراری با کارنامه سیاه اشرافی سوگند و شعار بدرد نمیخوره
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    1 1
    کارآمدی و ناکارآمدی این دولت تقریبا دو سه سال دیگه معلوم میشه.
  • US ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 0
    فقط کافی است چندماه صبرکنیم به چشممان ببینیم
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 0
    مشکل اول و آخر(صغری وکبری) کشورو....فقط وفقط وفقط انواع فساد هست
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 0
    مشکل اول و آخر(صغری وکبری) کشورو....فقط وفقط وفقط انواع فساد هست
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 0
    آقای قالیباف گزینه کار آمدی و ... از خانه ملت باید شروع میشد طرح شفافیت آرا بیش از یک سال هست که روی میز قرار دارد.
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
    0 0
    بزرگی را به وطن عزیز برگردان از تحقیری که قبلی بر ایران روا کرد ناراحت وشرمساریم خدا کمکت کند عزت وسرافرازی ملت را برگردان
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 0
    برو قوی شو اگر راحت جهان طلبی.....که در نظام طبیعت ضعیف پامال است ننگ بر اصلاح.طلبان.محمودعباسهای ذلیل زبون خوار دل به دشمن سپرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس