دانش آموز نمایه دانش آموزان نمایه بازگشایی  مدارس نمایه بازگشایی مدرسه نمایه

مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای واکسیناسیون دانش‌آموزان درخواست دادیم و همین که تأییدیه تزریق واکسن کرونا به زیر ۱۸ سال داده شود، اولویت با دانش‌آموزان خواهد بود.

به گزارش مشرق، محمد محسن‌بیگی مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش، در خصوص گلایه برخی خانواده‌ها از عدم واکسیناسیون کرونا دانش‌آموزان اظهار کرد: ما برای واکسیناسیون دانش‌آموزان درخواست دادیم به محض اینکه تأییدیه تزریق واکسن به سن زیر ۱۸ سال داده شود، اولویت با دانش‌آموزان است.

بیشتر بخوانید:

یک هفته‌ای معلمان را واکسینه می‌کنیم

وی درباره اولویت تزریق واکسن به دانش‌آموزان گفت: در ابتدا اولویت با دانش‌آموزانی است که در مدارس استثنایی تحصیل می‌کنند و همچنین دانش‌آموزانی که بیماری زمینه‌ای‌ دارند.

بیشتر بخوانید:

آیا باید مدارس کشور از مهر دایر شوند؟

محسن‌بیگی افزود: منتظر هستیم که تأییدیه واکسن و هماهنگی برای واکسیناسیون دانش‌آموزان هم داده شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ا.ل IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
    0 0
    همه ي لالايي هاتون صحيح ولي خوابمان نميرود خيلي محيط اموزشيتون گل بود به كرونا هم اراسته شد بچه هارو ميفرستيم خدمتتون تا هم سلامت روحشون از نظر مسائل جنسي خدشه دار شود هم جسمشون از بيماري ترجيح ميدم بعد از كرونا بيماري خطرناكتري شيوع پيدا كنه تا كلا روح و جسم فرزندم از محيط اموزشي شما دور بمونه محيط اموزشي اي كه صبحش با مرگ و لعن و نفرين اغار ميشود شرم كنيد لطفا نگران روح و جسم فرزندان ما نباشيد بس است سكووووووووت كنيد لطفاااااااااا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس